Καλάθι

Το καλάθι αγορών σας είναι άδειο

Καλάθι

Το καλάθι αγορών σας είναι άδειο

ΟΙ ΕΚΠΤΩΣΕΙΣ ΣΥΝΕΧΙΖΟΝΤΑΙ ΣΤΗ JYSK

ΑΝΑΚΑΛΥΨΤΕ ΤΙΣ
Προσπάθεια ατόμου να απομονώσει το θόρυβο με μαξιλάρι

Ύπνος σε θορυβώδες περιβάλλον

Ημερομηνία:

Κατηγορία: Συμβουλές ύπνου, Υπνοδωμάτιο

Ετικέτες: Υπνοδωμάτιο, Κουρτίνες, Χαλιά

Σταγόνες που στάζουν προκαλώντας το γνωστό αυτό ενοχλητικό ήχο. Δεν το είχατε παρατηρήσει κατά τη διάρκεια της ημέρας, αλλά τώρα, που ήρθε η ώρα να κοιμηθείτε, η βρύση που στάζει κάνει υπερβολικά πολύ θόρυβο. Εάν αυτό κάτι σας θυμίζει, τότε ξέρετε ότι ο θόρυβος επηρεάζει σε μεγάλο βαθμό την ικανότητά σας να κοιμηθείτε. Η ικανότητά σας να κοιμηθείτε επηρεάζεται ακόμα από θορύβους, όπως για παράδειγμα όταν πετάγεστε στη μέση της νύχτας για να ανακαλύψετε ότι δεν ήταν απλά ένας "κεραυνός", αλλά το ροχαλητό του συντρόφου σας.

Όλοι μας αντιδρούμε διαφορετικά στα διάφορα είδη θορύβου. Ενώ ο θόρυβος της πόλης μπορεί να μην ενοχλεί τους κατοίκους του αστικού περιβάλλοντος, ο ήχος των κινητήρων ή των αυτοκινήτων που κορνάρουν θα κρατούσε ξάγρυπνους τους κατοίκους της υπαίθρου. Ασυνήθιστοι θόρυβοι, όπως ένα πάρτυ σε ένα γειτονικό σπίτι ως αργά, θα μπορούσαν να κρατήσουν ξύπνιους τους περισσότερους και, ευτυχώς, το ίδιο ισχύει για τον ήχο του συναγερμού πυρκαγιάς, ακόμα και αν κάποιος έχει αποκοιμηθεί βαθιά.

Ωστόσο, η απόλυτη ησυχία μπορεί επίσης να αποτελεί πρόκληση για κάποιους. Εάν έχετε συνηθίσει να ακούτε χαλαρωτικούς ήχους, όπως χαμηλόφωνες συζητήσεις άλλων ή απαλή μουσική, τότε σίγουρα θα μείνετε ξάγρυπνοι στην απουσία αυτών των ήχων.

Επομένως, ο τύπος και η ένταση του θορύβου είναι και τα δύο σημαντικά κριτήρια, όπως ακριβώς και οι προσωπικές προτιμήσεις. Ο θόρυβος συνήθως μας ενοχλεί περισσότερο λίγο πριν αποκοιμηθούμε, και ανά τακτά διαστήματα κατά τη διάρκεια της νύχτας, καθώς μπαίνουμε σε επιφανειακότερα στάδια του ύπνου. Εδώ θα βρείτε 4 συμβουλές για την αντιμετώπιση των θορύβων, χρήσιμες για όσους πάσχουν από αϋπνία:

1. Κρατήστε τους θορύβους έξω από το υπνοδωμάτιο

Διατηρήστε τα παράθυρα σας κλειστά - αυτό θα περιορίσει τους εξωτερικούς θορύβους.

Τοποθετήστε χαλάκια στο πάτωμα και κουρτίνες στα παράθυρα. Αυτό θα βοηθήσει ώστε να μειωθούν οι ήχοι που προέρχονται από το εξωτερικό περιβάλλον αλλά και το υπόλοιπο σπίτι.

Βεβαιωθείτε ότι έχετε απενεργοποιήσει όλες τις ηλεκτρονικές συσκευές πριν πέσετε για ύπνο, για να αποφύγετε τους ήχους που εκπέμπουν.

2. Ακούστε χαλαρωτικούς ήχους και ήχους λευκού θορύβου για να κοιμηθείτε

Εάν δεν μπορείτε να ελέγξετε τους θορύβους γύρω σας, δοκιμάστε να χρησιμοποιήσετε ωτοασπίδες. Είναι οικονομικές και χρειάζονται μόνο λίγο χρόνο για να τις συνηθίσετε - βεβαιωθείτε απλώς ότι είναι μαλακές και εύκαμπτες. Θα περιορίσουν τον περιβάλλοντα θόρυβο για να μπορέσετε να κοιμηθείτε.

Εάν δεν είναι βοηθητικές, δοκιμάστε να "κατεβάσετε" κάποια εφαρμογή με ήχους λευκού θορύβου για τον ύπνο. Ο λευκός θόρυβος μπορεί να εμποδίσει τους θορύβους του περιβάλλοντος και αποτελείται από συνεχείς, καθησυχαστικούς ήχους που μπορούν να σας βοηθήσουν να κοιμηθείτε σε όλη τη διάρκεια της νύχτας. Φορέστε τα ακουστικά σας, ανοίξτε την εφαρμογή και αφεθείτε στο σύνθετο, στατικό ήχο να σας ταξιδέψει στη χώρα των ονείρων.

Εάν ο λευκός θόρυβος δεν σας ταιριάζει, τότε ίσως χρειάζεστε πιο οικείους ήχους. Ο ήχος των κυμάτων στην ακτή, της βροχής που πέφτει απαλά ή των φύλλων που θροΐζουν στον άνεμο του φθινοπώρου. Μπορείτε να βρείτε επίσης εφαρμογές οι οποίες παρέχουν τέτοιους τύπους χαλαρωτικών ήχων που θα σας οδηγήσουν στην αγκαλιά του Μορφέα.

3. Μην επιτρέπετε στο θόρυβο να σας ενοχλεί

Το να εστιάζετε την προσοχή σας στον θόρυβο είναι στην πραγματικότητα το χειρότερο που μπορείτε να κάνετε - οπότε σταματήστε να το κάνετε! Αντιθέτως, αποδεχτείτε ότι υπάρχει κάποιος θόρυβος γύρω σας και κάντε μια συνειδητή επιλογή να τον αγνοήσετε. Εάν γνωρίζετε τις αρχές της ενσυνειδητότητας, τότε αυτό δεν είναι κάτι νέο για εσάς: Αναγνωρίστε και αποδεχτείτε (αλλά μην κρίνετε) τις σκέψεις σας, τις φυσικές αισθήσεις και το περιβάλλον σας.

4. Χαλαρώστε το πνεύμα και το σώμα σας

Το κλειδί βρίσκεται στην αναπνοή: Εστιάστε στον ρυθμό της αναπνοής σας για να μπορέσετε να χαλαρώσετε και να αποσπάσετε την προσοχή σας από τον θόρυβο. Δοκιμάστε να συγκεντρωθείτε στην αναπνοή σας και στην κίνηση του στήθους σας που ανεβαίνει και κατεβαίνει κατά τη διαδικασία της εισπνοής και της εκπνοής.

Ακόμα και οι θόρυβοι που δεν σας ξυπνούν εντελώς μπορεί να επηρεάσουν αρνητικά την ποιότητα του ύπνου σας. Ο εγκέφαλός σας συνεχίζει να καταγράφει και να επεξεργάζεται ήχους κατά τη διάρκεια του ύπνου σας και ο θόρυβος μπορεί να σας κάνει να νιώσετε άβολα, ακόμα και εάν δεν έχετε ξυπνήσει εντελώς. Αυτές οι παρεμβολές επηρεάζουν την ποιότητα του ύπνου σας, οπότε εάν δυσκολεύεστε να κοιμηθείτε για μεγαλύτερο χρονικό διάστημα, μιλήστε με κάποιον επαγγελματία. Όνειρα γλυκά!

Πηγές
https://sleep.org/articles/sleep-in-noisy-environments/
https://www.ressleep.com.au/articles/having-trouble-sleeping-due-to-noise-tips

Κατερίνα Social Media and Digital Coordinator

Σχόλια