Καλάθι

Το καλάθι αγορών σας είναι άδειο

Καλάθι

Το καλάθι αγορών σας είναι άδειο

ΗΜΕΡΕΣ ΕΠΙΠΛΩΝ ΜΕ ΚΕΡΔΟΣ 20-50%* ΑΓΟΡΑΣΤΕ ΤΩΡΑ
ΤΩΡΑ ΑΚΟΜΑ ΚΑΛΥΤΕΡΕΣ ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ ΣΤΑ ΕΠΙΠΛΑ ΚΗΠΟΥ ΑΝΑΚΑΛΥΨΤΕ ΤΕΣ

Επιστροφή και απαίτηση

Σε περίπτωση που έχετε οποιεσδήποτε ερωτήσεις σχετικά με την πολιτική μας επιστροφής προϊόντων, είμαστε έτοιμοι να σας βοηθήσουμε. Εάν δεν μπορείτε να βρείτε την απάντηση στην ερώτησή σας παρακάτω, είστε πάντα ευπρόσδεκτοι να επικοινωνήσετε με την ομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών μας.

Πολιτική αλλαγών και επιστροφών

Έλαβα την παραγγελία μου, αλλά θέλω να την επιστρέψω. Τι πρέπει να κάνω;

+

Επιστρέψτε την αγορά σας ανά πάσα στιγμή. Στη JYSK, είναι εύκολο να επιστρέψετε ή να ανταλλάξετε ένα προϊόν εάν αλλάξετε γνώμη.

Παρέχουμε πλήρη επιστροφή χωρίς χρονικό περιορισμό για προϊόντα που επιστρέφονται με απόδειξη αγοράς. Αυτό ισχύει για τα προϊόντα που αγοράζονται τόσο στα καταστήματα καθώς και στο διαδίκτυο.

Παρακαλώ έχετε υπόψιν σας:

  • Εάν δεν έχετε αποδεικτικά στοιχεία αγοράς, σας προσφέρουμε ανταλλαγή με άλλο προϊόν ή δωροκάρτα.
  • Αν επιστρέψετε ένα προϊόν που έχει υποστεί ζημιά ή χρησιμοποιηθεί με τρόπο που μειώνει σημαντικά την αξία, διατηρούμε το δικαίωμα να μειώσουμε το ποσό της επιστροφής χρημάτων, ή να αρνηθούμε την επιστροφή. 
  • Προϊόντα κατασκευασμένα κατά παραγγελία έχουν γενικά μειωμένη αξία επιστροφής.
  • Επιστρέφουμε το αρχικό κόστος μεταφορικών. Τα έξοδα επιστροφής του προϊόντος ή της παραγγελίας, καλύπτονται από εσάς.
  • Προσφέρουμε μια δοκιμαστική περίοδο 100 ημερών για τα GOLD στρώματα. Διαβάστε περισσότερα για τα GOLD στρώματα μας.

Σημειώστε επίσης ότι το κόστος πρόσθετων υπηρεσιών όπως Μεταφορά σε όροφο ή παράδοση Σάββατο δεν θα επιστραφεί αν έχει πραγματοποιηθεί η παράδοση.

Για επιστροφή προϊόντων που έχουν αγοραστεί διαδικτυακά, το προϊόν πρέπει να επιστραφεί στη διεύθυνση: 

JYSK A.E.
Εξυπηρέτηση Πελατών.

Χρύσανθου Τραπεζούντος 29
& Αθανασίου Διάκου
16777 Ελληνικό

Θυμηθείτε να επισυνάψετε αντίγραφο της απόδειξης αγοράς που λάβατε με email. Επίσης, θα είστε υπεύθυνος/η για όλα τα έξοδα, σε σχέση με την επιστροφή του προϊόντος.
Θα πρέπει το προϊόν να βρίσκεται σε καλή κατάσταση και στην αρχική του συσκευασία.
Για περισσότερες πληροφορίες επικοινωνήστε με την Εξυπηρέτηση Πελατών μας στο +30 2111985096, Δευτέρα με Παρασκευή 09:00 - 19:00 και Σάββατο 09:00 - 17:00.
 

Δεν απαντήθηκε η ερώτησή σας; Γράψτε στην Εξυπηρέτηση Πελατών.

Έχω επιστρέψει τα προϊόντα στη JYSK. Πότε θα λάβω πίσω τα χρήματά μου;

+
Αν έχετε επιστρέψει τα προϊόντα που αγοράσατε πίσω στη JYSK, τότε μόλις τα λάβουμε θα σας επιστρέψουμε την αξία των προϊόντων. Αν η αγορά πραγματοποιήθηκε με αντικαταβολή, τα χρήματα θα σας επιστραφούν σε τραπεζικό λογαριασμό ελληνικής τράπεζας της επιλογής σας, εφόσον μας δώσετε τον αριθμό IBAN.
Αν η αγορά πραγματοποιήθηκε με πιστωτική κάρτα, τα χρήματα θα επιστραφούν στην κάρτα σας.

Δεν απαντήθηκε η ερώτησή σας; Γράψτε στην Εξυπηρέτηση Πελατών.

Θέλω να επιστρέψω μια αγορά μου, μπορώ;

+

Επιστρέψτε την αγορά σας οποιαδήποτε στιγμή.

Στη JYSK, είναι εύκολο να επιστρέψετε ή να ανταλλάξετε ένα προϊόν, αν αλλάξετε γνώμη.
Παρέχουμε πλήρη επιστροφή χρημάτων χωρίς χρονικό περιορισμό για τα προϊόντα που επιστρέφονται με απόδειξη αγοράς. Αυτό ισχύει για τα προϊόντα που αγοράζονται στα καταστήματα, αλλά και online.
 
Παρακαλούμε λάβετε υπόψη τα παρακάτω:

- Αν δεν έχετε την απόδειξη αγοράς, μπορείτε να ανταλλάξετε αυτό που αγοράσατε με ένα άλλο προϊόν ή με ένα κουπόνι πίστωσης.
- Αν επιστρέψετε κάποιο προϊόν που έχει υποστεί φθορά ή έχει χρησιμοποιηθεί με τρόπο που μειώνει σημαντικά την αξία του, διατηρούμε το δικαίωμα να μειώσουμε το ποσό της επιστροφής χρημάτων.
- Εμείς καλύπτουμε το αρχικό κόστος μεταφοράς. Το κόστος μεταφοράς για την επιστροφή καλύπτεται από εσάς.


Αν έχετε μετανιώσει λοιπόν για την αγορά σας, μπορείτε είτε να επισκεφτείτε ένα από τα καταστήματά μας, είτε να επικοινωνήσετε με την Εξυπηρέτηση Πελατών μας στο +30 2111985096, Δευτέρα με Παρασκευή 09.00 - 19.00 και Σάββατο 09.00 - 17.00, ή να στείλετε ένα e-mail χρησιμοποιώντας τον παρακάτω σύνδεσμο.

Σημειώστε επίσης: 

  • Για τα στρώματα, προτείνουμε να τα δοκιμάζετε κρατώντας τα στο πλαστικό κάλυμα, για να εξασφαλίσετε ότι η αξία του προιόντος δεν θα μειωθεί με την χρήση.
  • Προσφέρουμε μια δοκιμαστική περίοδο 100 ημερών για τα GOLD στρώματα. Διαβάστε περισσότερα στο  δοκιμάστε τα στρώματα GOLD.
Τα προϊόντα θα πρέπει να επιστραφούν σε ένα κατάστημα JYSK (εφ’ όσον υπάρχει στο νομό σας). Σε διαφορετική περίπτωση, μπορείτε να το στείλετε στην διεύθυνση μας: 

JYSK A.E.
Εξυπηρέτηση Πελατών.

Χρύσανθου Τραπεζούντος 29
& Αθανασίου Διάκου
16777, Ελληνικό

Θυμηθείτε να έχετε μαζί σας ή να επισυνάψετε αντίγραφο της απόδειξης αγοράς που λάβατε με mail, αν υπάρχει. 


 

Δεν απαντήθηκε η ερώτησή σας; Γράψτε στην Εξυπηρέτηση Πελατών.

Μετάνιωσα για την αγορά μου και δεν έχω παραλάβει τα προϊόντα ακόμα. Τι πρέπει να κάνω;

+
Αν επιθυμείτε να ακυρώσετε την παραγγελία που κάνατε στη JYSK.gr, πριν από την παραλαβή του προϊόντος, θα πρέπει να επικοινωνήσετε με την Εξυπηρέτηση Πελατών μας στο +30 2111985096, Δευτέρα με Παρασκευή 09:00 - 19:00 και Σάββατο 09:00 - 17:00, ή στέλνοντας ένα email χρησιμοποιώντας τον παρακάτω σύνδεσμο, ώστε να ακυρώσει την παραγγελία σας. Θα πρέπει να μας αναφέρετε τον αριθμό παραγγελίας που λάβατε στο email σας ή άλλα στοιχεία σας, ώστε να βρούμε την παραγγελία σας.

Μπορείτε επίσης να ζητήσετε από τη μεταφορική εταιρεία, να επιστρέψει την παραγγελίας σας σε εμάς. Δεν θα χρεωθείτε επιπλέον για την επιστροφή της παραγγελίας.

Τα χρήματα θα επιστραφούν στο λογαριασμό σας ή στην κάρτα σας, μόλις λάβουμε το προϊόν στην αποθήκη μας.

Δεν απαντήθηκε η ερώτησή σας; Γράψτε στην Εξυπηρέτηση Πελατών.

Απαιτήσεις

Έχω λάβει ένα ελαττωματικό προϊόν - τι μπορώ να κάνω;

+
Τα προϊόντα μας έχουν εγγύηση 2 χρόνων από την ημερομηνία αγοράς τους ή παραλαβής, αν πρόκειται για αγορά μέσω της JYSK.gr.

Εάν ένα προϊόν μας ήταν ελαττωματικό κατά τη στιγμή της πώλησης, έχετε το δικαίωμα να το ανταλλάξετε με ένα νέο, εναλλακτικά, θα προσπαθήσουμε να το επισκευάσουμε ή να σας δώσουμε πίσω τα χρήματά σας. Η απαίτησή σας θα πρέπει να γίνει μέσα σε εύλογο χρονικό διάστημα, αφού διαπιστωθεί η βλάβη του προϊόντος.

Διαδικασία επιστροφής προϊόντος

Αν κάνετε την επιστροφή σε ένα κατάστημα JYSK, παρακαλούμε να φέρετε το ελαττωματικό προϊόν στο κατάστημα ή να φέρετε φωτογραφική τεκμηρίωση της βλάβης. Αν υποβάλετε αμέσως το αίτημά σας και διαπιστωθεί η βλάβη, μπορεί το προϊόν να επισκευαστεί εφόσον γίνεται, ή να λάβετε ένα νέο ή να πάρετε τα χρήματά σας πίσω. Εμείς θα σας επιστρέψουμε το κόστος του προϊόντος και τυχόν έξοδα αποστολής. Βρείτε το πλησιέστερο σε εσάς κατάστημα εδώ.

Αν θέλετε να επικοινωνήσετε με την Εξυπηρέτηση Πελατών JYSK, σας καλούμε να κάνετε χρήση της προτύπου φόρμας υπαναχώρησης, ή στέλνοντας ένα email στο customerservice-gr@jysk.com. Καλό θα είναι να υπάρχει τεκμηρίωση με φωτογραφίες για να χειριστούμε το αίτημα. Αν υποβάλετε αμέσως το αίτημά σας και διαπιστωθεί η βλάβη, μπορεί το προϊόν να επισκευαστεί εφόσον γίνεται, ή να λάβετε ένα νέο ή να πάρετε τα χρήματά σας πίσω. Εμείς θα σας επιστρέψουμε το κόστος του προϊόντος και τυχόν έξοδα αποστολής.
Μετά την αποστολή του αιτήματός σας, το τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών θα έρθει σε επαφή μαζί σας, ώστε να χειριστούμε το αίτημα όσο το δυνατόν γρηγορότερα.

Δεν απαντήθηκε η ερώτησή σας; Γράψτε στην Εξυπηρέτηση Πελατών.

Έχω λάβει ένα κατεστραμμένο προϊόν - τι μπορώ να κάνω;

+
Είναι πολύ σημαντικό για τη JYSK, όλα τα προϊόντα που παραδίδονται να είναι σε καλή κατάσταση. Σε ορισμένες, βέβαια, περιπτώσεις αυτό που μπορεί να συμβεί είναι τα εμπορεύματα να έχουν υποστεί ζημιά κατά τη μεταφορά. Η εταιρεία μεταφορών θα πρέπει να το εντοπίσει αυτό πριν από την παράδοση έτσι ώστε η αλλαγή των προϊόντων να συμβεί πριν από την πραγματοποίηση της παράδοσης στον πελάτη.

Ζημιά των εμπορευμάτων κατά την παράδοση.

Αν παρατηρήσετε ότι το υλικό συσκευασίας έχει υποστεί ζημιά κατά την παράδοση, τότε σας προτείνουμε να κάνετε ένα από δύο πράγματα:
  • Άρνηση παραλαβής. Αυτό σημαίνει ότι μπορείτε να ενημερώσετε τη μεταφορική εταιρεία ότι δεν επιθυμείτε να παραλάβετε τα προϊόντα. Όταν αυτά επιστραφούν σε εμάς, θα λάβετε αυτόματα ένα πιστωτικό σημείωμα και τα χρήματα θα επιστραφούν στην κάρτα σας (αν έχει γίνει η αγορά με πιστωτική κάρτα). 
  • Να λάβετε τα εμπορεύματα, να τα ελέγξετε και εφόσον υπάρχει πρόβλημα ζημιάς του ίδιου του προϊόντος, να ζητήσετε την επιστροφή του.
Προτείνουμε να βγάλετε μια φωτογραφία από τα υλικά συσκευασίας πριν από το άνοιγμα της συσκευασίας σε περίπτωση που υποψιάζεστε ότι τα προϊόντα μπορεί να έχουν υποστεί ζημιά. Με αυτόν τον τρόπο είναι πιο εύκολο να καθοριστεί ότι η ζημιά επήλθε κατά τη μεταφορά. Αυτό θα καταστήσει ευκολότερο για εμάς να σας βοηθήσουμε και να εξασφαλίσουμε λιγότερες ζημιές στο μέλλον για τους πελάτες μας.

Δεν απαντήθηκε η ερώτησή σας; Γράψτε στην Εξυπηρέτηση Πελατών.

Αλλοιωμένα προϊόντα κατά την παραλαβή - επικοινωνήστε με την Εξυπηρέτηση Πελατών της JYSK

+
Αν έχετε λάβει τα προϊόντα σας φθαρμένα, είτε κατά την παραλαβή είτε μετά το άνοιγμα του κουτιού του προϊόντος, θα σας παρακαλούσαμε να επικοινωνήσετε με την Εξυπηρέτηση Πελατών της JYSK καλώντας στο ++30 2111985096, Δευτέρα με Παρασκευή 09:00 - 19:00 και Σάββατο 09:00 - 17:00, ή στέλνοντας email στο customerservice-gr@jysk.com, για να μπορέσουμε να σας βοηθήσουμε.

Δεν απαντήθηκε η ερώτησή σας; Γράψτε στην Εξυπηρέτηση Πελατών.

Δεν έχω λάβει όλα τα προϊόντα της παραγγελίας μου ή έχω λάβει λάθος προϊόν

+
Εάν σας στείλουμε ένα λάθος προϊόν ή αν υπάρχουν προϊόντα ή μέρη προϊόντων που λείπουν σε σχέση με την παραγγελία που κάνατε στη JYSK.gr, σας παρακαλούμε να επικοινωνήσετε με την Εξυπηρέτηση Πελατών της JYSK, καλώντας στο +30 2111985096, Δευτέρα με Παρασκευή 09:00 - 19:00 και Σάββατο 09:00 - 17:00, ή στέλνοντας email στο customerservice-gr@jysk.com.
Η JYSK θα καλύψει όλα τα έξοδα που σχετίζονται με την αλλαγή ή την εκ νέου αποστολή, στη περίπτωση όπου σας έχουμε στείλει ένα λανθασμένο ή ελαττωματικό προϊόν.

Δεν απαντήθηκε η ερώτησή σας; Γράψτε στην Εξυπηρέτηση Πελατών.

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ ΜΕ ΤΗΝ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ ΠΕΛΑΤΩΝ

Ωράριο λειτουργίας του τμήματος Εξυπηρέτησης Πελατών
  • Δευτέρα – Παρασκευή: 09:00 – 19:00 
  • Σάββατο: 09:00 – 17:00

Την Δευτέρα 5/6 (Αγ. Πνεύματος) το κέντρο μας θα παραμείνει κλειστό!

 

Βρείτε εδώ τις ώρες λειτουργίας των καταστημάτων μας