ΟΡΟΙ ΚΑΙ ΠΡΟΫΠΟΘΕΣΕΙΣ JYSK

Οι ακόλουθοι Όροι Πώλησης και Παράδοσης ισχύουν για όλες τις αγορές που πραγματοποιούνται σε κατάστημα JYSK στην Ελλάδα ή στη JYSK.gr, για παράδοση εντός Ελλάδας. Όλες οι συμφωνίες αγοράς σε ένα κατάστημα JYSK στην Ελλάδα ή στη JYSK.gr πρέπει να γίνονται στην Ελληνική γλώσσα.

Αρ.Μητ. Γ.Ε.ΜΗ.:134207401000
ΑΦΜ: 800652711

Τελευταία ενημέρωση: 2024-05-28

1. ΤΙΜΗ ΤΩΝ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ

Η τιμή του κάθε προϊόντος περιλαμβάνεται στην επισκόπηση του προϊόντος, στην ηλεκτρονική σελίδα του και στο καλάθι αγορών.

  • Η τιμή του κάθε προϊόντος είναι η ίδια, τόσο στο κατάστημα JYSK Ελλάδας όσο και στη JYSK.gr.
  • Η τιμή του κάθε προϊόντος περιλαμβάνει Φ.Π.Α. και ειδικούς φόρους κατανάλωσης.
  • Η τιμή του κάθε προϊόντος δεν περιλαμβάνει το κόστος μεταφοράς, καθώς αυτό  εξαρτάται από την παράδοση. Δείτε τους όρους αποστολής εδώ.
  • Η διαθεσιμότητα και το κόστος των προϊόντων της JYSK Ελλάδας υπόκεινται σε καταστάσεις τέλους διάθεσης καθώς και σε σφάλματα εκτύπωσης και τιμολόγησης. Αυτό ισχύει τόσο για τυπωμένες προσφορές (σε διαφημιστικά φυλλάδια και καταλόγους) όσο και για οποιαδήποτε πληροφορία στη JYSK.gr. Σε περίπτωση λανθασμένης αναφοράς τιμής, η διόρθωση θα γίνει το συντομότερο δυνατό.
  • Όλες οι τιμές ισχύουν τη δεδομένη στιγμή και ενημερώνονται τακτικά.
  • Η τιμή του αντικειμένου κατά την στιγμή της αγοράς είναι αυτή που πρέπει να πληρώσετε.
  • Εγγύηση Τιμής

Αν, κατά λάθος, τιμολογήσαμε ένα προϊόν σε μικρότερη τιμή, δεν θα είμαστε υποχρεωμένοι να σας παραδώσουμε το προϊόν αυτό στην τιμή αυτή, υπό την προϋπόθεση ότι θα σας ειδοποιήσουμε προτού το αποστείλουμε σε εσάς. Υπό τις συνθήκες αυτές, διατηρούμε το δικαίωμα να ακυρώσουμε την παραγγελία σας. Σε περίπτωση ακύρωσης της παραγγελίας σας, θα σας προσφέρουμε πλήρη επιστροφή χρημάτων για οποιοδήποτε ποσό έχει ήδη καταβληθεί, συμπεριλαμβανομένων των εξόδων μεταφοράς, σύμφωνα με την Πολιτική Επιστροφών και Αλλαγών της JYSK.

Εγγύηση τιμής

Είναι σημαντικό για εμάς να αισθάνεστε ασφαλείς πριν, κατά τη διάρκεια και μετά την ολοκλήρωση των αγορών σας στη JYSK. Αυτός είναι ο λόγος που προσφέρουμε "Εγγύηση Τιμής" σε όλα τα προϊόντα μας. 

Εάν βρείτε ένα προϊόν, το οποίο έχετε αγοράσει στη JYSK, σε χαμηλότερη τιμή (στη JYSK ή σε άλλο κατάστημα) εντός 30 ημερών από την αγορά σας, θα σας επιστρέψουμε τη διαφορά τιμής με μία δωροκάρτα JYSK. Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε τη δωροκάρτα σε ένα από τα καταστήματα JYSK Ελλάδας ή στη JYSK.gr. Αντισταθμίζουμε τις τιμές των προϊόντων τόσο από τα φυσικά καταστήματα Ελλάδας, όσο και από τα διαδικτυακά καταστήματα Ελλάδας.

Προϋποθέσεις για την "Εγγύηση Τιμής":

  • Η JYSK αντισταθμίζει την τιμή σε όλα τα πανομοιότυπα προϊόντα. Δείτε επίσης παρακάτω στις "Εξαιρέσεις".
  • Η αξίωση της "Εγγύησης Τιμής" πρέπει να πραγματοποιηθεί εντός 30 ημερών από την ημερομηνία αγοράς ή παράδοσης.
  • Το αντιστάθμισμα τιμής πραγματοποιείται μόλις καταχωρηθεί η αξίωση της "Εγγύησης Τιμής", για να είναι αντιπροσωπευτικό.
  • Πρέπει να είστε σε θέση να προσκομίσετε αποδεικτικό αγοράς από τη JYSK.
  • Πρέπει να είστε σε θέση να προσκομίσετε σχετικά έγγραφα από εταιρεία του ανταγωνισμού, π.χ. ένα φυλλάδιο καμπάνιας, ένα link με την προσφορά ή κάτι αντίστοιχο.

Εξαιρέσεις:

  • Προϊόντα τα οποία δεν είναι πανομοιότυπα δεν καλύπτονται από την "Εγγύηση Τιμής". Το προϊόν πρέπει να είναι το ίδιο μοντέλο και να έχει τα ίδια τεχνικά χαρακτηριστικά, περιλαμβάνοντας την ίδια μάρκα/κατασκευαστή, ίδιο χρώμα, ίδιες διαστάσεις, ίδια εξαρτήματα, ίδιο μέγεθος, ίδιο περιεχόμενο κ.ο.κ. - επομένως, να είναι 100% όμοιο προϊόν.
  • Η "Εγγύηση Τιμής" δεν αφορά προϊόντα από εκκαθάριση, προσφορές εγκαινίων, εκθεσιακά προϊόντα, ειδικές παραγγελίες/διαστάσεις ή εποχιακά προϊόντα κατά τη διάρκεια εκκαθάρισης στο τέλος της περιόδου.
  • Η "Εγγύηση Τιμής" δεν περιλαμβάνει υπηρεσίες, όπως παράδοση, ειδικές προσφορές σε μεταφορικά κόστη κ.ο.κ.
  • Η "Εγγύηση Τιμής" ισχύει μόνο για αγορές ιδιωτών.

Παρακαλούμε επικοινωνήστε με το τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών ή επισκεφθείτε ένα από τα καταστήματά μας για να κάνετε χρήση της “Εγγύησης Τιμής”.

Λάβετε περισσότερες πληροφορίες για το πώς μπορείτε να κάνετε χρήση της “Εγγύησης Τιμής”.

ΧΑΜΗΛΕΣ ΤΙΜΕΣ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑ

Στόχος μας είναι να σας παρέχουμε συνεχώς ανταγωνιστικές ΧΑΜΗΛΕΣ ΤΙΜΕΣ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑ χωρίς συμβιβασμούς στην ποιότητα των προϊόντων. Περιστασιακές προσαρμογές τιμών ενδέχεται να προκύψουν λόγω παραγόντων, όπως οι διακυμάνσεις του κόστους, οι συνθήκες της αγοράς και ο ανταγωνισμός. Μπορούμε, ωστόσο, να εγγυηθούμε ότι προσπαθούμε πάντα να πουλάμε τα προϊόντα στην καλύτερη δυνατή τιμή.

2. ΠΛΗΡΩΜΗ

Διαθέσιμοι τρόποι πληρωμής στη JYSK.gr

Στο καλάθι αγορών θα δείτε τη συνολική τιμή της αγοράς σας, συμπεριλαμβανομένου του Φ.Π.Α. και των εξόδων μεταφοράς. Αυτή είναι η συνολική τιμή αγοράς.

Μπορείτε να πληρώσετε για τα προϊόντα που αγοράσατε στη JYSK.gr με τους ακόλουθους τρόπους:

Χρεωστική/Πιστωτική κάρτα

Εφάπαξ εξόφληση του ποσού με τις ακόλουθες χρεωστικές/πιστωτικές κάρτες:

  • Visa
  • MasterCard
  • Maestro

Όταν πληρώνετε με Χρεωστική/Πιστωτική κάρτα, προστατεύεστε από απάτες/ελαττωματικά αγαθά, χωρίς προσωπικό ρίσκο. Η προστασία της Χρεωστικής/Πιστωτικής κάρτας σάς βοηθά να έχετε πλήρη επιστροφή χρημάτων από τον πάροχο της πίστωσης.

Η πληρωμή σας ολοκληρώνεται μέσω ασφαλούς και κρυπτογραφημένης σύνδεσης, προκειμένου να διασφαλιστεί ότι στα στοιχεία πληρωμής σας δεν μπορούν να αποκτήσουν πρόσβαση τρίτα μη εξουσιοδοτημένα μέρη. Η πληρωμή σας είναι εγγυημένη μέσω του συνεργάτη πληρωμών μας. Εγγυόμαστε ότι δεν θα αποθηκεύσουμε πληροφορίες της Χρεωστικής/Πιστωτικής κάρτας σας στον δικό μας διακομιστή. Επιπλέον, η JYSK Ελλάδας δεν έχει καμία πρόσβαση σε οποιαδήποτε από αυτές τις πληροφορίες της Χρεωστικής/Πιστωτικής κάρτας.

Θα σας ζητηθεί να δώσετε τις ακόλουθες πληροφορίες:

  • Αριθμός κάρτας (16 ψηφία τυπωμένο στο μπροστινό μέρος της κάρτας σας)
  • Ημερομηνία λήξης (τυπωμένη στο μπροστινό μέρος της κάρτας σας)
  • Κωδικός ασφαλείας (τριψήφιος κωδικός ασφαλείας τυπωμένος στο πίσω μέρος της κάρτας σας, πάνω από τη μαγνητική ταινία και βρίσκεται τέρμα προς τα δεξιά)

Αντικαταβολή

Έχετε την επιλογή να πληρώσετε την παραγγελία σας με μετρητά κατά την παραλαβή των προϊόντων, με τη μέθοδο της αντικαταβολής. Η υπηρεσία έχει επιπλέον χρέωση, η οποία αναφέρεται στο πεδίο πληρωμής.

Διαθέσιμοι τρόποι πληρωμής σε ένα κατάστημα JYSK

Όταν πραγματοποιείτε τις αγορές σας σε ένα κατάστημα JYSK, μπορείτε να πληρώσετε για τα προϊόντα που αγοράσατε με τους ακόλουθους τρόπους:

Μετρητά

Εξόφληση του ποσού με μετρητά. Υπενθυμίζεται ότι δεν επιτρέπεται εξόφληση με μετρητά για συναλλαγές αξίας μεγαλύτερης των 500 ευρώ.

Χρεωστική/Πιστωτική κάρτα – Εφάπαξ εξόφληση

Εφάπαξ εξόφληση του ποσού με τις ακόλουθες χρεωστικές / πιστωτικές κάρτες:

  • Visa
  • MasterCard
  • Maestro
  • CUP
  • JCB

Πιστωτική κάρτα – Άτοκες Δόσεις

Εξόφληση του ποσού με το πρόγραμμα άτοκων δόσεων(*) των πιστωτικών καρτών:

  • Visa
  • MasterCard

*Πρόγραμμα άτοκων δόσεων:

Από 350€ - 700€: έως 6 άτοκες δόσεις

Από 701€ και άνω: έως 12 δόσεις

Τραπεζική κατάθεση

Εξόφληση τιμολογίων άνω του οριζόμενου από το νόμο ορίου.

3. ΕΠΙΒΕΒΑΙΩΣΗ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ

Όταν στείλετε την παραγγελία σας, θα λάβετε ένα μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (email) ως επιβεβαίωση παραγγελίας. Η επιβεβαίωση της παραγγελίας περιέχει πληροφορίες σχετικά με:

  • Την παραγγελία σας
  • Τη διεύθυνση αποστολής
  • Τον τρόπο πληρωμής
  • Ημερομηνία παράδοσης
  • Τιμή (τιμές)
  • Πληροφορίες επικοινωνίας της Εξυπηρέτησης Πελατών της JYSK Ελλάδας
  • Το δικαίωμά σας Επιστροφής και Αλλαγής και δικαιώματα προστασίας των καταναλωτών.

Η παραγγελία σας είναι μόνο μια προσφορά σας για αγορά από εμάς. Λάβετε υπόψη ότι το μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (email) επιβεβαίωσης της παραγγελίας σας, δεν πρέπει να θεωρηθεί ως τελική αποδοχή της παραγγελίας σας από τη JYSK Ελλάδας.

Τίποτα που κάνουμε ή λέμε δεν σημαίνει οποιαδήποτε αποδοχή της προσφοράς σας, μέχρι να σας στείλουμε ένα μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (email) που θα σας ειδοποιεί ότι έχουμε αποστείλει το προϊόν ή τα προϊόντα σε εσάς. Σε αυτό το σημείο, πραγματοποιείται μια σύμβαση μεταξύ μας για να αγοράσετε εσείς και για εμάς να πουλήσουμε το προϊόν ή τα προϊόντα που έχετε παραγγείλει από εμάς.

Μόλις ολοκληρωθεί η σύμβαση αυτή, δεν μπορείτε να τροποποιήσετε την παραγγελία σας (ωστόσο, μπορείτε να ακυρώσετε μια παραγγελία όπως ορίζεται στην Πολιτική Επιστροφών και Αλλαγών).

Σε οποιοδήποτε σημείο μέχρι τη σύναψη της σύμβασης, ενδέχεται να αρνηθούμε να σας παραδώσουμε ένα προϊόν. Εάν αρνηθούμε να σας παραδώσουμε ένα προϊόν ενώ έχετε ήδη πραγματοποιήσει πληρωμή για αυτό, θα σας επιστρέψουμε πλήρως το ποσό που έχετε ήδη καταβάλει για αυτό το προϊόν σύμφωνα με την Πολιτική Επιστροφών και Αλλαγών μας.

Προσπαθούμε να διασφαλίσουμε ότι πάντα διαθέτουμε απόθεμα για όλα τα προϊόντα μας και θα σας ενημερώσουμε αν κάποιο προϊόν είναι εκτός αποθέματος. Εάν για οποιονδήποτε λόγο, πέρα από τον εύλογο έλεγχο μας, δεν είμαστε σε θέση να προμηθεύσουμε ένα συγκεκριμένο προϊόν, δεν θα έχουμε κάποια ευθύνη απέναντί σας, εκτός από την εξασφάλιση ότι δεν θα χρεωθείτε για αυτό το προϊόν.

Προς το συμφέρον των πελατών μας, μπορούμε να θέσουμε περιορισμούς στη μαζική αγορά ορισμένων προϊόντων. Εάν προσπαθήσετε να αγοράσετε μαζικά προϊόντα που έχουν τέτοιους περιορισμούς μαζικής αγοράς, θα λάβετε ένα μήνυμα που σας λέει να μειώσετε τον αριθμό των αντικειμένων που προσπαθείτε να αγοράσετε.

Αν θέλετε να σας στείλουμε ξανά την επιβεβαίωση της παραγγελίας σας, επικοινωνήστε με την Εξυπηρέτηση Πελατών μας.

4. ΤΙΜΟΛΟΓΗΣΗ

Με την αποστολή της παραγγελίας σας, θα λάβετε με μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (email) την απόδειξη αγοράς που περιέχει πληροφορίες σχετικά με:  

  • Την παραγγελία σας
  • Τη διεύθυνση αποστολής
  • Τον τρόπο πληρωμής
  • Ημερομηνία παράδοσης
  • Τιμή (τιμές)
  • Πληροφορίες επικοινωνίας της Εξυπηρέτησης Πελατών της JYSK Ελλάδας
  • Το δικαίωμά σας Επιστροφής και Αλλαγής και δικαιώματα προστασίας των καταναλωτών.

Οποιεσδήποτε οδηγίες φροντίδας προϊόντων μας, θα επισυνάπτονται στο μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (email) που περιέχει την απόδειξη αγοράς. Εάν το προϊόν σας είναι υπό εγγύηση, αυτό θα αναγράφεται στην απόδειξη αγοράς, η οποία θα χρησιμεύει επίσης ως απόδειξη εγγύησης.

Αντίστοιχα, θα λάβετε το Τιμολόγιο Χονδρικής Πώλησης αν έχετε προσθέσει τα εταιρικά σας στοιχεία στην παραγγελία σας.

5. ΑΠΟΣΤΟΛΗ

Προσφέρουμε τις παρακάτω επιλογές παράδοσης:

1.  Παράδοση σε κατάστημα – χωρίς χρέωση μεταφορικών

Παραλάβετε την παραγγελία σας σε ένα από τα καταστήματα JYSK Ελλάδας, αποφεύγοντας το κόστος μεταφοράς.

Η υπηρεσία Click & Collect προσφέρεται για όλα τα προϊόντα που είναι διαθέσιμα στα καταστήματα JYSK Ελλάδας. Εάν επιλέξετε την υπηρεσία Click & Collect, θα λάβετε ένα μήνυμα εντός 30 λεπτών από το κατάστημα, το οποίο θα επιβεβαιώνει ότι η παραγγελία σας είναι έτοιμη. Θα πρέπει να παραλάβετε τα προϊόντα σας εντός των ωρών λειτουργίας του καταστήματος την ημέρα που λαμβάνετε την ειδοποίησή σας ή εντός των επόμενων 2 εργάσιμων ημερών. Η εξόφληση της παραγγελίας γίνεται στο κατάστημα JYSK κατά την παραλαβή.

Παράδοση σε κατάστημα: Η υπηρεσία είναι παρόμοια με την υπηρεσία Click & Collect, αλλά σας δίνει την ευκαιρία να παραγγείλετε ένα μεγαλύτερο εύρος προϊόντων, από αυτό που προσφέρουμε στα καταστήματά μας. Αυτά τα προϊόντα συσκευάζονται στην κεντρική αποθήκη μας και αποστέλλονται στο κατάστημα, όπου μπορείτε να τα παραλάβετε. Για το λόγο αυτό, είναι καλό να γνωρίζετε ότι χρειάζονται 6-13 εργάσιμες ημέρες παράδοσης, προτού να μπορέσετε να παραλάβετε την παραγγελία σας από ένα JYSK κατάστημα. Μπορείτε να επιλέξετε την υπηρεσία "Παράδοση σε κατάστημα" μόνο εφόσον το συνολικό ποσό της παραγγελίας σας ανέρχεται στο ποσό των 59€ και άνω.

2.  Παράδοση σε διεύθυνση της επιλογής σας – ισχύει χρέωση μεταφορικών

Η JYSK Ελλάδας μπορεί να παραδώσει σε πελάτες που βρίσκονται σε διευθύνσεις της Ελλάδας. Σημειώστε ότι υπάρχουν περιοχές που θεωρούνται «απομακρυσμένες» και πιθανόν να σας ζητηθεί η παράδοση να γίνει στο κοντινότερο στην περιοχή γραφείο της μεταφορικής εταιρείας.

Γίνεται ο παρακάτω διαχωρισμός στην αποστολή:

- Δέματα για μικρότερα αντικείμενα – π.χ. παπλώματα, πετσέτες και σεντόνια
- Φορτία για μεγαλύτερα αντικείμενα – π.χ. στρώματα ύπνου, κρεβάτια ή άλλα έπιπλα

Η JYSK Ελλάδας, θα καθορίσει τη μέθοδο αποστολής με βάση το βάρος και τον όγκο των προϊόντων που αγοράσατε, καθώς και την περιοχή και την υπηρεσία παράδοσης.

Σε περίπτωση που η παραγγελία κατανεμηθεί σε δύο ή περισσότερες παραδόσεις και αυτό οφείλεται σε προβλήματα/καθυστερήσεις προμήθειας προϊόντων, η JYSK Ελλάδας θα καλύψει τυχόν πρόσθετες δαπάνες.

Συνιστούμε να εισάγετε έναν αριθμό κινητού τηλεφώνου όταν τοποθετείτε την παραγγελία σας έτσι ώστε η JYSK Ελλάδας ή η συνεργαζόμενη με εμάς μεταφορική εταιρεία, να μπορεί να επικοινωνήσει μαζί σας σχετικά με την παράδοση.

Βεβαιωθείτε ότι το όνομα και η διεύθυνση παράδοσης του τιμολογίου είναι σωστές.

Καθυστερήσεις στην παράδοση μπορεί να συμβούν κατά τις περιόδους αιχμής ή το χειμώνα λόγω καιρικών συνθηκών.

Είστε υπεύθυνοι για την απόρριψη των υλικών συσκευασίας.

Το κόστος μεταφορικών είναι μηδενικό, μόνο σε περιόδους ειδικών προσφορών.

ΠΑΡΑΔΟΣΗ ΔΕΜΑΤΩΝ (Μικρότερα αντικείμενα):

Η παράδοση των μικρών δεμάτων γίνεται κανονικά στον όροφο, στην μπροστινή πόρτα της διεύθυνσης παράδοσης, εντός 4 έως 9 εργάσιμων ημερών.

ΕΙΔΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΠΑΡΑΔΟΣΗΣ

Από τη στιγμή που θα τοποθετήσετε την παραγγελία σας και μέχρι να πραγματοποιηθεί η παράδοση, μπορείτε να περιμένετε τις παρακάτω ειδοποιήσεις:

  • Όταν η παραγγελία σας συσκευαστεί και είναι έτοιμη για αποστολή από την αποθήκη μας, θα λάβετε ένα μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (email) που θα επιβεβαιώνει  την τιμολόγηση της παραγγελίας σας και θα συμπεριλαμβάνει ένα προσχέδιο της απόδειξης αγοράς σας.
  • Λίγες μέρες μετά, θα λάβετε μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (email) που θα περιέχει την απόδειξη αγοράς σας, με την απαραίτητη πιστοποίηση.
  • Ενδεχομένως να επικοινωνήσει μαζί σας η εταιρεία courier πριν την παράδοση, σίγουρα όμως θα επικοινωνήσει μαζί σας (γραπτώς ή αλλιώς) αν δεν σας βρει στην διεύθυνση αποστολής.
  • Σε περίπτωση που χρειαστεί θα επικοινωνήσει μαζί σας η Εξυπηρέτηση Πελατών της JYSK Ελλάδας, για ενδεχόμενη αλλαγή ή διευκρίνηση σχετικά με την παραγγελία σας.

ΠΑΡΑΔΟΣΗ ΦΟΡΤΙΩΝ (Μεγαλύτερα αντικείμενα):

Η παράδοση των φορτίων γίνεται στην πρώτη πόρτα της διεύθυνσης παράδοσης, εντός 6 έως 11 εργάσιμων ημερών. Σημειώστε ότι υπάρχουν περιοχές που θεωρούνται «απομακρυσμένες» και πιθανόν να σας ζητηθεί η παράδοση να γίνει στο κοντινότερο στην περιοχή γραφείο της μεταφορικής εταιρείας.

Επιπρόσθετα προσφέρουμε τις παρακάτω υπηρεσίες:

  • Παράδοση κατά τη διάρκεια της ημέρας μεταξύ 9:00 π.μ. και 5:00 μ.μ. σε μια χρονική περίοδο 4 ωρών.
  • Παράδοση σε όροφο (carry in)
  • Αν θέλετε να παραδοθεί η παραγγελία σας στο σπίτι σας, μπορείτε να επιλέξετε αυτή την υπηρεσία με επιπλέον κόστος. Με την παράδοση στον όροφο, ο μεταφορέας μεταφέρει σε ένα δωμάτιο της επιλογής σας - ανεξάρτητα από τον όροφο. Αν επιλέξετε κανονική υπηρεσία παράδοσης, η παραγγελία θα παραδοθεί στην είσοδο του οικήματος.

Για τις αποστολές φορτίου, μπορείτε να αλλάξετε την ημερομηνία παράδοσης χωρίς επιπλέον κόστος σε εύλογο χρονικό διάστημα.

Εάν έχετε επιλέξει Παράδοση σε όροφο, παρακαλούμε βεβαιωθείτε ότι η παραγγελία μπορεί να περάσει από πόρτες, σκάλες κ.λπ., πριν την παράδοση. Λάβετε υπόψη ότι για λόγους ασφαλείας ο οδηγός δεν επιτρέπεται να βγάλει τα παπούτσια. Είστε υπεύθυνοι για την προστασία των δαπέδων και των χαλιών.

Αν θέλετε να επιστρέψετε την παραγγελία σας, πρέπει να είναι έτοιμη και διαθέσιμη για συλλογή στην είσοδο του οικήματος. Ανατρέξτε στην Πολιτική Επιστροφών και Αλλαγών ή επικοινωνήστε με την Εξυπηρέτηση Πελατών της JYSK Ελλάδας για περισσότερες πληροφορίες.

ΕΙΔΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΠΑΡΑΔΟΣΗΣ

Από τη στιγμή που θα τοποθετήσετε την παραγγελία σας και μέχρι να πραγματοποιηθεί η παράδοση, μπορείτε να περιμένετε τις παρακάτω ειδοποιήσεις:

  • Όταν η παραγγελία σας συσκευαστεί και είναι έτοιμη για αποστολή από την αποθήκη μας, θα λάβετε ένα μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (email) που θα επιβεβαιώνει  την τιμολόγηση της παραγγελίας σας και θα συμπεριλαμβάνει ένα προσχέδιο της απόδειξης αγοράς σας.
  • Λίγες μέρες μετά, θα λάβετε μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (email) που θα περιέχει την απόδειξη αγοράς σας, με την απαραίτητη πιστοποίηση.
  • Θα σας ενημερώσουμε σχετικά για ενδεχόμενες αλλαγές στην παράδοση, η Εξυπηρέτηση Πελατών της JYSK Ελλάδας ή η μεταφορική μας εταιρεία.
  • Την ημέρα της παράδοσης, ο μεταφορέας θα σας επιβεβαιώσει ότι τα προϊόντα βρίσκονται καθ’ οδόν.
ΠΑΡΑΛΑΒΗ ΤΗΣ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ

Όταν παραλαμβάνετε την παραγγελία σας, παρακαλούμε:

  • Βεβαιωθείτε ότι ο αριθμός των προϊόντων / πακέτων αντιστοιχεί στην παραγγελία σας
  • Ελέγξτε όλα τα κουτιά / συσκευασίες για τυχόν προφανείς ζημιές 

Εάν ο αριθμός των προϊόντων / πακέτων είναι μικρότερος από τον αναμενόμενο, ενημερώστε τον οδηγό ότι υπάρχει έλλειψη. Οποιεσδήποτε αποκλίσεις, ανεξάρτητα από το αν είναι ελάχιστες, θα πρέπει να αναφέρονται αμέσως στην υπηρεσία εξυπηρέτησης πελατών της JYSK Ελλάδας.

Λάβετε υπόψη ότι ως πελάτης έχετε δύο (2) μήνες για να κάνετε αξίωση σχετικά με ελλείποντα τμήματα ή πακέτα. Σας προτείνουμε να ελέγξετε ολόκληρη την παράδοση αμέσως μόλις λάβετε την παραγγελία σας.

ΧΤΥΠΗΜΕΝΑ / ΕΛΑΤΤΩΜΑΤΙΚΑ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΑ

Εάν τα προϊόντα / πακέτα φαίνονται χτυπημένα ή ελαττωματικά, σας συνιστούμε:

  • Μην αποδεχτείτε την παράδοση και υπογράψτε στο χαρτί αναφέροντας «Άρνηση παραλαβής λόγω ζημιών».
  • Αποδεχτείτε την παράδοση, ενημερώστε τον υπεύθυνο παράδοσης και υπογράψτε για τα εμπορεύματα, γράφοντας σαφώς «Χτυπημένα» ή «Ελαττωματικά»  στην τεκμηρίωση παράδοσης.
  • Τραβήξτε μια φωτογραφία της συσκευασίας πριν αποσυσκευάσετε το/τα αντικείμενο/α.

Με αυτόν τον τρόπο μπορούμε να προσδιορίσουμε τους λόγους για τις ζημιές και να αποτρέψουμε τέτοια περιστατικά στο μέλλον.

Σε όλες τις περιπτώσεις, επικοινωνήστε αμέσως με την Εξυπηρέτηση Πελατών της JYSK Ελλάδας για να αναφέρετε το πρόβλημα.

6. ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΠΙΣΤΡΟΦΩΝ ΚΑΙ ΑΛΛΑΓΩΝ

Στη JYSK, είναι εύκολο να επιστρέψετε ή να αλλάξετε ένα προϊόν εάν αλλάξετε γνώμη. 

Παρέχουμε πλήρη επιστροφή χρημάτων χωρίς χρονικούς περιορισμούς για προϊόντα που δεν έχουν χρησιμοποιηθεί και επιστρέφονται με απόδειξη αγοράς. Αυτό ισχύει για προϊόντα που έχουν αγοραστεί τόσο σε καταστήματα καθώς και στο διαδίκτυο. 

Παρακαλώ σημειώστε: 

  • Εάν δεν έχετε απόδειξη αγοράς, σας προσφέρουμε αλλαγή με άλλο προϊόν ή μια δωροκάρτα. 
  • Προσφέρουμε μειωμένη αξία επιστροφής σε περίπτωση που το επιστρεφόμενο προϊόν δεν βρίσκεται στην αρχική του κατάσταση. 
  • Τα εξατομικευμένα προϊόντα που δεν βασίζονται σε τυπικές επιλογές, αυτά που δεν εμφανίζονται πια στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα ή έχουν κατασκευαστεί σύμφωνα με τις δικές σας προδιαγραφές, έχουν γενικά μειωμένη αξία επιστροφής. 
  • Πρόσθετες υπηρεσίες όπως η "Μεταφορά σε όροφο” δεν θα επιστραφούν εάν η παράδοση έχει πραγματοποιηθεί. 

Κατάσταση επιστρεφόμενων προϊόντων 

  • Εάν επιστρέψετε ένα προϊόν που είναι κατεστραμμένο ή έχει χρησιμοποιηθεί με τρόπο που έχει μειώσει σημαντικά την αξία του, διατηρούμε το δικαίωμα να μειώσουμε ή να αρνηθούμε την επιστροφή χρημάτων. 
  • Κατά την επιστροφή του προϊόντος, βεβαιωθείτε ότι είναι συσκευασμένο με ασφάλεια, κατά προτίμηση στην αρχική συσκευασία. Σε αυτή την περίπτωση μπορούμε να πουλήσουμε ξανά το προϊόν και να κάνουμε άλλον έναν πελάτη ευχαριστημένο. Αποθηκεύστε την απόδειξη παράδοσης από την μεταφορική εταιρεία εάν λάβετε μία καθώς επίσης και τον αριθμό αποστολής. Η έλλειψη της αρχικής συσκευασίας ενδέχεται να προκαλέσει τη μείωση του επιστρεφόμενου ποσού από τη JYSK. 
  • Προσφέρουμε δοκιμαστική περίοδο 100 ημερών για στρώματα GOLD. Διαβάστε περισσότερα για τα στρώματα GOLD. Η δοκιμαστική περίοδος των 100 ημερών δεν ισχύει για τα GOLD ανωστρώματα. 

Κόστος μεταφοράς 

  • Εάν επιστρέψετε μια Online παραγγελία σε κατάστημα της JYSK ή με κάποιο τρόπο κανονίσετε την επιστροφή της μόνοι σας, θα σας επιστρέψουμε το αρχικό κόστος μεταφοράς.
  • Εάν προτιμάτε η JYSK να κανονίσει την επιστροφή, δεν θα σας επιστρέψουμε το αρχικό κόστος μεταφοράς, καθώς το ποσό αυτό θα καλύψει το κόστος επιστροφής του προϊόντος. 
  • Εάν επιστρέψετε σε κατάστημα της JYSK μια Online παραγγελία με παράδοση σε κατάστημα, αλλά έχει παραδοθεί στο χώρο σας από μεταφορική του καταστήματος, δεν θα λάβετε πίσω αυτό το κόστος παράδοσης.
  • Εάν δεν επιστρέψετε ολόκληρη την παραγγελία αλλά μόνο μέρος μιας παραγγελίας, δεν θα σας επιστρέψουμε το αρχικό κόστος μεταφοράς. 

Η επιστροφή χρημάτων 

Η επιστροφή χρημάτων θα γίνει το συντομότερο δυνατό και το αργότερο 14 ημέρες αφότου λάβαμε την ειδοποίηση για την ακύρωση. Η JYSK μπορεί να παρακρατήσει την επιστροφή χρημάτων έως ότου λάβουμε το επιστρεφόμενο προϊόν ή μέχρι να υποβάλετε τεκμηρίωση ότι έχετε επιστρέψει το προϊόν. Εάν δεν έχετε απόδειξη αγοράς, η αξία επιστροφής θα είναι ποσό που ισοδυναμεί με τη χαμηλότερη τιμή του προϊόντος τις τελευταίες 60 ημέρες. 

Ακύρωση της παραγγελίας πριν την παραλαβή 

Εάν επιθυμείτε να ακυρώσετε την παραγγελία σας στο JYSK.gr πριν την παραλάβετε, θα πρέπει να επικοινωνήσετε με την Εξυπηρέτηση Πελατών της JYSK για να ακυρώσετε την παραγγελία, αναφέροντας τον αριθμό παραγγελίας, για να κανονίσουμε την επιστροφή. Εάν δεν έχετε αποδεχτεί την παράδοση της παραγγελίας σας, δεν θα χρεωθείτε οτιδήποτε επιπλέον για την επιστροφή της παραγγελίας. 

Πώς να κάνετε μια επιστροφή 

Η πολιτική επιστροφών μας ισχύει για προϊόντα που αγοράζονται τόσο σε καταστήματα καθώς και στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα. 

Ο πιο γρήγορος και εύκολος τρόπος για να επιστρέψετε το προϊόν σας είναι σε ένα κατάστημα JYSK. Εάν επιστρέψετε το προϊόν σε κατάστημα, λαμβάνετε αμέσως επιστροφή χρημάτων, συμπεριλαμβανομένων τυχόν εξόδων μεταφοράς. Με αυτόν τον τρόπο διασφαλίζουμε την καλύτερη κατάσταση του προϊόντος ώστε να μπορούμε να το πουλήσουμε ξανά σε έναν άλλο ευχαριστημένο πελάτη. 

Με χρέωση μεταφοράς, μπορούμε επίσης να κανονίσουμε την επιστροφή της ηλεκτρονικής παραγγελίας. Διαβάστε περισσότερα σχετικά με το πώς η JYSK μπορεί να σας βοηθήσει να κανονίσετε την επιστροφή σας στη σελίδα FAQs, σχετικά με τον τρόπο επιστροφής. Εναλλακτικά, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε την ηλεκτρονική μας φόρμα υπαναχώρησης. Μπορείτε επίσης να κατεβάσετε τη φόρμα υπαναχώρησης, να την εκτυπώσετε και να τη συμπληρώσετε.

Δείτε την Πολιτική Επιστροφών για τους B2B πελάτες

7. ΑΠΑΙΤΗΣΕΙΣ

Προσφέρουμε μια περίοδο εγγύησης 2 ετών από την παραλαβή της παραγγελίας σε όλα τα προϊόντα μας.

  • Το προϊόν σας έχει ελαττώματα ποιότητας;
  • Λείπουν μέρη των προϊόντων της παραγγελίας σας;
  • Η παραγγελία σας έχει υποστεί ζημιά στη μεταφορά;
  • Έχετε άλλα ζητήματα που σχετίζονται με απαίτηση από εμάς;

Επικοινωνήστε με ένα από τα καταστήματα της JYSK Ελλάδας και έχετε μαζί σας την απόδειξη αγοράς. Εναλλακτικά, μπορείτε να επικοινωνήσετε με την Εξυπηρέτηση Πελατών της JYSK Ελλάδας. Χρησιμοποιήστε αυτή τη φόρμα και επισυνάψτε μια εικόνα του εν λόγω ελαττώματος / ζητήματος. Εισάγετε και τον αριθμό της παραγγελίας σας για να ελαχιστοποιήσετε το χρόνο επεξεργασίας.

Λάβετε υπόψη ότι η απαίτηση πρέπει να γίνει εντός εύλογου χρονικού διαστήματος από την στιγμή που εντοπίζετε το σφάλμα. 

Εάν η JYSK Ελλάδας εγκρίνει την αξίωση, θα καλύψουμε όλες τις δαπάνες που σχετίζονται με την αρχική παραγγελία ή θα σας προσφέρουμε ένα προϊόν αντικατάστασης.

Μπορείτε επίσης να χρησιμοποιήσετε την πλατφόρμα επίλυσης online διαφορών της Ευρωπαϊκής Επιτροπής για την υποβολή καταγγελίας. Αυτό είναι ιδιαίτερα σημαντικό αν είστε καταναλωτής που κατοικεί σε άλλο κράτος μέλος της ΕΕ. Καταθέστε το παράπονό σας εδώ. Κατά την υποβολή μιας καταγγελίας, πρέπει να δηλώσετε τη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου μας customerservice-gr@JYSK.com.

8. ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΑΠΟΡΡΗΤΟΥ

Σκοπός της παρούσας Πολιτικής απορρήτου είναι να σας ενημερώσει για τον τρόπο με τον οποίο η JYSK (στο εξής «JYSK», «εμείς», «εμάς») επεξεργάζεται τα προσωπικά σας δεδομένα και για τα δικαιώματά σας όσον αφορά το θέμα αυτό.

Για τους σκοπούς που περιγράφονται παρακάτω και για τη συμμόρφωση με τις διατάξεις της ευρωπαϊκής και της ελληνικής νομοθεσίας για την προστασία προσωπικών δεδομένων, και ειδικότερα του Γενικού Κανονισμού για την Προστασία των Προσωπικών Δεδομένων 2016/679/ΕΕ, του εθνικού Νόμου 4624/2019 (ΦΕΚ Α’ 137/29.8.2019) και των Οδηγιών του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και Συμβουλίου και της εθνικής Αρχής Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα (ΑΠΔΠΧ) υπεύθυνες για την Επεξεργασία Προσωπικών Δεδομένων  είναι οι εξής οντότητες της JYSK:

  • JYSK A/SSoedalsparken 18, 8220 BrabrandDENMARK (στο εξής «κεντρικά γραφεία της JYSK»)
  • JYSK Α.Ε. με έδρα στο Δήμο Αργυρούπολης-Ελληνικού Αττικής, επί της οδού Χρυσάνθου Τραπεζούντος 29 και Αθανασίου Διάκου, με τηλέφωνο επικοινωνίας: +30 211 1985 096 (Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών) και διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου customerservice-gr@jysk.com 

Τα προσωπικά σας δεδομένα τυγχάνουν επεξεργασίας τόσο με ηλεκτρονικά όσο και με έντυπα μέσα και προστατεύονται με κατάλληλα μέτρα ασφαλείας, λαμβάνοντας υπόψιν τη φύση, το πεδίο, το πλαίσιο και το σκοπό της επεξεργασίας, καθώς και τις διαφορετικές πιθανότητες και την σοβαρότητα του κινδύνου όσον αφορά τα δικαιώματα και τις ελευθερίες των προσώπων. Η JYSK χρησιμοποιεί κατάλληλα τεχνικά και οργανωτικά μέτρα για την προστασία των προσωπικών δεδομένων που βρίσκονται στην κατοχή της από απώλεια, κλοπή και μη εξουσιοδοτημένη χρήση, γνωστοποίηση ή τροποποίηση, καθώς και από κάθε είδους αθέμιτη επεξεργασία.

Αν έχετε οποιαδήποτε απορία όσον αφορά την Πολιτική απορρήτου, μη διστάσετε να επικοινωνήσετε με το Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών στα ανωτέρω στοιχεία επικοινωνίας.

1. Σκοπός, τύποι προσωπικών δεδομένων και νομική βάση επεξεργασίας

Υποβάλλουμε σε επεξεργασία τα εξής προσωπικά δεδομένα:

ΣκοπόςΤύποι προσωπικών δεδομένωνΝομική βάση
Διαδικτυακές αγορές (όπου συμπεριλαμβάνονται η υπηρεσία Click & Collect και οι παραδόσεις)•    Όνομα
•    Επωνυμία και στοιχεία εταιρείας
•    Διεύθυνση τιμολόγησης
•    Διεύθυνση παράδοσης
•    Διεύθυνση email
•    Διεύθυνση IP
•    Αριθμός τηλεφώνου
•    Αριθμός αναφοράς παραγγελίας
•    Επιλεγμένο κατάστημα παράδοσης
•    Αναγνωριστικό χρήστη
•    Στοιχεία πληρωμής

Η επεξεργασία είναι απαραίτητη για την υλοποίηση της συμφωνίας μας μαζί σας όσον αφορά τις αγορές στη JYSK (άρθρο 6, παρ. 1, στοιχ. β) του ΓΚΠΔ).

Το έννομο συμφέρον μας για τη διεκπεραίωση των αγορών (άρθρο 6, παρ. 1, στοιχ. στ) του ΓΚΠΔ). 

Δημιουργία και διατήρηση λογαριασμού χρήστη υπηρεσιών της JYSK στον ιστότοπο•    Όνομα
•    Επωνυμία εταιρείας
•    Αναγνωριστικό χρήστη
•    Διεύθυνση
•    Διεύθυνση email
•    Χώρα
•    Ιστορικό αγορών

Η επεξεργασία είναι απαραίτητη για την υλοποίηση της συμφωνίας μας μαζί σας όσον αφορά την πρόσβαση στον ατομικό σας λογαριασμό χρήστη και τη χρήση του (άρθρο 6, παρ. 1, στοιχ. β) του ΓΚΠΔ).

Το έννομο συμφέρον μας για τη διασφάλιση κατάλληλης διαδικασίας εγγραφής του χρήστη και διαχείρισης του λογαριασμού του (άρθρο 6, παρ. 1, στοιχ. στ) του ΓΚΠΔ). 

Ανάλυση δραστηριότητας χρήστη στον ιστότοπο (cookies)•    Διεύθυνση IP
•    Δραστηριότητα χρήστη 
•    Χρονοσφραγίδες
•    Πληροφορίες για την περιήγηση, συμπεριλαμβανομένων πληροφοριών για τις προηγούμενες επισκέψεις σας και τις προτιμήσεις σας στον ιστότοπο

Αν δώσετε τη συγκατάθεσή σας για τη χρήση των cookies, υποβάλλουμε σε επεξεργασία τα προσωπικά δεδομένα σας με βάση το έννομο συμφέρον μας για τη βελτίωση των προϊόντων και των υπηρεσιών μας (άρθρο 6, παρ. 1, στοιχ. στ) του ΓΚΠΔ).

Για περισσότερες πληροφορίες, ανατρέξτε στην πολιτική μας για τα cookies.

Ενημερωτικό δελτίο•    Όνομα
•    Διεύθυνση email
•    Ταχ. κώδικας*
•    Ημερομηνία γέννησης*
•    Πληροφορίες για την περιήγηση, συμπεριλαμβανομένης της δραστηριότητας του χρήστη (δεδομένα εγγραφής/πηγή, δραστηριότητα email – λήψη, άνοιγμα, κλικ)
•    Δραστηριότητα στον ιστότοπο (αναγνωριστικό cookie)
*Προαιρετικά

Η συγκατάθεσή σας (άρθρο 6, παρ. 1, στοιχ. α) του ΓΚΠΔ).

Το έννομο συμφέρον μας για τη διασφάλιση της αποστολής κατάλληλων, επίκαιρων και κατατοπιστικών εξατομικευμένων ενημερωτικών δελτίων και τη διαχείρισή τους (άρθρο 6, παρ. 1, στοιχ. στ) του ΓΚΠΔ).

Υπενθύμιση για εκ νέου διαθέσιμα προϊόντα•    Διεύθυνση email
•    Στοιχεία αποθεμάτων
Η συγκατάθεσή σας (άρθρο 6, παρ. 1, στοιχ. α) του ΓΚΠΔ).
Εντοπισμός καταστημάτων•    Διεύθυνση
•    Ταχ. κώδικας 
•    Πληροφορίες για την τοποθεσία της συσκευής σας
Η συγκατάθεσή σας (άρθρο 6, παρ. 1, στοιχ. α) του ΓΚΠΔ). 
Κριτικές για τα προϊόντα στον ιστότοπο•    Όνομα
•    Διεύθυνση email
•    Κριτική
Η συγκατάθεσή σας (άρθρο 6, παρ. 1, στοιχ. α) του ΓΚΠΔ).
Έρευνες πελατών•    Όνομα
•    Αριθμός τηλεφώνου
•    Διεύθυνση email
•    Κριτική
Το έννομο συμφέρον μας για τη βελτίωση της ποιότητας εξυπηρέτησης (άρθρο 6, παρ. 1, στοιχ. στ) του ΓΚΠΔ).
Εξυπηρέτηση και υποστήριξη πελατών•    Όνομα
•    Επωνυμία εταιρείας
•    Διεύθυνση τιμολόγησης
•    Διεύθυνση παράδοσης
•    Διεύθυνση email
•    Ταχ. κώδικας
•    Αριθμός τηλεφώνου
•    Αναγνωριστικό χρήστη
•    Ιστορικό αγορών
•    Ηχογραφήσεις τηλεφωνικών κλήσεων
•    Αρχεία επικοινωνίας
•    Στοιχεία πληρωμής

Το έννομο συμφέρον μας για τη διασφάλιση κατάλληλης εξυπηρέτησης και υποστήριξης των πελατών (άρθρο 6, παρ. 1, στοιχ. στ) του ΓΚΠΔ).

Η συγκατάθεσή σας για την ηχογράφηση τηλεφωνικών κλήσεων (άρθρο 6, παρ. 1, στοιχ. α) του ΓΚΠΔ).

Μέσα κοινωνικής δικτύωσης•    Όνομα χρήστη/Όνομα προφίλ
•    Σχόλια/Αντιδράσεις
•    Εικόνα προφίλ
•    Αρχεία επικοινωνίας
•    Άλλες δραστηριότητες στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης
Το έννομο συμφέρον μας για τη διαχείριση των λογαριασμών μας στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και την παροχή κατάλληλης εξυπηρέτησης και υποστήριξης των πελατών (άρθρο 6, παρ. 1, στοιχ. στ) του ΓΚΠΔ).
CCTV•    Βίντεο κάμερας, στο οποίο περιλαμβάνονται προσωπικά δεδομένα, όπως η εικόνα των καταγραφόμενων προσώπωνΤο έννομο συμφέρον μας για την προστασία  ανθρώπων και περιουσιακών αγαθών, και ειδικότερα για τη διαφύλαξη των συναλλαγών,των εγκαταστάσεων, των προιόντων και εν γένει της περιουσίας μας, αλλά και για την προστασία των εργαζομένων και των πελατών μας (άρθρο 6, παρ. 1, στοιχ. στ) του ΓΚΠΔ).

2. Σε ποιους κοινοποιούμε προσωπικά δεδομένα

Έχουμε το δικαίωμα να κοινοποιούμε τα προσωπικά δεδομένα σας στο προσωπικό και σε συνεργάτες της JYSK αλλά και σε αρχές που χρειάζονται τα προσωπικά δεδομένα για την εκπλήρωση των προαναφερόμενων σκοπών επεξεργασίας ή σε όσους απαιτείται να τα κοινοποιούμε με βάση την ισχύουσα νομοθεσία.

Σε ορισμένες περιπτώσεις, χρησιμοποιούμε τις υπηρεσίες τρίτων συνεργατών που υποβάλλουν τα προσωπικά δεδομένα σας σε επεξεργασία για λογαριασμό μας, π.χ. προμηθευτών εφεδρικών λύσεων ή λύσεων νέφους (cloud) ή άλλων συστημάτων πληροφορικής που χρησιμοποιούνται από τη JYSK.

Τα προσωπικά δεδομένα δεν μεταφέρονται σε χώρες εκτός ΕΕ/ΕΟΧ. Ακόμη όμως και στην περίπτωση που μεταφέρονται, η JYSK θα εξασφαλίσει ένα επαρκές επίπεδο προστασίας χρησιμοποιώντας τυποποιημένες συμβατικές ρήτρες της ΕΕ στις συμφωνίες με τους αποδέκτες των δεδομένων ή διασφαλίζοντας ότι οι αποδέκτες υπόκεινται τουλάχιστον σε ειδικούς μηχανισμούς πιστοποίησης ή ότι αποτελούν «ασφαλείς» τρίτες χώρες εγκεκριμένες από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή. 

Μπορείτε να ζητήσετε ένα αντίγραφο της βάσης για τη μεταφορά επικοινωνώντας εγγράφως με το Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών της  JYSK μέσω των προαναφερόμενων στοιχείων επικοινωνίας.

3. Περίοδος διατήρησης

Διατηρούμε τα προσωπικά δεδομένα αποθηκευμένα όσο καιρό είναι απαραίτητο για την εκπλήρωση των σκοπών που περιγράφονται πιο πάνω. Μετά την εκπλήρωση των σκοπών αυτών, τα προσωπικά σας δεδομένα θα διαγράφονται, πλην των περιπτώσεων που θα διατηρούνται βάσει του ισχύοντος νομοθετικού πλαισίου για όσο χρονικό διάστημα υφίσταται ενεργές αξιώσεις της JYSK. Στην περίπτωση αυτή, θα διασφαλίσουμε ότι το απόρρητο σας θα προστατεύεται και θα χρησιμοποιείται μόνο για τους σκοπούς αυτούς.

4. Δικαιώματα

Μπορείτε ανά πάσα στιγμή να ασκήσετε τα ακόλουθα δικαιώματά σας: 

  • Πρόσβασης και Ενημέρωσης

Έχετε το δικαίωμα να αποκτήσετε πληροφορίες σχετικά με το ποια δεδομένα έχουμε συλλέξει, για ποιόν σκοπό τα έχουμε συλλέξει και για πόσο χρόνο θα τα διατηρήσουμε.

  • Διόρθωσης

Έχετε το δικαίωμα να μας ζητήσετε να διορθώσουμε τυχόν ανακριβείς πληροφορίες σχετικά με εσάς ή ακόμη να συμπληρώσουμε επιπλέον πληροφορίες για εσάς. Σημειώνεται ότι η Εταιρία μας δεν ευθύνεται για τυχόν ανακριβείς πληροφορίες που παρασχέθηκαν από εσάς για τις οποίες διαθέτετε την αποκλειστική ευθύνη.

  • Περιορισμού και εναντίωσης επεξεργασίας

Έχετε το δικαίωμα να μας ζητήσετε να περιορίσουμε ή και να αποκλείσουμε την επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων εάν αμφισβητήσετε την ακρίβεια των πληροφοριών που διατηρούμε για εσάς, εάν αντιληφθείτε ότι επεξεργαζόμαστε τα δεδομένα σας με παράνομο τρόπο ή εάν δεν θέλετε πλέον να λαμβάνετε προωθητικά μηνύματα για προϊόντα και υπηρεσίες μας.

  • Φορητότητας

Έχετε το δικαίωμα να μας ζητήσετε να μεταφέρουμε τα προσωπικά σας δεδομένα σε κάποιον άλλον οργανισμό για εσάς.

 Σε κάθε περίπτωση και εφόσον το επιθυμείτε σας παρέχεται η δυνατότητα να λάβετε τα δεδομένα που σας αφορούν και τα οποία έχετε παράσχει σε δομημένο, κοινώς χρησιμοποιούμενο και αναγνώσιμο από μηχανήματα  μορφότυπο εφόσον το αίτημα σας αυτό δεν επηρεάζει δυσμενώς τα δικαιώματα και τις ελευθερίες άλλων προσώπων. 

  • Διαγραφής

Τέλος, έχετε το δικαίωμα, κατόπιν έγγραφου αιτήματός σας να ζητήσετε να διαγράψουμε τα προσωπικά δεδομένα σας, όταν δεν είναι πλέον απαραίτητα σε σχέση με τον σκοπό που συλλέχθηκαν, εάν θελήσετε να αποσύρετε τη συναίνεση σας για την επεξεργασία αυτών και εάν τα δεδομένα σας υποβληθούν σε παράνομη επεξεργασία παραβιάζοντας τον κανονισμό περί Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων.

  • Αν έχετε δώσει τη συγκατάθεσή σας για την επεξεργασία των προσωπικών δεδομένων σας, μπορείτε να την ανακαλέσετε εγγράφως ανά πάσα στιγμή επικοινωνώντας μαζί μας, μέσω των προαναφερόμενων στοιχείων επικοινωνίας.  Ωστόσο, η εν λόγω ανάκληση δεν θα επηρεάσει οποιαδήποτε διαδικασία επεξεργασίας προσωπικών δεδομένων που έχει πραγματοποιηθεί πριν από την ανάκληση.

5. Καταγγελίες

Για να ασκήσετε τα ανωτέρω δικαιώματά σας μπορείτε υποβάλλετε σχετικό έγγραφο στο Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών της  JYSK μέσω των προαναφερόμενων στοιχείων επικοινωνίας.

Μπορείτε επίσης ανά πάσα να υποβάλετε καταγγελία στην Αρχή Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα – ΑΠΔΠΧ (https://www.dpa.gr/, τηλ. +30 - 210 6475600, e-mail: contact@dpa.gr),  όσον αφορά την επεξεργασία των προσωπικών δεδομένων σας από εμάς.

6. Τροποποιήσεις της πολιτικής απορρήτου

Η παρούσα Πολιτική απορρήτου μπορεί να επικαιροποιηθεί και να τροποποιηθεί, για παράδειγμα λόγω αλλαγών στη νομοθεσία και στην πρακτική που εφαρμόζεται στον τομέα προστασίας των δεδομένων. Συνιστούμε να ενημερώνεστε για κάθε τροποποίηση στην Πολιτική Απορρήτου. Ορισμένες τροποποιήσεις θα σας γνωστοποιούνται απευθείας μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου και σε ορισμένες περιπτώσεις ενδέχεται να σας ζητείται να δηλώσετε ότι αποδέχεστε σημαντικές τροποποιήσεις.

Ημερομηνία τελευταίας τροποποίησης της Πολιτικής απορρήτου:  15/12/2023

9. ΟΤΑΝ ΕΓΓΡΑΦΕΙΤΕ ΣΤΟ ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΟ ΔΕΛΤΙΟ ΜΑΣ

Για τους σκοπούς της αποστολής ενημερωτικών δελτίων, η JYSK A/S, ΑΦΜ Δανίας 13590400, θα συλλέξει και θα επεξεργαστεί τα ακόλουθα προσωπικά δεδομένα σχετικά με εσάς:

  • τη διεύθυνση του ηλεκτρονικού ταχυδρομείου σας
  • το όνομά σας
  • τη διεύθυνσή σας (προαιρετικό)
  • την ημερομηνία γεννήσεώς σας (προαιρετικό)  
  • το φύλο σας (προαιρετικό)

Αποθηκεύουμε τις πληροφορίες σας σε βάση δεδομένων σε προστατευμένο διακομιστή. Είναι μόνο η JYSK Ελλάδας σε συνεργασία με έναν εξωτερικό συνεργάτη που έχει πρόσβαση στις πληροφορίες σας. Εγγυόμαστε ότι δεν θα αποκαλύψουμε ή θα πωλήσουμε τη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου σας σε άλλες εταιρείες.

Στέλνουμε ενημερωτικά δελτία μόνο σε παραλήπτες που έχουν επιλέξει να εγγραφούν σε αυτά. Εάν λάβατε το ενημερωτικό μας δελτίο χωρίς να μας δώσετε την αποδοχή σας, μπορεί να οφείλεται στο γεγονός ότι κάποιος που γνωρίζετε έχει προωθήσει το ενημερωτικό δελτίο σε εσάς.

Όταν εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο, μπορείτε να περιμένετε να λαμβάνετε 1-4 εβδομαδιαία ενημερωτικά δελτία μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου από τη JYSK Ελλάδας. Το ενημερωτικό δελτίο περιέχει τις τελευταίες προσφορές, νέα και πληροφορίες σχετικά με τις τρέχουσες καμπάνιες στο σύνολο της γκάμας προϊόντων της JYSK Ελλάδας. Κατά την εγγραφή σας, συμφωνείτε επίσης να λαμβάνετε ανακοινώσεις υπηρεσιών, συμπεριλαμβανομένων των υπενθυμίσεων σχετικά με το εγκαταλελειμμένο καλάθι στη JYSK.gr, τα μηνύματα παρακολούθησης μετά την αγορά σας στη JYSK.gr και τα μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου που περιέχουν προϊόντα της JYSK Ελλάδας που έχετε δείξει ενδιαφέρον.

Μπορείτε να καταργήσετε τη συνδρομή σας στο ενημερωτικό δελτίο μας όποτε το θελήσετε, κλικάροντας στο σύνδεσμο στο κάτω μέρος όλων των ενημερωτικών δελτίων ή επικοινωνώντας με το τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών μας. Στην περίπτωση που χάσετε το ενδιαφέρον σας για το ενημερωτικό δελτίο μας και δεν αλληλοεπιδράσετε για περισσότερο από 3 μήνες, διατηρούμε το δικαίωμα να διακόψουμε την αποστολή του ενημερωτικού δελτίου μας προς εσάς. Μπορείτε φυσικά να εγγραφείτε ξανά όποτε το θελήσετε.

Η JYSK A/S θα αποθηκεύσει τα προσωπικά σας δεδομένα μέχρι να αποσύρετε τη συγκατάθεσή σας.

Η νομική βάση για την επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων είναι η συναίνεση που έχετε παράσχει.

10. ΔΩΡΟΚΑΡΤΕΣ

Μπορείτε να αγοράσετε δωροκάρτες της JYSK Ελλάδας, σε ένα φυσικό κατάστημα JYSK ή στη JYSK.gr.

Αγοράζοντας μια δωροκάρτα JYSK Ελλάδας, αποδέχεστε τους γενικούς όρους και προϋποθέσεις για τις δωροκάρτες.

Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε τη δωροκάρτα ως μέσο πληρωμής στη χώρα όπου εκδόθηκε. Μπορείτε να εξαργυρώσετε τη δωροκάρτα όταν αγοράζετε αντικείμενα σε ένα κατάστημα JYSK Ελλάδας ή στη JYSK.gr. Η δωροκάρτα δεν μπορεί να χρησιμοποιηθεί για την αγορά άλλων δωροκαρτών. Εάν η αξία της δωροκάρτας δεν καλύπτει την αγορά σας, πρέπει να καταβάλλετε τη διαφορά χρησιμοποιώντας μία από τις αποδεκτές μεθόδους πληρωμής.

Στη JYSK.gr, οι δωροκάρτες μπορούν να εξαργυρωθούν μόνο πριν την εκτέλεση της παραγγελίας σας. Η αξία των δωροκαρτών μπορεί να εξαργυρωθεί για αγορές σε ένα από τα καταστήματά μας. Δεν υπάρχει τόκος για τη δωροκάρτα.

Εάν έχετε κάνει παραγγελία στη JYSK.gr και έχετε πληρώσει με μια δωροκάρτα, θα εκδώσουμε μια νέα δωροκάρτα εάν η παραγγελία ακυρωθεί. Εάν έχετε πληρώσει εν μέρει με μια δωροκάρτα και εν μέρει με μια πιστωτική κάρτα, θα επιστρέψουμε τα αντίστοιχα ποσά αντίστοιχα στη δωροκάρτα και τη πιστωτική κάρτα.

Εάν έχετε παραγγείλει σε ένα από τα καταστήματα μας και έχετε πληρώσει με μια δωροκάρτα και εάν η παραγγελία ακυρωθεί, είτε θα εκδώσουμε μια νέα δωροκάρτα είτε θα εξαργυρώσουμε το ποσό.

Η δωροκάρτα μπορεί να χρησιμοποιηθεί για πληρωμή χωρίς ταυτοποίηση. Ωστόσο, η δωροκάρτα μπορεί να μπλοκαριστεί εάν χαθεί, για παράδειγμα με κλοπή. Η JYSK Ελλάδας δεν αντικαθιστά τις χαμένες δωροκάρτες.

Μπορείτε να αγοράσετε δωροκάρτες της JYSK Ελλάδας αξίας από €15 ως €750.

Εάν το υπόλοιπο ποσό στη δωροκάρτα είναι μικρότερο από 0,05€ η JYSK Ελλάδας θα ακυρώσει τη δωροκάρτα και το ποσό θα διαγραφεί.


Τα πιστοποιητικά δώρων ισχύουν για 5 χρόνια από την ημερομηνία έκδοσης.

11. ΑΙΤΗΣΕΙΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ

Στην περίπτωση που κάνετε αίτηση για κάποια θέση εργασίας ή καταχωρείτε το βιογραφικό σας στην ιστοσελίδα μας, ισχύουν οι όροι που αναφέρονται στην πολιτική απορρήτου (8). Σύμφωνα με τον Γενικό Κανονισμό Προστασίας Δεδομένων (ΓΚΠΔ), σας ενημερώνουμε ότι μόνο το τμήμα ανθρώπινου δυναμικού και ο υπεύθυνος στελέχωσης της κάθε θέσης θα έχουν πρόσβαση στα προσωπικά σας δεδομένα, όπως αυτά έχουν καταχωρηθεί στη βάση μας, σύμφωνα με την αίτησή σας ή το βιογραφικό σας. Σας ενημερώνουμε ότι θα διαγράψουμε όλα τα στοιχεία μετά από 6 μήνες από την αίτησή σας και είστε πάντα ευπρόσδεκτος/η να αλλάξετε ή να επεξεργαστείτε τα στοιχεία σας στην ιστοσελίδα μας.

Εάν έχετε οποιαδήποτε ερώτηση σχετικά με τη διαδικασία στελέχωσης, μπορείτε να επικοινωνήσετε με το τμήμα ανθρώπινου δυναμικού στο τηλέφωνο 2111089800.

12. B2B - Ειδικοί όροι και προϋποθέσεις

Η ενότητα αυτή αφορά συγκεκριμένους όρους και προϋποθέσεις για τους πελάτες μας που αγοράζουν τα προϊόντα μας για επαγγελματική χρήση.

Εγγύηση

Λάβετε υπόψη ότι δεν προορίζονται όλα τα προϊόντα μας για επαγγελματική χρήση, όπου ενδέχεται να υπάρχει μεγαλύτερη καταπόνηση και φθορά, από ότι στην ιδιωτική χρήση. Εάν τα προϊόντα προορίζονται για επαγγελματική χρήση, τότε η αγορά αυτή δεν καλύπτεται από την εγγύηση. Εάν χρειάζεστε περαιτέρω διευκρινίσεις σχετικά με το ποια προϊόντα συνιστούμε για επαγγελματική χρήση, μπορείτε να επικοινωνήσετε με το τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών της JYSK.

Δικαίωμα επιστροφής

Λάβετε υπόψη ότι το δικαίωμα επιστροφής δεν ισχύει για επαγγελματικούς σκοπούς. Συνεπώς, δεν είναι δυνατή η επιστροφή προϊόντων που έχουν αγοραστεί για επαγγελματική χρήση. Αυτό ισχύει από τη στιγμή που πραγματοποιείτε τις αγορές σας ως επιχείρηση ή για λογαριασμό μιας επιχείρησης.

Ευθύνη

Η JYSK σε καμία περίπτωση δεν ευθύνεται για απώλεια κερδών, απώλεια εργασιών ή άλλη έμμεση απώλεια.

BUSINESS TO BUSINESS ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΟ ΔΕΛΤΙΟ

Για τους σκοπούς της αποστολής ενημερωτικών δελτίων, η JYSK A/S, ΑΦΜ Δανίας 13590400, θα συλλέξει και θα επεξεργαστεί τα ακόλουθα προσωπικά δεδομένα σχετικά με εσάς:

  • Το όνομα της εταιρείας σας
  • Το όνομά σας
  • Τη διεύθυνση του ηλεκτρονικού ταχυδρομείου σας

Αποθηκεύουμε τις πληροφορίες σας σε βάση δεδομένων σε προστατευμένο διακομιστήΕίναι μόνο η JYSK A/S σε συνεργασία με έναν εξωτερικό συνεργάτη που έχει πρόσβαση στις πληροφορίες σαςΕγγυόμαστε ότι δεν θα αποκαλύψουμε ή θα πωλήσουμε τη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου σας σε άλλες εταιρείες

Στέλνουμε ενημερωτικά δελτία μόνο σε παραλήπτες που έχουν επιλέξει να εγγραφούν σε αυτά. Εάν λάβατε το ενημερωτικό μας δελτίο χωρίς να μας δώσετε την αποδοχή σας, μπορεί να οφείλεται στο γεγονός ότι κάποιος που γνωρίζετε έχει προωθήσει το ενημερωτικό δελτίο σε εσάς.

Όταν εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο, μπορείτε να περιμένετε να λαμβάνετε 1-4 ενημερωτικά δελτία το μήνα μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου από τη JYSK BUSINESS TO BUSINESS. Το ενημερωτικό δελτίο περιέχει τις τελευταίες προσφορές για τους εταιρικούς πελάτες, νέα και πληροφορίες σχετικά με τις τρέχουσες καμπάνιες στο σύνολο της γκάμας προϊόντων της JYSK Ελλάδας.

Κατά την εγγραφή σας, συμφωνείτε επίσης να λαμβάνετε ανακοινώσεις υπηρεσιών, συμπεριλαμβανομένων των υπενθυμίσεων σχετικά με το εγκαταλελειμμένο καλάθι στη JYSK.gr, τα μηνύματα παρακολούθησης μετά την αγορά σας στη JYSK.gr και τα μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου που περιέχουν προϊόντα της JYSK Ελλάδας που έχετε δείξει ενδιαφέρον.

Μπορείτε να καταργήσετε τη συνδρομή σας στο ενημερωτικό δελτίο μας Business to Business όποτε το θελήσετε, κλικάροντας στο σύνδεσμο στο κάτω μέρος όλων των ενημερωτικών δελτίων ή επικοινωνώντας με το τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών μας. Στην περίπτωση που χάσετε το ενδιαφέρον σας για το ενημερωτικό δελτίο μας και δεν αλληλοεπιδράσετε για περισσότερο από 6 μήνες, διατηρούμε το δικαίωμα να διακόψουμε την αποστολή του ενημερωτικού δελτίου μας προς εσάς. Μπορείτε φυσικά να εγγραφείτε ξανά όποτε το θελήσετε.

Η JYSK A/S θα αποθηκεύσει τα προσωπικά σας δεδομένα μέχρι να αποσύρετε τη συγκατάθεσή σας.

Η νομική βάση για την επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων είναι η συναίνεση που έχετε παράσχει.

Νησιά με μειωμένο συντελεστή Φ.Π.Α.

Λάβετε υπόψη ότι το ηλεκτρονικό μας κατάστημα προς το παρόν δεν μπορεί να υποστηρίξει την έκδοση τιμολογίου με μειωμένο Φ.Π.Αγια τα νησιά ΛέροΛέσβοΚωΣάμο και ΧίοΓια παραγγελίες εταιρικών πελατών με μειωμένο Φ.Π.Απαρακαλώ επικοινωνήστε με το τμήμα Β2Β στην ηλεκτρονική διεύθυνση b2b-gr@jysk.com ή τηλεφωνικά στο +30 211 1993542.