Καλάθι

Το καλάθι αγορών σας είναι άδειο

Καλάθι

Το καλάθι αγορών σας είναι άδειο

ΟΡΟΙ ΚΑΙ ΠΡΟΫΠΟΘΕΣΕΙΣ JYSK

Οι ακόλουθοι Όροι Πώλησης και Παράδοσης ισχύουν για όλες τις αγορές που πραγματοποιούνται σε κατάστημα JYSK στην Ελλάδα ή στη JYSK.gr, για παράδοση εντός Ελλάδας. Όλες οι συμφωνίες αγοράς σε ένα κατάστημα JYSK στην Ελλάδα ή στη JYSK.gr πρέπει να γίνονται στην Ελληνική γλώσσα.

Αρ.Μητ. Γ.Ε.ΜΗ.:134207401000
ΑΦΜ: 800652711


Τελευταία ενημέρωση: 2018-06-18

1. ΤΙΜΗ ΤΩΝ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ

Η τιμή του κάθε προϊόντος περιλαμβάνεται στην επισκόπηση του προϊόντος, στην ηλεκτρονική σελίδα του και στο καλάθι αγορών.

  • Η τιμή του κάθε προϊόντος είναι η ίδια, τόσο στο κατάστημα JYSK Ελλάδας όσο και στη JYSK.gr.

  • Η τιμή του κάθε προϊόντος περιλαμβάνει Φ.Π.Α. και ειδικούς φόρους κατανάλωσης.

  • Η τιμή του κάθε προϊόντος δεν περιλαμβάνει το κόστος μεταφοράς, καθώς αυτό  εξαρτάται από την παράδοση. Δείτε τους όρους αποστολής εδώ.

  • Η διαθεσιμότητα και το κόστος των προϊόντων της JYSK Ελλάδας υπόκεινται σε καταστάσεις τέλους διάθεσης καθώς και σε σφάλματα εκτύπωσης και τιμολόγησης. Αυτό ισχύει τόσο για τυπωμένες προσφορές (σε διαφημιστικά φυλλάδια και καταλόγους) όσο και για οποιαδήποτε πληροφορία στη JYSK.gr. Σε περίπτωση λανθασμένης αναφοράς τιμής, η διόρθωση θα γίνει το συντομότερο δυνατό.

  • Όλες οι τιμές ισχύουν τη δεδομένη στιγμή και ενημερώνονται τακτικά.

  • Η τιμή του αντικειμένου κατά την στιγμή της αγοράς είναι αυτή που πρέπει να πληρώσετε.

  • Εγγύηση Τιμής

Αν, κατά λάθος, τιμολογήσαμε ένα προϊόν σε μικρότερη τιμή, δεν θα είμαστε υποχρεωμένοι να σας παραδώσουμε το προϊόν αυτό στην τιμή αυτή, υπό την προϋπόθεση ότι θα σας ειδοποιήσουμε προτού το αποστείλουμε σε εσάς. Υπό τις συνθήκες αυτές, διατηρούμε το δικαίωμα να ακυρώσουμε την παραγγελία σας. Σε περίπτωση ακύρωσης της παραγγελίας σας, θα σας προσφέρουμε πλήρη επιστροφή χρημάτων για οποιοδήποτε ποσό έχει ήδη καταβληθεί, συμπεριλαμβανομένων των εξόδων μεταφοράς, σύμφωνα με την Πολιτική Επιστροφών και Αλλαγών της JYSK.


ΕΓΓΥΗΣΗ ΤΙΜΗΣ

Εάν έχετε αγοράσει ένα προϊόν στη JYSK.gr ή σε κάποιο κατάστημα της JYSK Ελλάδας αλλά δείτε το ίδιο προϊόν να εμφανίζεται σε χαμηλότερη τιμή εντός 30 ημερών από την αγορά σας, θα σας επιστρέψουμε τη διαφορά τιμής με μια δωροκάρτα JYSK.

Το παραπάνω ισχύει ακόμη και αν η τιμή έχει ανέβει ξανά μέσα στις 30 ημέρες.

Λάβετε υπόψη ότι η Εγγύηση Τιμής είναι έγκυρη μόνο:

  • για 30 ημέρες μετά την αγορά σας
  • με την απόδειξη αγοράς


Αυτή η Εγγύηση Τιμής δεν ισχύει για:

  • Έπιπλα κήπου και Χριστουγεννιάτικα είδη, κατά την διάρκεια της εκκαθάρισης στο τέλος της περιόδου.
  • Συγκεκριμένες τιμές καταστήματος που αφορούν εκθεσιακά προϊόντα ή εκκαθάριση προϊόντων
  • Ειδικές προσφορές που αφορούν εγκαίνια καταστήματος.

Πώς να κάνετε χρήση της Εγγύησης Τιμής

2. ΠΛΗΡΩΜΗ

ΧΡΕΩΣΤΙΚΗ/ΠΙΣΤΩΤΙΚΗ ΚΑΡΤΑ

Στο καλάθι αγορών θα δείτε τη συνολική τιμή της αγοράς σας, συμπεριλαμβανομένου του Φ.Π.Α. και των εξόδων μεταφοράς. Αυτή είναι η συνολική τιμή αγοράς.

Μπορείτε να πληρώσετε για τα προϊόντα που αγοράσατε στη JYSK.gr με τις ακόλουθες χρεωστικές / πιστωτικές κάρτες:

  • Visa

  • MasterCard

  • JCB

  • Maestro 

Όταν πληρώνετε με Χρεωστική/Πιστωτική κάρτα, προστατεύεστε από απάτες/ελαττωματικά αγαθά, χωρίς προσωπικό ρίσκο. Η προστασία της Χρεωστικής/Πιστωτικής κάρτας σας βοηθά να έχετε πλήρη επιστροφή χρημάτων από τον πάροχο της πίστωσης. 

Η πληρωμή σας ολοκληρώνεται μέσω ασφαλούς και κρυπτογραφημένης σύνδεσης, προκειμένου να διασφαλιστεί ότι στα στοιχεία πληρωμής σας δεν μπορούν να αποκτήσουν πρόσβαση τρίτα μη εξουσιοδοτημένα μέρη. Η πληρωμή σας είναι εγγυημένη μέσω του συνεργάτη πληρωμών μας. Εγγυόμαστε ότι δεν θα αποθηκεύσουμε πληροφορίες της Χρεωστικής/Πιστωτικής κάρτας σας στον δικό μας διακομιστή. Επιπλέον, η JYSK Ελλάδας δεν έχει καμία πρόσβαση σε οποιαδήποτε από αυτές τις πληροφορίες της Χρεωστικής/Πιστωτικής κάρτας.

Θα σας ζητηθεί να δώσετε τις ακόλουθες πληροφορίες:

Αριθμός κάρτας (16 ψηφία τυπωμένο στο μπροστινό μέρος της κάρτας σας)

Ημερομηνία λήξης (τυπωμένη στο μπροστινό μέρος της κάρτας σας)

Κωδικός ασφαλείας (τριψήφιος κωδικός ασφαλείας τυπωμένος στο πίσω μέρος της κάρτας σας, πάνω από τη μαγνητική ταινία και βρίσκεται τέρμα προς τα δεξιά) 

ΑΝΤΙΚΑΤΑΒΟΛΗ

Έχετε την επιλογή να πληρώσετε την παραγγελία σας με μετρητά κατά την παραλαβή των προϊόντων, με κάποια επιπλέον χρέωση.

3. ΕΠΙΒΕΒΑΙΩΣΗ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ

Όταν στείλετε την παραγγελία σας, θα λάβετε ένα μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (email) ως επιβεβαίωση παραγγελίας. Η επιβεβαίωση της παραγγελίας περιέχει πληροφορίες σχετικά με:

  • Την παραγγελία σας

  • Τη διεύθυνση αποστολής

  • Τον τρόπο πληρωμής

  • Ημερομηνία παράδοσης

  • Τιμή (τιμές)

  • Πληροφορίες επικοινωνίας της Εξυπηρέτησης Πελατών της JYSK Ελλάδας

  • Το δικαίωμά σας Επιστροφής και Αλλαγής και δικαιώματα προστασίας των καταναλωτών.

Η παραγγελία σας είναι μόνο μια προσφορά σας για αγορά από εμάς. Λάβετε υπόψη ότι το μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (email) επιβεβαίωσης της παραγγελίας σας, δεν πρέπει να θεωρηθεί ως τελική αποδοχή της παραγγελίας σας από τη JYSK Ελλάδας.

Τίποτα που κάνουμε ή λέμε δεν σημαίνει οποιαδήποτε αποδοχή της προσφοράς σας, μέχρι να σας στείλουμε ένα μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (email) που θα σας ειδοποιεί ότι έχουμε αποστείλει το προϊόν ή τα προϊόντα σε εσάς. Σε αυτό το σημείο, πραγματοποιείται μια σύμβαση μεταξύ μας για να αγοράσετε εσείς και για εμάς να πουλήσουμε το προϊόν ή τα προϊόντα που έχετε παραγγείλει από εμάς.

Μόλις ολοκληρωθεί η σύμβαση αυτή, δεν μπορείτε να τροποποιήσετε την παραγγελία σας (ωστόσο, μπορείτε να ακυρώσετε μια παραγγελία όπως ορίζεται στην Πολιτική Επιστροφών και Αλλαγών).

Σε οποιοδήποτε σημείο μέχρι τη σύναψη της σύμβασης, ενδέχεται να αρνηθούμε να σας παραδώσουμε ένα προϊόν. Εάν αρνηθούμε να σας παραδώσουμε ένα προϊόν ενώ έχετε ήδη πραγματοποιήσει πληρωμή για αυτό, θα σας επιστρέψουμε πλήρως το ποσό που έχετε ήδη καταβάλει για αυτό το προϊόν σύμφωνα με την Πολιτική Επιστροφών και Αλλαγών μας.

Προσπαθούμε να διασφαλίσουμε ότι πάντα διαθέτουμε απόθεμα για όλα τα προϊόντα μας και θα σας ενημερώσουμε αν κάποιο προϊόν είναι εκτός αποθέματος. Εάν για οποιονδήποτε λόγο, πέρα από τον εύλογο έλεγχο μας, δεν είμαστε σε θέση να προμηθεύσουμε ένα συγκεκριμένο προϊόν, δεν θα έχουμε κάποια ευθύνη απέναντί σας, εκτός από την εξασφάλιση ότι δεν θα χρεωθείτε για αυτό το προϊόν.

Προς το συμφέρον των πελατών μας, μπορούμε να θέσουμε περιορισμούς στη μαζική αγορά ορισμένων προϊόντων. Εάν προσπαθήσετε να αγοράσετε μαζικά προϊόντα που έχουν τέτοιους περιορισμούς μαζικής αγοράς, θα λάβετε ένα μήνυμα που σας λέει να μειώσετε τον αριθμό των αντικειμένων που προσπαθείτε να αγοράσετε.

Αν θέλετε να σας στείλουμε ξανά την επιβεβαίωση της παραγγελίας σας, επικοινωνήστε με την Εξυπηρέτηση Πελατών μας.

4. ΤΙΜΟΛΟΓΗΣΗ

Με την αποστολή της παραγγελίας σας, θα λάβετε με μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (email) την απόδειξη αγοράς που περιέχει πληροφορίες σχετικά με:  

  • Την παραγγελία σας

  • Τη διεύθυνση αποστολής

  • Τον τρόπο πληρωμής

  • Ημερομηνία παράδοσης

  • Τιμή (τιμές)

  • Πληροφορίες επικοινωνίας της Εξυπηρέτησης Πελατών της JYSK Ελλάδας

  • Το δικαίωμά σας Επιστροφής και Αλλαγής και δικαιώματα προστασίας των καταναλωτών.

Οποιεσδήποτε οδηγίες φροντίδας προϊόντων μας, θα επισυνάπτονται στο μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (email) που περιέχει την απόδειξη αγοράς. Εάν το προϊόν σας είναι υπό εγγύηση, αυτό θα αναγράφεται στην απόδειξη αγοράς, η οποία θα χρησιμεύει επίσης ως απόδειξη εγγύησης.

 

5. ΑΠΟΣΤΟΛΗ

Προσφέρουμε τις παρακάτω επιλογές παράδοσης:

1.  Παράδοση σε κατάστημα – χωρίς χρέωση μεταφορικών

Έχετε δύο επιλογές για να παραλάβετε την παραγγελία σας σε ένα από τα καταστήματα JYSK Ελλάδας, αποφεύγοντας έτσι τα τέλη μεταφοράς.

Click & Collect. Η υπηρεσία προσφέρεται για όλα τα προϊόντα που διατίθενται στα καταστήματα JYSK Ελλάδας. Αν επιλέξετε "Κράτηση online – Παραλαβή από κατάστημα", θα λάβετε μήνυμα εντός 1 ώρας από το κατάστημα, που θα ενημερώνει ότι η παραγγελία σας είναι έτοιμη. Πρέπει να παραλάβετε την παραγγελία εντός των ωρών λειτουργίας του καταστήματος την ημέρα που θα λάβετε το μήνυμά σας ή την επόμενη εργάσιμη ημέρα. Θα πληρώσετε για την παραγγελία σας κατά την παραλαβή της από το κατάστημα JYSK Ελλάδας.

Παραγγελία online-Παραλαβή από κατάστημα (OOPUS - Ανενεργή υπηρεσία στην Ελλάδα – Σύντομα διαθέσιμη). Είναι παρόμοια με την επιλογή Click & Collect αλλά σας δίνει την ευκαιρία να παραγγείλετε μια ευρύτερη γκάμα προϊόντων από αυτά που προσφέρουμε στα καταστήματά μας. Τα προϊόντα αυτά συσκευάζονται στην κεντρική αποθήκη μας στο εξωτερικό και αποστέλλονται σε κατάστημα JYSK Ελλάδας της επιλογής σας, προκειμένου να την παραλάβετε από εκεί. Επομένως, πρέπει να αναμένετε 5-10 ημέρες προτού να μπορέσετε να παραλάβετε την παραγγελία σας στο κατάστημα JYSK Ελλάδας. Μπορείτε να επιλέξετε παραλαβή από κατάστημα μόνο αν η παραγγελία σας ανέρχεται σε ποσό που θα καθοριστεί με την έναρξη της υπηρεσίας. 

2.  Παράδοση σε διεύθυνση της επιλογής σας – ισχύει χρέωση μεταφορικών

Η JYSK Ελλάδας μπορεί να παραδώσει σε πελάτες της που βρίσκονται σε διευθύνσεις της Ελλάδας.

Γίνεται ο παρακάτω διαχωρισμός στην αποστολή:

- Δέματα για μικρότερα αντικείμενα – π.χ. παπλώματα, πετσέτες και σεντόνια
- Φορτία για μεγαλύτερα αντικείμενα – π.χ. στρώματα ύπνου, κρεβάτια ή άλλα έπιπλα

Η JYSK Ελλάδας, θα καθορίσει τη μέθοδο αποστολής με βάση το βάρος και τον όγκο των προϊόντων που αγοράσατε, καθώς και την περιοχή και την υπηρεσία παράδοσης.

Σε περίπτωση που η παραγγελία κατανεμηθεί σε δύο ή περισσότερες παραδόσεις και αυτό οφείλεται σε προβλήματα/καθυστερήσεις προμήθειας προϊόντων, η JYSK Ελλάδας θα καλύψει τυχόν πρόσθετες δαπάνες.

Συνιστούμε να εισάγετε έναν αριθμό κινητού τηλεφώνου όταν τοποθετείτε την παραγγελία σας έτσι ώστε η JYSK Ελλάδας ή η συνεργαζόμενη με εμάς μεταφορική εταιρεία, να μπορεί να επικοινωνήσει μαζί σας σχετικά με την παράδοση.

Βεβαιωθείτε ότι το όνομα και η διεύθυνση παράδοσης του τιμολογίου είναι σωστές.

Καθυστερήσεις στην παράδοση μπορεί να συμβούν κατά τις περιόδους αιχμής ή το χειμώνα λόγω καιρικών συνθηκών.

Είστε υπεύθυνοι για την απόρριψη των υλικών συσκευασίας.

Το κόστος μεταφορικών είναι μηδενικό, μόνο σε περιόδους ειδικών προσφορών.

ΠΑΡΑΔΟΣΗ ΔΕΜΑΤΩΝ (Μικρότερα αντικείμενα):

Η παράδοση των μικρών δεμάτων γίνεται κανονικά στον όροφο, στην μπροστινή πόρτα της διεύθυνσης παράδοσης, εντός 5 έως 20 εργάσιμων ημερών.

ΕΙΔΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΠΑΡΑΔΟΣΗΣ

Από τη στιγμή που θα τοποθετήσετε την παραγγελία σας και μέχρι να πραγματοποιηθεί η παράδοση, μπορείτε να περιμένετε τις παρακάτω ειδοποιήσεις:

  • Όταν η παραγγελία σας συσκευαστεί και είναι έτοιμη για αποστολή από την αποθήκη μας, θα λάβετε ένα μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (email) που θα επιβεβαιώνει  την τιμολόγηση της παραγγελίας σας και θα συμπεριλαμβάνει ένα προσχέδιο της απόδειξης αγοράς σας.

  • Λίγες μέρες μετά, θα λάβετε μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (email) που θα περιέχει την απόδειξη αγοράς σας, με την απαραίτητη πιστοποίηση.

  • Ενδεχομένως να επικοινωνήσει μαζί σας η εταιρεία courier πριν την παράδοση, σίγουρα όμως θα επικοινωνήσει μαζί σας (γραπτώς ή αλλιώς) αν δεν σας βρει στην διεύθυνση αποστολής.

  • Σε περίπτωση που χρειαστεί θα επικοινωνήσει μαζί σας η Εξυπηρέτηση Πελατών της JYSK Ελλάδας, για ενδεχόμενη αλλαγή ή διευκρίνηση σχετικά με την παραγγελία σας.

ΠΑΡΑΔΟΣΗ ΦΟΡΤΙΩΝ (Μεγαλύτερα αντικείμενα):

Η παράδοση των φορτίων γίνεται στην πρώτη πόρτα της διεύθυνσης παράδοσης, εντός 2 έως 20 εργάσιμων ημερών.

Επιπρόσθετα προσφέρουμε τις παρακάτω υπηρεσίες:

  • Παράδοση κατά τη διάρκεια της ημέρας μεταξύ 9:00 π.μ. και 5:00 μ.μ. σε μια χρονική περίοδο 4 ωρών.

  • Παράδοση σε όροφο (carry in)

    Αν θέλετε να παραδοθεί η παραγγελία σας στο σπίτι σας, μπορείτε να επιλέξετε αυτή την υπηρεσία με επιπλέον κόστος. Με την παράδοση στον όροφο, ο μεταφορέας μεταφέρει σε ένα δωμάτιο της επιλογής σας - ανεξάρτητα από τον όροφο. Αν επιλέξετε κανονική υπηρεσία παράδοσης, η παραγγελία θα παραδοθεί στην είσοδο του οικήματος.

  • Παράδοση Σάββατο με κάποιο επιπρόσθετο κόστος.

Για τις αποστολές φορτίου, μπορείτε να αλλάξετε την ημερομηνία παράδοσης χωρίς επιπλέον κόστος σε εύλογο χρονικό διάστημα.

Εάν έχετε επιλέξει Παράδοση σε όροφο, παρακαλούμε βεβαιωθείτε ότι η παραγγελία μπορεί να περάσει από πόρτες, σκάλες κ.λπ., πριν την παράδοση. Λάβετε υπόψη ότι για λόγους ασφαλείας ο οδηγός δεν επιτρέπεται να βγάλει τα παπούτσια. Είστε υπεύθυνοι για την προστασία των δαπέδων και των χαλιών.

Αν θέλετε να επιστρέψετε την παραγγελία σας, πρέπει να είναι έτοιμη και διαθέσιμη για συλλογή στην είσοδο του οικήματος. Ανατρέξτε στην Πολιτική Επιστροφών και Αλλαγών ή επικοινωνήστε με την Εξυπηρέτηση Πελατών της JYSK Ελλάδας για περισσότερες πληροφορίες.

ΕΙΔΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΠΑΡΑΔΟΣΗΣ

Από τη στιγμή που θα τοποθετήσετε την παραγγελία σας και μέχρι να πραγματοποιηθεί η παράδοση, μπορείτε να περιμένετε τις παρακάτω ειδοποιήσεις:

  • Όταν η παραγγελία σας συσκευαστεί και είναι έτοιμη για αποστολή από την αποθήκη μας, θα λάβετε ένα μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (email) που θα επιβεβαιώνει  την τιμολόγηση της παραγγελίας σας και θα συμπεριλαμβάνει ένα προσχέδιο της απόδειξης αγοράς σας.

  • Λίγες μέρες μετά, θα λάβετε μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (email) που θα περιέχει την απόδειξη αγοράς σας, με την απαραίτητη πιστοποίηση.

  • Θα σας ενημερώσουμε σχετικά για ενδεχόμενες αλλαγές στην παράδοση, η Εξυπηρέτηση Πελατών της JYSK Ελλάδας ή η μεταφορική μας εταιρεία.

  • Την ημέρα της παράδοσης, ο μεταφορέας θα σας επιβεβαιώσει ότι τα προϊόντα βρίσκονται καθ’ οδόν.

ΠΑΡΑΛΑΒΗ ΤΗΣ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ

Όταν παραλαμβάνετε την παραγγελία σας, παρακαλούμε:

  • Βεβαιωθείτε ότι ο αριθμός των προϊόντων / πακέτων αντιστοιχεί στην παραγγελία σας

  • Ελέγξτε όλα τα κουτιά / συσκευασίες για τυχόν προφανείς ζημιές 

Εάν ο αριθμός των προϊόντων / πακέτων είναι μικρότερος από τον αναμενόμενο, ενημερώστε τον οδηγό ότι υπάρχει έλλειψη. Οποιεσδήποτε αποκλίσεις, ανεξάρτητα από το αν είναι ελάχιστες, θα πρέπει να αναφέρονται αμέσως στην υπηρεσία εξυπηρέτησης πελατών της JYSK Ελλάδας.

Λάβετε υπόψη ότι ως πελάτης έχετε δύο (2) μήνες για να κάνετε αξίωση σχετικά με ελλείποντα τμήματα ή πακέτα. Σας προτείνουμε να ελέγξετε ολόκληρη την παράδοση αμέσως μόλις λάβετε την παραγγελία σας.

ΧΤΥΠΗΜΕΝΑ / ΕΛΑΤΤΩΜΑΤΙΚΑ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΑ

Εάν τα προϊόντα / πακέτα φαίνονται χτυπημένα ή ελαττωματικά, σας συνιστούμε:

  • Μην αποδεχτείτε την παράδοση και υπογράψτε στο χαρτί αναφέροντας «Άρνηση παραλαβής λόγω ζημιών».

  • Αποδεχτείτε την παράδοση, ενημερώστε τον υπεύθυνο παράδοσης και υπογράψτε για τα εμπορεύματα, γράφοντας σαφώς «Χτυπημένα» ή «Ελαττωματικά»  στην τεκμηρίωση παράδοσης.

  • Τραβήξτε μια φωτογραφία της συσκευασίας πριν αποσυσκευάσετε το/τα αντικείμενο/α.

Με αυτόν τον τρόπο μπορούμε να προσδιορίσουμε τους λόγους για τις ζημιές και να αποτρέψουμε τέτοια περιστατικά στο μέλλον.

Σε όλες τις περιπτώσεις, επικοινωνήστε αμέσως με την Εξυπηρέτηση Πελατών της JYSK Ελλάδας για να αναφέρετε το πρόβλημα.

6. ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΠΙΣΤΡΟΦΩΝ ΚΑΙ ΑΛΛΑΓΩΝ

Επιστρέψτε την αγορά σας ανά πάσα στιγμή.

Στη JYSK, είναι εύκολο να επιστρέψετε ή να ανταλλάξετε ένα προϊόν εάν αλλάξετε γνώμη.

Παρέχουμε πλήρη επιστροφή χωρίς χρονικό περιορισμό για προϊόντα που επιστρέφονται με απόδειξη αγοράς. Αυτό ισχύει για τα προϊόντα που αγοράζονται στα καταστήματα καθώς και στο διαδίκτυο.

Παρακαλώ έχετε υπόψιν σας:

  • Εάν δεν έχετε αποδεικτικά στοιχεία αγοράς, σας προσφέρουμε ανταλλαγή για άλλο προϊόν ή δωροκάρτα.
  • Αν επιστρέψετε ένα προϊόν που έχει υποστεί ζημιά ή χρησιμοποιηθεί με τρόπο που μειώνει σημαντικά την αξία, διατηρούμε το δικαίωμα να μειώσουμε το ποσό της επιστροφής χρημάτων.
  • Προϊόντα κατασκευασμένα κατά παραγγελία έχουν γενικά μειωμένη αξία επιστροφής.
  • Επιστρέφουμε το αρχικό κόστος μεταφορικών. Τα έξοδα επιστροφής του προϊόντος ή της παραγγελίας, καλύπτονται από εσάς.
  • Προσφέρουμε μια δοκιμαστική περίοδο 100 ημερών για τα GOLD στρώματα. Διαβάστε περισσότερα για τα GOLD στρώματα μας.

Σημειώστε επίσης ότι το κόστος πρόσθετων υπηρεσιών όπως Μεταφορά σε όροφο ή παράδοση Σάββατο δεν θα επιστραφεί αν έχει πραγματοποιηθεί η παράδοση.

ΑΚΥΡΩΣΗ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ ΠΡΙΝ ΤΗΝ ΠΑΡΑΛΑΒΗ

Εάν επιθυμείτε να ακυρώσετε την παραγγελία σας στη JYSK.gr πριν από την παραλαβή της, πρέπει να επικοινωνήσετε με την Εξυπηρέτηση Πελατών της JYSK Ελλάδας αναφέροντας τον αριθμό παραγγελίας πελάτη, για να κανονίσετε την επιστροφή χρημάτων των προϊόντων και των μεταφορικών εξόδων. Αν δεν έχετε αποδεχτεί την παράδοση της παραγγελίας σας, δεν θα χρεωθείτε επιπλέον για την επιστροφή της παραγγελίας. 

ΦΟΡΜΑ ΥΠΑΝΑΧΩΡΗΣΗΣ

7. ΑΠΑΙΤΗΣΕΙΣ

Προσφέρουμε μια περίοδο εγγύησης 2 ετών από την παραλαβή της παραγγελίας σε όλα τα προϊόντα μας.

  • Το προϊόν σας έχει ελαττώματα ποιότητας;

  • Λείπουν μέρη των προϊόντων της παραγγελίας σας;

  • Η παραγγελία σας έχει υποστεί ζημιά στη μεταφορά;

  • Έχετε άλλα ζητήματα που σχετίζονται με απαίτηση από εμάς;

Επικοινωνήστε με ένα από τα καταστήματα της JYSK Ελλάδας και έχετε μαζί σας την απόδειξη αγοράς. Εναλλακτικά, μπορείτε να επικοινωνήσετε με την Εξυπηρέτηση Πελατών της JYSK Ελλάδας. Χρησιμοποιήστε αυτή τη φόρμα και επισυνάψτε μια εικόνα του εν λόγω ελαττώματος / ζητήματος. Εισάγετε και τον αριθμό της παραγγελίας σας για να ελαχιστοποιήσετε το χρόνο επεξεργασίας.

Λάβετε υπόψη ότι η απαίτηση πρέπει να γίνει εντός εύλογου χρονικού διαστήματος από την στιγμή που εντοπίζετε το σφάλμα. 

Εάν η JYSK Ελλάδας εγκρίνει την αξίωση, θα καλύψουμε όλες τις δαπάνες που σχετίζονται με την αρχική παραγγελία ή θα σας προσφέρουμε ένα προϊόν αντικατάστασης.

Μπορείτε επίσης να χρησιμοποιήσετε την πλατφόρμα επίλυσης online διαφορών της Ευρωπαϊκής Επιτροπής για την υποβολή καταγγελίας. Αυτό είναι ιδιαίτερα σημαντικό αν είστε καταναλωτής που κατοικεί σε άλλο κράτος μέλος της ΕΕ. Καταθέστε το παράπονό σας εδώ. Κατά την υποβολή μιας καταγγελίας, πρέπει να δηλώσετε τη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου μας customerservice-gr@JYSK.com.

8. ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΑΠΟΡΡΗΤΟΥ

Είναι σημαντικό για εμάς να πραγματοποιείτε με ασφάλεια τις αγορές σας στη JYSK.gr. Ο Όμιλος JYSK A/S, ΑΦΜ Δανίας 13590400, διαχειρίζεται τη JYSK.gr και είναι υπεύθυνος για τη διαχείριση όλων των σχετικών δεδομένων. Συμμορφωνόμαστε με τον Ευρωπαϊκό Κανονισμό Προστασίας Δεδομένων του 2018.

Η JYSK Ελλάδας δεν αποθηκεύει τα προσωπικά σας δεδομένα εν γένει, εκτός εάν αυτό είναι απαιτητό για τη JYSK Ελλάδας σύμφωνα με την ισχύουσα νομοθεσία.

Όταν πραγματοποιείτε μια παραγγελία στη JYSK.gr, εγγράφεστε στο ενημερωτικό μας δελτίο ή δημιουργείτε ένα προφίλ χρήστη, τα προσωπικά σας δεδομένα θα αποθηκεύονται από τη JYSK στη Δανία και ενδέχεται να έχουν πρόσβαση σε αυτά συμβαλλόμενα μέρη του Ομίλου JYSK παγκοσμίως σε αναγνωριστική βάση. 

Ανά πάσα στιγμή μπορείτε:

  • να υποβάλλετε καταγγελία σε εποπτική αρχή (π.χ. στην Αρχή Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων).
  • να ζητήσετε πρόσβαση και διόρθωση ή διαγραφή των προσωπικών δεδομένων.
  • να περιορίσετε ή να εναντιωθείτε στη διαδικασία επεξεργασίας των προσωπικών σας δεδομένων.
  • να ζητήστε τη φορητότητα δεδομένων σας, εάν αυτό κρίνεται απαραίτητο. 

Λάβετε υπόψη ότι το επίπεδο προστασίας δεδομένων, όπως εφαρμόζεται σήμερα και ισχύει σε χώρες εκτός της Ευρωπαϊκής Ένωσης, δεν είναι σύμφωνο με το επίπεδο προστασίας των προσωπικών δεδομένων που εφαρμόζεται σήμερα και ισχύει εντός της Ευρωπαϊκής Ένωσης. Η μεταφορά δεδομένων μεταξύ των συμβαλλόμενων μερών του Ομίλου JYSK θα βασίζεται σε σύμφωνο μεταφοράς δεδομένων ή σε άλλη ισχύουσα νομική βάση. Μπορείτε να ζητήσετε αντίγραφο του συμφώνου μεταφοράς δεδομένων που ισχύει μεταξύ του Ομίλου JYSK και των συμβαλλόμενων μερών του, επικοινωνώντας με την Εξυπηρέτηση Πελατών της JYSK Ελλάδας.

Μπορείτε να λάβετε περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τα προσωπικά δεδομένα που αποθηκεύει και επεξεργάζεται η JYSK σχετικά με εσάς, επικοινωνώντας με την Εξυπηρέτηση Πελατών της JYSK Ελλάδας. Επιπλέον, μπορείτε να αντιταχθείτε στην επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων, να ζητήσετε την διόρθωση των προσωπικών σας δεδομένων ή να ανακαλέσετε τη συγκατάθεσή σας για οποιαδήποτε τέτοια επεξεργασία ανά πάσα στιγμή. Εάν επιθυμείτε να αποσύρετε τη συγκατάθεσή σας ή να διορθώσετε τα δεδομένα σας, επικοινωνήστε με την Εξυπηρέτηση Πελατών της JYSK Ελλάδας με αυτό το μήνυμα. Επιπλέον, εάν έχετε οποιαδήποτε καταγγελία σχετικά με την επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων από την JYSK, μπορείτε να επικοινωνήσετε με την Αρχή Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων.

Μπορείτε να αποκτήσετε ένα αντίγραφο των προσωπικών σας δεδομένων σε μορφή δομημένη, ευρέως χρησιμοποιούμενη και μηχανικά αναγνώσιμη επικοινωνώντας με την Εξυπηρέτηση Πελατών της JYSK Ελλάδας.

Στη JYSK Ελλάδας, δεσμευόμαστε να συμμορφωνόμαστε με τους ισχύοντες κανόνες και νόμους του καλού Μάρκετινγκ (Marketing). Εάν έχετε συναινέσει σε κάποια από τις παρακάτω υπηρεσίες, διατηρούμε το δικαίωμα να σας αποστείλουμε ενημέρωση των Όρων και Προϋποθέσεων μας, ανεξάρτητα από το αν έχετε αποσυρθεί ή όχι από τη συγκατάθεσή σας. Δεν θα σας στείλουμε άλλες πληροφορίες. 

ΟΤΑΝ ΚΑΝΕΤΕ ΑΓΟΡΕΣ ΣΤΗ JYSK.GR 

Πληρωμή

Όταν αγοράζετε από τη JYSK.gr, η πληρωμή πραγματοποιείται μέσω ασφαλούς σύνδεσης, η οποία διασφαλίζει ότι δεν θα μπορεί να έχει πρόσβαση στα στοιχεία πληρωμής σας ένα ανεπιθύμητο τρίτο μέρος. Διαβάστε περισσότερα σχετικά με την πληρωμή.

Τι είδους πληροφορίες συγκεντρώνει η JYSK Ελλάδας σε σχέση με την αγορά σας; 

Για τους σκοπούς του ηλεκτρονικού εμπορίου και της ικανοποίησης των πελατών της, η JYSK A/S, ΑΦΜ Δανίας 13590400, θα συλλέξει και θα επεξεργαστεί τα ακόλουθα προσωπικά δεδομένα σχετικά με εσάς:

  • το όνομά σας
  • τη διεύθυνσή σας
  • τον αριθμό του κινητού σας τηλεφώνου
  • τη διεύθυνση του ηλεκτρονικού ταχυδρομείου σας
  • τη διεύθυνση IP από την οποία πραγματοποιείτε την αγορά σας 

Όλα τα δεδομένα θα αντιμετωπίζονται ως εμπιστευτικές πληροφορίες και θα χρησιμοποιούνται για το ηλεκτρονικό εμπόριο και την ικανοποίηση του πελάτη.

Τα προσωπικά σας δεδομένα θα αποθηκευτούν από τη JYSK στη Δανία και ενδέχεται να έχουν πρόσβαση σε αυτά, συμβαλλόμενα μέρη του Ομίλου JYSK παγκοσμίως και μόνο σε ότι είναι απαραίτητο. Είναι αποθηκευμένα με ασφάλεια από συνεργάτες μας.

Χρησιμοποιούμε τέτοια δεδομένα μόνο σε σχέση με την επιβεβαίωση και την αποστολή των παραγγελιών σας και για να σας βοηθήσουμε στα ερωτήματά σας.

Χρησιμοποιούμε τη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου σας ως σύνδεσμο για την ολοκλήρωση των παραγγελιών σας και για τους σκοπούς ερευνών μας. Αν θέλετε να λαμβάνετε το ενημερωτικό δελτίο μας, απαιτείται συναίνεση από εσάς.

Δεν χρησιμοποιούμε τον αριθμό τηλεφώνου σας για να επικοινωνήσουμε μαζί σας για σκοπούς πωλήσεων. Θα επικοινωνήσουμε μαζί σας μέσω τηλεφώνου μόνο αν υπάρχει κάποιο πρόβλημα με την παραγγελία σας και / ή για να λάβετε πληροφορίες σχετικά με την παράδοσή της.

Η JYSK Ελλάδας μεταβιβάζει προσωπικά δεδομένα σε μεταφορείς που σχετίζονται με την παράδοση της παραγγελίας σας και δεν μεταφέρει, πωλεί ή καθιστά με οποιονδήποτε τρόπο τα προσωπικά σας στοιχεία προσβάσιμα σε άλλα τρίτα μέρη, συμπεριλαμβανομένων άλλων εταιρειών.

Τα προσωπικά σας δεδομένα μπορούν να χρησιμοποιηθούν σε περίπτωση αστυνομικής έρευνας, καθώς αναφέρουμε δόλιες πληρωμές στην αστυνομία. Απελευθερώνουμε στοιχεία λογαριασμών και άλλες προσωπικές πληροφορίες όταν το κρίνουμε απαραίτητο για να συμμορφωθούμε με τους ισχύοντες νόμους και για να αποτρέψουμε την κλοπή και την απάτη, π.χ. σε σχέση με  πιστωτικές κάρτες. 

Η επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων είναι απαραίτητη για την ολοκλήρωση της παραγγελίας σας. Αποθηκεύουμε τα δεδομένα σας μέχρι 5 χρόνια μετά την αγορά σας.

ΟΤΑΝ ΕΓΓΡΑΦΕΣΤΕ ΣΤΗ JYSK.GR

Με την εγγραφή σας στη JYSK.gr και τη δημιουργία ενός προφίλ JYSK.gr μπορείτε να έχετε πρόσβαση σε ειδικές υπηρεσίες που προσφέρει η JYSK Ελλάδας.

Με σκοπό τη δημιουργία ενός προσωπικού λογαριασμού στη JYSK.gr και τη δημιουργία στοχευμένου ηλεκτρονικού μάρκετινγκ (Marketing), η JYSK A/S, ΑΦΜ Δανίας 13590400, θα συλλέξει και θα επεξεργαστεί τα παρακάτω προσωπικά δεδομένα για εσάς:

  • τη διεύθυνση του ηλεκτρονικού ταχυδρομείου σας
  • το όνομά σας
  • τη διεύθυνσή σας (προαιρετικό)
  • τον αριθμό τηλεφώνου σας (προαιρετικό)
  • την Εταιρεία σας (προαιρετικό)

Όλα τα δεδομένα θα αντιμετωπίζονται ως εμπιστευτικές πληροφορίες και θα χρησιμοποιούνται για τη δημιουργία ενός προσωπικού λογαριασμού και στοχευμένου ηλεκτρονικού μάρκετινγκ (Online Marketing).

Καταχωρώντας ένα προφίλ JYSK.gr, συμφωνείτε με την επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων.

Η JYSK A/S θα αποθηκεύσει τα προσωπικά σας δεδομένα μέχρι να διαγράψετε το λογαριασμό σας.

Η νομική βάση για την επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων είναι η συναίνεση που έχετε παράσχει.

COOKIES

Στόχος μας είναι να προσφέρουμε μια φιλική προς τον χρήστη ιστοσελίδα με σχετικές πληροφορίες. Γι' αυτό και χρησιμοποιούμε τεχνολογίες για τη συλλογή και επεξεργασία πληροφοριών σχετικά με τη χρήση της ιστοσελίδας μας. Συλλέγουμε αυτές τις πληροφορίες μέσω των λεγόμενων cookies. Ένα cookie είναι ένα μικρό αρχείο κειμένου που αποθηκεύεται στον υπολογιστή σας. Μεταξύ άλλων, αυτό σημαίνει ότι ο ιστότοπoς σας «θυμάται», όταν επιστρέφετε σε αυτόν και ότι μπορούμε να δημιουργήσουμε ένα στατιστικό στοιχείο που να δείχνει πώς συμπεριφέρεστε εσείς και οι άλλοι χρήστες στον ιστότοπο.

Χρησιμοποιούμε επίσης cookies από διάφορους συνεργάτες μας, ώστε να πάρουμε πληροφορίες σχετικά με ποια μέρη του ιστοτόπου μας επισκέπτονται οι χρήστες μας. Δείτε εδώ λεπτομερείς πληροφορίες σχετικά με τον πάροχο, τη λήξη και τον σκοπό των μεμονωμένων cookies.

Μπορείτε να αλλάξετε τη συγκατάθεσή σας για την αποδοχή cookies οποιαδήποτε στιγμή. Αλλάξτε τη συγκατάθεσή σας εδώ. Μπορείτε να διαγράψετε τα cookies ανά πάσα στιγμή. Εδώ μπορείτε να βρείτε τον οδηγό πώς να το κάνετε σε διαφορετικά προγράμματα περιήγησης. Οι ρυθμίσεις των cookies θα διαγραφούν αυτόματα μετά από 12 μήνες.

Λάβετε υπόψη ότι υπάρχουν τμήματα της JYSK.gr που μπορείτε να χρησιμοποιήσετε μόνο αν το πρόγραμμα περιήγησής σας είναι ρυθμισμένο να δέχεται cookies.

Ορισμένες πληροφορίες που συλλέγουμε μπορούν να δημοσιευθούν σε ανώνυμη μορφή, π.χ. ως πληροφορίες σχετικά με το ποσό των χρηστών στον ιστότοπο. Οι πληροφορίες σχετικά με τους πελάτες μας αποτελούν σημαντικό μέρος της επιχείρησής μας και δεν πωλούμε ούτε μοιραζόμαστε αυτές τις πληροφορίες με άλλους, εκτός εάν μας έχετε δώσει τη συγκατάθεσή μας.

9. ΟΤΑΝ ΕΓΓΡΑΦΕΙΤΕ ΣΤΟ ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΟ ΔΕΛΤΙΟ ΜΑΣ

Για τους σκοπούς της αποστολής ενημερωτικών δελτίων, η JYSK A/S, ΑΦΜ Δανίας 13590400, θα συλλέξει και θα επεξεργαστεί τα ακόλουθα προσωπικά δεδομένα σχετικά με εσάς:

  • τη διεύθυνση του ηλεκτρονικού ταχυδρομείου σας

  • το όνομά σας

  • τη διεύθυνσή σας (προαιρετικό)

  • την ημερομηνία γεννήσεώς σας (προαιρετικό)  

  • το φύλο σας (προαιρετικό)

Αποθηκεύουμε τις πληροφορίες σας σε βάση δεδομένων σε προστατευμένο διακομιστή. Είναι μόνο η JYSK Ελλάδας σε συνεργασία με έναν εξωτερικό συνεργάτη που έχει πρόσβαση στις πληροφορίες σας. Εγγυόμαστε ότι δεν θα αποκαλύψουμε ή θα πωλήσουμε τη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου σας σε άλλες εταιρείες.

Στέλνουμε ενημερωτικά δελτία μόνο σε παραλήπτες που έχουν επιλέξει να εγγραφούν σε αυτά. Εάν λάβατε το ενημερωτικό μας δελτίο χωρίς να μας δώσετε την αποδοχή σας, μπορεί να οφείλεται στο γεγονός ότι κάποιος που γνωρίζετε έχει προωθήσει το ενημερωτικό δελτίο σε εσάς.

Όταν εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο, μπορείτε να περιμένετε να λαμβάνετε 1-4 εβδομαδιαία ενημερωτικά δελτία μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου από τη JYSK Ελλάδας. Το ενημερωτικό δελτίο περιέχει τις τελευταίες προσφορές, νέα και πληροφορίες σχετικά με τις τρέχουσες καμπάνιες στο σύνολο της γκάμας προϊόντων της JYSK Ελλάδας. Κατά την εγγραφή σας, συμφωνείτε επίσης να λαμβάνετε ανακοινώσεις υπηρεσιών, συμπεριλαμβανομένων των υπενθυμίσεων σχετικά με το εγκαταλελειμμένο καλάθι στη JYSK.gr, τα μηνύματα παρακολούθησης μετά την αγορά σας στη JYSK.gr και τα μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου που περιέχουν προϊόντα της JYSK Ελλάδας που έχετε δείξει ενδιαφέρον.

Μπορείτε να διαγραφείτε από αυτήν τη σελίδα ανά πάσα στιγμή. Μπορείτε επίσης να καταργήσετε την εγγραφή σας από την ηλεκτρονική διεύθυνση που θα βρείτε στο κάτω μέρος όλων των ενημερωτικών δελτίων μας.

Η JYSK A/S θα αποθηκεύσει τα προσωπικά σας δεδομένα μέχρι να αποσύρετε τη συγκατάθεσή σας.

Η νομική βάση για την επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων είναι η συναίνεση που έχετε παράσχει.

10. ΔΩΡΟΚΑΡΤΕΣ

Μπορείτε να αγοράσετε δωροκάρτες της JYSK Ελλάδας, σε ένα φυσικό κατάστημα JYSK ή στη JYSK.gr.

Αγοράζοντας μια δωροκάρτα JYSK Ελλάδας, αποδέχεστε τους γενικούς όρους και προϋποθέσεις για τις δωροκάρτες.

Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε τη δωροκάρτα ως μέσο πληρωμής στη χώρα όπου εκδόθηκε. Μπορείτε να εξαργυρώσετε τη δωροκάρτα όταν αγοράζετε αντικείμενα σε ένα κατάστημα JYSK Ελλάδας ή στη JYSK.gr. Η δωροκάρτα δεν μπορεί να χρησιμοποιηθεί για την αγορά άλλων δωροκαρτών. Εάν η αξία της δωροκάρτας δεν καλύπτει την αγορά σας, πρέπει να καταβάλλετε τη διαφορά χρησιμοποιώντας μία από τις αποδεκτές μεθόδους πληρωμής.

Στη JYSK.gr, οι δωροκάρτες μπορούν να εξαργυρωθούν μόνο πριν την εκτέλεση της παραγγελίας σας. Η αξία των δωροκαρτών μπορεί να εξαργυρωθεί για αγορές σε ένα από τα καταστήματά μας. Δεν υπάρχει τόκος για τη δωροκάρτα.

Εάν έχετε κάνει παραγγελία στη JYSK.gr και έχετε πληρώσει με μια δωροκάρτα, θα εκδώσουμε μια νέα δωροκάρτα εάν η παραγγελία ακυρωθεί. Εάν έχετε πληρώσει εν μέρει με μια δωροκάρτα και εν μέρει με μια πιστωτική κάρτα, θα επιστρέψουμε τα αντίστοιχα ποσά αντίστοιχα στη δωροκάρτα και τη πιστωτική κάρτα.

Εάν έχετε παραγγείλει σε ένα από τα καταστήματα μας και έχετε πληρώσει με μια δωροκάρτα και εάν η παραγγελία ακυρωθεί, είτε θα εκδώσουμε μια νέα δωροκάρτα είτε θα εξαργυρώσουμε το ποσό.

Η δωροκάρτα μπορεί να χρησιμοποιηθεί για πληρωμή χωρίς ταυτοποίηση. Ωστόσο, η δωροκάρτα μπορεί να μπλοκαριστεί εάν χαθεί, για παράδειγμα με κλοπή. Η JYSK Ελλάδας δεν αντικαθιστά τις χαμένες δωροκάρτες.

Μπορείτε να αγοράσετε δωροκάρτες της JYSK Ελλάδας αξίας από €15 ως €750.

Εάν το υπόλοιπο ποσό στη δωροκάρτα είναι μικρότερο από 0,05€ η JYSK Ελλάδας θα ακυρώσει τη δωροκάρτα και το ποσό θα διαγραφεί.


Τα πιστοποιητικά δώρων ισχύουν για 5 χρόνια από την ημερομηνία έκδοσης.

11. ΑΙΤΗΣΕΙΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ

Στην περίπτωση που κάνετε αίτηση για κάποια θέση εργασίας ή καταχωρείτε το βιογραφικό σας στην ιστοσελίδα μας, ισχύουν οι όροι που αναφέρονται στην πολιτική απορρήτου (8). Σύμφωνα με τον Γενικό Κανονισμό Προστασίας Δεδομένων (ΓΚΠΔ), σας ενημερώνουμε ότι μόνο το τμήμα ανθρώπινου δυναμικού και ο υπεύθυνος στελέχωσης της κάθε θέσης θα έχουν πρόσβαση στα προσωπικά σας δεδομένα, όπως αυτά έχουν καταχωρηθεί στη βάση μας, σύμφωνα με την αίτησή σας ή το βιογραφικό σας. Σας ενημερώνουμε ότι θα διαγράψουμε όλα τα στοιχεία μετά από 6 μήνες από την αίτησή σας και είστε πάντα ευπρόσδεκτος/η να αλλάξετε ή να επεξεργαστείτε τα στοιχεία σας στην ιστοσελίδα μας.

Εάν έχετε οποιαδήποτε ερώτηση σχετικά με τη διαδικασία στελέχωσης, μπορείτε να επικοινωνήσετε με το τμήμα ανθρώπινου δυναμικού στο τηλέφωνο 2111089800.

ΕΓΓΡΑΦΕΙΤΕ ΣΤΟ NEWSLETTER

Visa Mastercard