Επιστροφή και απαίτηση

Σε περίπτωση που έχετε οποιεσδήποτε ερωτήσεις σχετικά με την πολιτική μας επιστροφής προϊόντων, είμαστε έτοιμοι να σας βοηθήσουμε. Εάν δεν μπορείτε να βρείτε την απάντηση στην ερώτησή σας παρακάτω, είστε πάντα ευπρόσδεκτοι να επικοινωνήσετε με την ομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών μας.

Απαιτήσεις

Τα προϊόντα μας έχουν εγγύηση 2 χρόνων από την ημερομηνία αγοράς τους ή παραλαβής, αν πρόκειται για αγορά μέσω της JYSK.gr.

Εάν ένα προϊόν μας ήταν ελαττωματικό κατά τη στιγμή της πώλησης, έχετε το δικαίωμα να το ανταλλάξετε με ένα νέο, εναλλακτικά, θα προσπαθήσουμε να το επισκευάσουμε ή να σας δώσουμε πίσω τα χρήματά σας. Η απαίτησή σας θα πρέπει να γίνει μέσα σε εύλογο χρονικό διάστημα, αφού διαπιστωθεί η βλάβη του προϊόντος.

Διαδικασία επιστροφής προϊόντος

Αν κάνετε την επιστροφή σε ένα κατάστημα JYSK, παρακαλούμε να φέρετε το ελαττωματικό προϊόν στο κατάστημα ή να φέρετε φωτογραφική τεκμηρίωση της βλάβης. Αν υποβάλετε αμέσως το αίτημά σας και διαπιστωθεί η βλάβη, μπορεί το προϊόν να επισκευαστεί εφόσον γίνεται, ή να λάβετε ένα νέο ή να πάρετε τα χρήματά σας πίσω. Εμείς θα σας επιστρέψουμε το κόστος του προϊόντος και τυχόν έξοδα αποστολής. Βρείτε το πλησιέστερο σε εσάς κατάστημα εδώ.

Αν θέλετε να επικοινωνήσετε με την Εξυπηρέτηση Πελατών JYSK, σας καλούμε να κάνετε χρήση της προτύπου φόρμας υπαναχώρησης, ή στέλνοντας ένα email στο customerservice-gr@jysk.com. Καλό θα είναι να υπάρχει τεκμηρίωση με φωτογραφίες για να χειριστούμε το αίτημα. Αν υποβάλετε αμέσως το αίτημά σας και διαπιστωθεί η βλάβη, μπορεί το προϊόν να επισκευαστεί εφόσον γίνεται, ή να λάβετε ένα νέο ή να πάρετε τα χρήματά σας πίσω. Εμείς θα σας επιστρέψουμε το κόστος του προϊόντος και τυχόν έξοδα αποστολής.
Μετά την αποστολή του αιτήματός σας, το τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών θα έρθει σε επαφή μαζί σας, ώστε να χειριστούμε το αίτημα όσο το δυνατόν γρηγορότερα.

Δεν απαντήθηκε η ερώτησή σας; Γράψτε στην Εξυπηρέτηση Πελατών.

Είναι πολύ σημαντικό για τη JYSK, όλα τα προϊόντα που παραδίδονται να είναι σε καλή κατάσταση. Σε ορισμένες, βέβαια, περιπτώσεις αυτό που μπορεί να συμβεί είναι τα εμπορεύματα να έχουν υποστεί ζημιά κατά τη μεταφορά. Η εταιρεία μεταφορών θα πρέπει να το εντοπίσει αυτό πριν από την παράδοση έτσι ώστε η αλλαγή των προϊόντων να συμβεί πριν από την πραγματοποίηση της παράδοσης στον πελάτη.

Ζημιά των εμπορευμάτων κατά την παράδοση.

Αν παρατηρήσετε ότι το υλικό συσκευασίας έχει υποστεί ζημιά κατά την παράδοση, τότε σας προτείνουμε να κάνετε ένα από δύο πράγματα:
  • Άρνηση παραλαβής. Αυτό σημαίνει ότι μπορείτε να ενημερώσετε τη μεταφορική εταιρεία ότι δεν επιθυμείτε να παραλάβετε τα προϊόντα. Όταν αυτά επιστραφούν σε εμάς, θα λάβετε αυτόματα ένα πιστωτικό σημείωμα και τα χρήματα θα επιστραφούν στην κάρτα σας (αν έχει γίνει η αγορά με πιστωτική κάρτα). 
  • Να λάβετε τα εμπορεύματα, να τα ελέγξετε και εφόσον υπάρχει πρόβλημα ζημιάς του ίδιου του προϊόντος, να ζητήσετε την επιστροφή του.
Προτείνουμε να βγάλετε μια φωτογραφία από τα υλικά συσκευασίας πριν από το άνοιγμα της συσκευασίας σε περίπτωση που υποψιάζεστε ότι τα προϊόντα μπορεί να έχουν υποστεί ζημιά. Με αυτόν τον τρόπο είναι πιο εύκολο να καθοριστεί ότι η ζημιά επήλθε κατά τη μεταφορά. Αυτό θα καταστήσει ευκολότερο για εμάς να σας βοηθήσουμε και να εξασφαλίσουμε λιγότερες ζημιές στο μέλλον για τους πελάτες μας.

Δεν απαντήθηκε η ερώτησή σας; Γράψτε στην Εξυπηρέτηση Πελατών.

Αν έχετε λάβει τα προϊόντα σας φθαρμένα, είτε κατά την παραλαβή είτε μετά το άνοιγμα του κουτιού του προϊόντος, θα σας παρακαλούσαμε να επικοινωνήσετε με την Εξυπηρέτηση Πελατών της JYSK καλώντας στο ++30 2111985096, Δευτέρα με Παρασκευή 09:00 - 18:00 και Σάββατο 09:00 - 17:00, ή στέλνοντας email στο customerservice-gr@jysk.com, για να μπορέσουμε να σας βοηθήσουμε.

Δεν απαντήθηκε η ερώτησή σας; Γράψτε στην Εξυπηρέτηση Πελατών.

Εάν σας στείλουμε ένα λάθος προϊόν ή αν υπάρχουν προϊόντα ή μέρη προϊόντων που λείπουν σε σχέση με την παραγγελία που κάνατε στη JYSK.gr, σας παρακαλούμε να επικοινωνήσετε με την Εξυπηρέτηση Πελατών της JYSK, καλώντας στο +30 2111985096, Δευτέρα με Παρασκευή 09:00 - 18:00 και Σάββατο 09:00 - 17:00, ή στέλνοντας email στο customerservice-gr@jysk.com.
Η JYSK θα καλύψει όλα τα έξοδα που σχετίζονται με την αλλαγή ή την εκ νέου αποστολή, στη περίπτωση όπου σας έχουμε στείλει ένα λανθασμένο ή ελαττωματικό προϊόν.

Δεν απαντήθηκε η ερώτησή σας; Γράψτε στην Εξυπηρέτηση Πελατών.

Πολιτική αλλαγών και επιστροφών

Επιστροφή σε κατάστημα 
Αυτή είναι η πιο γρήγορη επιλογή. Όταν επιστρέφετε το προϊόν σας σε κατάστημα JYSK, λαμβάνετε αμέσως το ποσό αγοράς. Αυτό μπορεί να είναι είτε σε μετρητά, είτε να επιστραφεί στην τραπεζική σας κάρτα. Παρακαλώ να έχετε μαζί σας στο κατάστημα την απόδειξη αγοράς και την τραπεζική σας κάρτα. 
 
Επιστροφή με μεταφορική εταιρεία 
Εάν επιστρέψετε την παραγγελία σας χρησιμοποιώντας την μεταφορική μας εταιρεία, θα λάβετε το ποσό αγοράς μόλις επεξεργαστούμε την επιστροφή σας. Στη συνέχεια λαμβάνετε ένα πιστωτικό σημείωμα μέσω email. Η επιστροφή χρημάτων θα γίνει το συντομότερο δυνατό και το αργότερο 14 ημέρες μετά την ημερομηνία κατά την οποία λάβαμε την ειδοποίηση της επιστροφής. 

Η JYSK μπορεί να παρακρατήσει την επιστροφή χρημάτων έως ότου λάβουμε το επιστρεφόμενο προϊόν ή μέχρι να υποβάλετε τεκμηρίωση ότι έχετε επιστρέψει το προϊόν. 

Εάν έχετε πληρώσει την παραγγελία μέσω πιστωτικής κάρτας, η επιστροφή χρημάτων γίνεται απευθείας αφού το ζητήσουμε. Το ποσό θα επιστραφεί στην πιστωτική σας κάρτας εντός 2-3 εργάσιμων ημερών. 

Δεν απαντήθηκε η ερώτησή σας; Γράψτε στην Εξυπηρέτηση Πελατών.

Εάν έχετε αλλάξει γνώμη σχετικά με την αγορά σας, είναι εύκολο να επιστρέψετε το προϊόν σας. Παρέχουμε πλήρη επιστροφή χρημάτων χωρίς χρονικό περιορισμό για αχρησιμοποίητα προϊόντα που επιστρέφονται με το αποδεικτικό αγοράς. Αυτό ισχύει για προϊόντα που αγοράζονται σε καταστήματα καθώς και απο το ηλεκτρονικό μας κατάστημα. Ο πιο γρήγορος και εύκολος τρόπος για να επιστρέψετε το προϊόν σας είναι σε ένα κατάστημα JYSK. Εάν επιστρέψετε το προϊόν σε ένα κατάστημα, λαμβάνετε αμέσως την επιστροφή των χρημάτων σας, συμπεριλαμβανομένου και του κόστους μεταφοράς που πληρώσατε για την online παραγγελία σας. Με αυτόν τον τρόπο διασφαλίζουμε την καλύτερη κατάσταση του προϊόντος ώστε να μπορούμε να το πουλήσουμε ξανά σε έναν άλλο ευχαριστημένο πελάτη.  
Με χρέωση μεταφοράς, μπορούμε επίσης να κανονίσουμε την επιστροφή της ηλεκτρονικής παραγγελίας, εάν χρειαστεί.  
Για τη μεταφορά της επιστροφής, παρακαλούμε επικοινωνήστε με την Εξυπηρέτηση Πελατών μας. 
Εάν λάβετε κατεστραμμένο προϊόν, παρακαλώ διαβάστε περισσότερα σχετικά με το πώς να υποβάλετε αξίωση
 
Επιστρέψτε τα προϊόντα στα καταστήματα 
Ο πιο γρήγορος και εύκολος τρόπος για να επιστρέψετε το προϊόν σας είναι σε ένα κατάστημα JYSK. Εάν επιστρέψετε το προϊόν σε κατάστημα, λαμβάνετε αμέσως την επιστροφή των χρημάτων σας, συμπεριλαμβανομένου του κόστους μεταφοράς για την online παραγγελία σας, εάν αυτή επιστραφεί ολόκληρη. Με αυτόν τον τρόπο διασφαλίζουμε την καλύτερη κατάσταση του προϊόντος ώστε να μπορούμε να το πουλήσουμε ξανά σε έναν άλλο ευχαριστημένο πελάτη. 
  
  1. Συσκευάστε το(α) προϊόν(τα) σας προσεκτικά και κατά προτίμηση στην αρχική συσκευασία 
  1. Φέρτε το(α) προϊόν(τα) σας και το αποδεικτικό της αγοράς σας στο κατάστημα. 
 
Επιστροφή προϊόντος που έχει παραληφθεί με Courier 
Αν η παράδοση της παραγγελίας σας έχει γίνει απο τη Γενική Ταχυδρομική, τότε για την επιστροφή του(ων) προϊόντος(ων) θα πρέπει να ακολουθήσετε τα εξής βήματα. 
1. Συμπληρώστε την διαδικτυακή φόρμα υπαναχώρησης που θα βρείτε εδώ, ώστε να μας ενημερώσετε με το αίτημα της επιστροφής. 
2. Θα λάβετε στη συνέχεια την φόρμα υπαναχώρησης στο e-mail σας. Εκτυπώστε την συμπληρωμένη φόρμα απο την ιστοσελίδα μας (βήμα 1ο) και τοποθετήστε την στο επιστρεφόμενο δέμα. Αν δεν διαθέτετε εκτυπωτή, μπορείτε σε ένα χαρτί να σημειώσετε τον αριθμό παραγγελίας σας, το οποίο θα το τοποθετήσετε μέσα στο δέμα. 
3.Συσκευάστε το(τα) προϊόν(α) με προσοχή και κατά προτίμηση στην αρχική συσκευασία. 
4.Στο (στα) επιστρεφόμενο(α) δέμα(τα), σημειώστε την διεύθυνση του e-shop μας στην οποία θα στείλετε το(τα) προϊόν(α). 
  
Η διεύθυνσή μας είναι: 
 
JYSK A.E. - Κατάστημα Πεύκης
Ηρώων Πολυτεχνείου 1
15121, Πεύκη

 
Επιστροφή παραγγελίας που έχει παραδοθεί με μεταφορική 
Αν η παράδοση της παραγγελίας σας έχει γίνει απο τη μεταφορική Βεϊνόγλου ή συνεργάτες της, τότε για την επιστροφή του(των) προϊόντος(ων) θα χρειαστεί να ακολουθήσετε τα εξής βήματα, 
1. Επικοινωνήστε με την Εξυπηρέτηση Πελατών μας μέσα απο τη σελίδα μας, ώστε να σας ενημερώσουμε για τον τρόπο της επιστροφής 
2. Αποσυναρμολογήστε και συσκευάστε το(τα) προϊόν(α) σας προσεκτικά και κατά προτίμηση στην αρχική συσκευασία, ώστε να διατηρήσετε το(τα) προϊόν(α) ασφαλή και να εξασφαλίσετε την πλήρη επιστροφή των χρημάτων σας 
3.Διασφαλίστε την έγκαιρη παράδοση της επιστρεφόμενης παραγγελίας στον μεταφορέα της επιλογής σας ή στους συνεργάτες που θα σας στείλει η JYSK  
4.Μόλις παραλάβουμε την παραγγελία σας στην αποθήκη μας, θα λάβετε απο εμάς το πιστωτικό σημείωμα. 
5.Φυλάξτε το αποδεικτικό της επιστροφής που λάβατε απο τον μεταφορέα, μέχρι να σας σταλεί το πιστωτικό σημείωμα. 

Δεν απαντήθηκε η ερώτησή σας; Γράψτε στην Εξυπηρέτηση Πελατών.

Στη JYSK είναι εύκολο να επιστρέψετε ή να αλλάξετε ένα προϊόν, εάν αλλάξετε γνώμη. 
Παρέχουμε πλήρη επιστροφή χρημάτων χωρίς χρονικό περιορισμό για προϊόντα που δεν έχουν χρησιμοποιηθεί και που επιστρέφονται με την απόδειξη αγοράς τους. Αυτό ισχύει για προϊόντα που αγοράζονται τόσο σε καταστήματα όσο και από το ηλεκτρονικό μας κατάστημα. Ο πιο γρήγορος και εύκολος τρόπος για να επιστρέψετε το προϊόν σας, είναι σε ένα κατάστημα JYSK. Εάν επιστρέψετε το προϊόν σε ένα κατάστημα, λαμβάνετε αμέσως την επιστροφή των χρημάτων σας, συμπεριλαμβανομένου του κόστους μεταφοράς της αγοράς μέσω Διαδικτύου. Με αυτόν τον τρόπο διασφαλίζουμε την καλύτερη κατάσταση του προϊόντος, ώστε να μπορούμε να το πουλήσουμε ξανά σε έναν άλλο ευχαριστημένο πελάτη. Με κάποια χρέωση μεταφοράς, μπορούμε επίσης να κανονίσουμε την επιστροφή της ηλεκτρονικής παραγγελίας, εάν χρειαστεί. Για μεταφορά της επιστροφής σας, επικοινωνήστε με την Εξυπηρέτηση Πελατών εδώ. 
 
Συσκευασία των προϊόντων που επιθυμείτε να επιστρέψετε 
Στη JYSK νοιαζόμαστε για τη βιωσιμότητα. Ως εκ τούτου, σας παρακαλούμε να διατηρήσετε τη συσκευασία μέχρι να βεβαιωθείτε ότι θέλετε να κρατήσετε την αγορά σας, ώστε να μπορείτε να τη χρησιμοποιήσετε αν επιστρέψετε τα προϊόντα σας. 
Όταν επιστρέφετε ένα προϊόν στο κατάστημα, προτιμούμε να το παραλάβουμε στην αρχική του κατάσταση και συσκευασία. Σε αυτή την περίπτωση μπορούμε να πουλήσουμε ξανά το προϊόν και να κάνουμε άλλον έναν πελάτη ευχαριστημένο. Εάν το προϊόν δεν είναι στην αρχική του κατάσταση, το κατάστημα θα καθορίσει εάν θα κάνουμε πλήρη ή μερική επιστροφή χρημάτων ή αν θα προσφέρουμε μια δωροκάρτα. Δεν είναι υποχρεωτική η αποσυναρμολόγηση του προϊόντος όταν το επιστρέφετε σε κατάστημα. 
Εάν κανονίσουμε την επιστροφή του προϊόντος από την μεταφορική μας εταιρεία, το προϊόν πρέπει να αποσυναρμολογηθεί και να τυλιχθεί, για να διατηρηθεί έτσι ανέπαφο και να διασφαλιστεί η πλήρης επιστροφή των χρημάτων σας. Συνιστούμε να ανοίξετε προσεκτικά τα προϊόντα σας και να διατηρήσετε τη συσκευασία εάν δεν είστε σίγουροι για την αγορά σας. 
Διαβάστε περισσότερα σχετικά με τους Όρους και τις Προϋποθέσεις σχετικά με την επιστροφή, εδώ. 
 
100 ημέρες δοκιμαστική περίοδος για GOLD στρώματα 
Προσφέρουμε μια δοκιμαστική περίοδο 100 ημερών για τα στρώματα GOLD. Λάβετε υπόψη ότι η δοκιμή 100 ημερών είναι πολιτική ανταλλαγής και όχι πολιτική επιστροφής. Η δοκιμή των 100 ημερών δεν ισχύει για τα GOLD ανωστρώματα. 
Διαβάστε εδώ περισσότερα για την δοκιμαστική περίοδο των 100 ημέρών στα GOLD στρώματα. 
 
Παρακαλώ σημειώστε: 

  • Εάν επιστρέψετε ένα προϊόν που είναι κατεστραμμένο ή χρησιμοποιημένο με τρόπο που έχει μειώσει σημαντικά την αξία του, διατηρούμε το δικαίωμα να μειώσουμε την αξία επιστροφής ή να αρνηθούμε την επιστροφή. 
  • Εάν δεν έχετε το αποδεικτικό αγοράς, σας προσφέρουμε ανταλλαγή του προϊόντος με ένα νέο προϊόν ή μπορείτε να λάβετε μια δωροκάρτα. Η αξία της δωροκάρτας θα είναι η χαμηλότερη τιμή του προϊόντος τις τελευταίες 60 ημέρες. Για ηλεκτρονικές παραγγελίες το αποδεικτικό αγοράς είναι η απόδειξη που λάβατε μέσω e-mail. Για αγορές από το κατάστημα χρειάζεστε την απόδειξη σας.  
  • Τα εξατομικευμένα προϊόντα που δεν βασίζονται σε τυπικές επιλογές και που έχουν κατασκευαστεί σύμφωνα με τις δικές σας προδιαγραφές έχουν γενικά μειωμένη αξία επιστροφής. 

Όταν επιστρέψετε ένα προϊόν στο κατάστημα, θα σας επιστρέψουμε και τα έξοδα μεταφοράς που έχετε πληρώσει με την ηλεκτρονική σας παραγγελία. Για ηλεκτρονικές παραγγελίες, αυτό ισχύει μόνο όταν η πλήρης παραγγελία επιστρέφεται σε κατάστημα. Εάν θέλετε η JYSK να κανονίσει την επιστροφή ενός προϊόντος, δεν θα σας επιστρέψουμε τα αρχικά έξοδα μεταφοράς, καθώς το ποσό θα καλύψει τα έξοδα επιστροφής του προϊόντος. Εάν επιστρέψετε σε κατάστημα μια παραγγελία που έχει παραδοθεί στο χώρο σας από μεταφορική του καταστήματος, δεν θα λάβετε πίσω το κόστος παράδοσης.

Δεν απαντήθηκε η ερώτησή σας; Γράψτε στην Εξυπηρέτηση Πελατών.

Η παραγγελία έγινε σε κατάστημα 
Εάν έχετε κάνει μια παραγγελία σε κατάστημα, επικοινωνήστε με το κατάστημα ή την Εξυπηρέτηση Πελατών για να ακυρώσετε την παραγγελία. Εάν έχετε δώσει προκαταβολή, μεταβείτε στο κατάστημα για να ακυρώσετε την παραγγελία σας και να λάβετε την προκαταβολή πίσω από το κατάστημα. Δεν είναι δυνατή η επιστροφή της προκαταβολής σας χωρίς να μεταβείτε στο κατάστημα. 
 
Η παραγγελία έγινε ηλεκτρονικά 
Εάν έχετε κάνει μια παραγγελία στον ιστότοπό μας, μπορείτε να επικοινωνήσετε με την Εξυπηρέτηση Πελατών εδώ για να ακυρώσετε την παραγγελία σας. Ανάλογα με την κατάσταση της παραγγελίας σας, η Εξυπηρέτηση Πελατών μπορεί να την ακυρώσει άμεσα ή να σας ενημερώσει για τα επόμενα βήματα. 
Κατά τις ώρες λειτουργίας της Εξυπηρέτησης Πελατών μας, ο πιο γρήγορος τρόπος για να επικοινωνήσετε μαζί μας είναι μέσω του live chat
Εάν ακυρώσετε την παραγγελία πριν από την παράδοση, θα σας επιστρέψουμε το κόστος μεταφοράς. 

Δεν απαντήθηκε η ερώτησή σας; Γράψτε στην Εξυπηρέτηση Πελατών.

Ο πιο γρήγορος και εύκολος τρόπος για να επιστρέψετε το προϊόν σας είναι σε ένα κατάστημα JYSK. Εάν επιστρέψετε το προϊόν σε ένα κατάστημα, λαμβάνετε αμέσως την επιστροφή των χρημάτων σας, συμπεριλαμβανομένου και του κόστους μεταφοράς που πληρώσατε για την online παραγγελία σας. 
 
Στη JYSK νοιαζόμαστε για τη βιωσιμότητα. Σας παρακαλούμε να διατηρήσετε τη συσκευασία έως ότου βεβαιωθείτε ότι θέλετε να διατηρήσετε την αγορά σας, ώστε αν χρειαστεί, να τη χρησιμοποιήσετε για την επιστροφή σας. Όταν επιστρέφετε ένα προϊόν στο κατάστημα, επιθυμούμε κατά προτίμηση να το παραλαμβάνουμε στην αρχική τους κατάσταση και συσκευασία. Έτσι ώστε να μπορούμε να πουλήσουμε ξανά το προϊόν και να κάνουμε άλλον έναν πελάτη ευχαριστημένο.  
Εάν το προϊόν δεν είναι στην αρχική του κατάσταση, το κατάστημα θα καθορίσει εάν παρέχεται πλήρης ή μερική επιστροφή χρημάτων ή προσφέρεται δωροκάρτα. Η αποσυναρμολόγηση του προϊόντος, δεν είναι υποχρεωτική όταν το επιστρέφετε σε κατάστημα. 
 
Εάν λάβετε κατεστραμμένο προϊόν, διαβάστε περισσότερα σχετικά με το πώς να υποβάλετε αξίωση. 
 
Παρακαλώ σημειώστε: 
  
Βεβαιωθείτε ότι μπορείτε να εμφανίσετε το αποδεικτικό αγοράς που λάβατε μέσω e-mail. Αυτή είναι η απόδειξη αγοράς και είναι απαραίτητη για να χειριστεί το κατάστημα την επιστροφή σας. Μπορείτε είτε να το δείξετε στο κατάστημα απο το κινητό σας είτε να το εκτυπώσετε. 
  
Εάν δεν επιστρέψετε ολόκληρη την παραγγελία αλλά μόνο μέρος μιας παραγγελίας, το αρχικό κόστος μεταφοράς δεν επιστρέφεται. 
 

Δεν απαντήθηκε η ερώτησή σας; Γράψτε στην Εξυπηρέτηση Πελατών.

Στη JYSK είναι εύκολο να επιστρέψετε ή να αλλάξετε ένα προϊόν εάν αλλάξετε γνώμη. 
 
Παρέχουμε πλήρη επιστροφή χρημάτων χωρίς χρονικό περιορισμό για αχρησιμοποίητα προϊόντα που επιστρέφονται με το αποδεικτικό της αγοράς. Αυτό ισχύει για προϊόντα που αγοράζονται σε καταστήματα καθώς και στο διαδίκτυο. Ο πιο γρήγορος και εύκολος τρόπος για να επιστρέψετε το προϊόν σας είναι σε ένα κατάστημα JYSK. Εάν επιστρέψετε το προϊόν σε ένα κατάστημα, λαμβάνετε αμέσως την επιστροφή των χρημάτων σας, συμπεριλαμβανομένου και του κόστους μεταφοράς που πληρώσατε για την online παραγγελία σας. Με αυτόν τον τρόπο διασφαλίζουμε την καλύτερη κατάσταση του προϊόντος ώστε να μπορούμε να το πουλήσουμε ξανά σε έναν άλλο ευχαριστημένο πελάτη. 
 

Δεν απαντήθηκε η ερώτησή σας; Γράψτε στην Εξυπηρέτηση Πελατών.

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ ΜΕ ΤΗΝ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ ΠΕΛΑΤΩΝ

Μίλησε μαζί μας στο Messenger
Μέσος χρόνος αναμονής: 50 λεπτά
Live chat - Offline
Μέσος χρόνος αναμονής: 30 δευτερόλεπτα
211 1985 096
Μέσος χρόνος αναμονής: 3 - 7 λεπτά
Ωράριο λειτουργίας του τμήματος Εξυπηρέτησης Πελατών

Δευτέρα - Παρασκευή: 09.00 - 18.00 

Σάββατο: 09.00 - 17.00

 

Βρείτε εδώ τις ώρες λειτουργίας των καταστημάτων μας