Καλάθι
Καλάθι
Σε περίπτωση που έχετε οποιεσδήποτε ερωτήσεις σχετικά με την πολιτική μας επιστροφής προϊόντων, είμαστε έτοιμοι να σας βοηθήσουμε. Εάν δεν μπορείτε να βρείτε την απάντηση στην ερώτησή σας παρακάτω, είστε πάντα ευπρόσδεκτοι να επικοινωνήσετε με την ομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών μας.
Επιστρέψτε την αγορά σας ανά πάσα στιγμή. Στη JYSK, είναι εύκολο να επιστρέψετε ή να ανταλλάξετε ένα προϊόν εάν αλλάξετε γνώμη.
Παρέχουμε πλήρη επιστροφή χωρίς χρονικό περιορισμό για προϊόντα που επιστρέφονται με απόδειξη αγοράς. Αυτό ισχύει για τα προϊόντα που αγοράζονται τόσο στα καταστήματα καθώς και στο διαδίκτυο.
Παρακαλώ έχετε υπόψιν σας:
Σημειώστε επίσης ότι το κόστος πρόσθετων υπηρεσιών όπως Μεταφορά σε όροφο ή παράδοση Σάββατο δεν θα επιστραφεί αν έχει πραγματοποιηθεί η παράδοση.
Για επιστροφή προϊόντων που έχουν αγοραστεί διαδικτυακά, το προϊόν πρέπει να επιστραφεί στη διεύθυνση:JYSK A.E.
Εξυπηρέτηση Πελατών.
Χρύσανθου Τραπεζούντος 29
& Αθανασίου Διάκου
16777 Ελληνικό
Θυμηθείτε να επισυνάψετε αντίγραφο της απόδειξης αγοράς που λάβατε με email. Επίσης, θα είστε υπεύθυνος/η για όλα τα έξοδα, σε σχέση με την επιστροφή του προϊόντος.
Θα πρέπει το προϊόν να βρίσκεται σε καλή κατάσταση και στην αρχική του συσκευασία.
Για περισσότερες πληροφορίες επικοινωνήστε με την Εξυπηρέτηση Πελατών μας στο +30 2111985096, Δευτέρα με Παρασκευή 09:00 - 19:00 και Σάββατο 09:00 - 17:00.
Δεν απαντήθηκε η ερώτησή σας; Γράψτε στην Εξυπηρέτηση Πελατών.
Δεν απαντήθηκε η ερώτησή σας; Γράψτε στην Εξυπηρέτηση Πελατών.
Επιστρέψτε την αγορά σας οποιαδήποτε στιγμή.
Στη JYSK, είναι εύκολο να επιστρέψετε ή να ανταλλάξετε ένα προϊόν, αν αλλάξετε γνώμη.
Παρέχουμε πλήρη επιστροφή χρημάτων χωρίς χρονικό περιορισμό για τα προϊόντα που επιστρέφονται με απόδειξη αγοράς. Αυτό ισχύει για τα προϊόντα που αγοράζονται στα καταστήματα, αλλά και online.
Παρακαλούμε λάβετε υπόψη τα παρακάτω:
- Αν δεν έχετε την απόδειξη αγοράς, μπορείτε να ανταλλάξετε αυτό που αγοράσατε με ένα άλλο προϊόν ή με ένα κουπόνι πίστωσης.
- Αν επιστρέψετε κάποιο προϊόν που έχει υποστεί φθορά ή έχει χρησιμοποιηθεί με τρόπο που μειώνει σημαντικά την αξία του, διατηρούμε το δικαίωμα να μειώσουμε το ποσό της επιστροφής χρημάτων.
- Εμείς καλύπτουμε το αρχικό κόστος μεταφοράς. Το κόστος μεταφοράς για την επιστροφή καλύπτεται από εσάς.
Αν έχετε μετανιώσει λοιπόν για την αγορά σας, μπορείτε είτε να επισκεφτείτε ένα από τα καταστήματά μας, είτε να επικοινωνήσετε με την Εξυπηρέτηση Πελατών μας στο +30 2111985096, Δευτέρα με Παρασκευή 09.00 - 19.00 και Σάββατο 09.00 - 17.00, ή να στείλετε ένα e-mail χρησιμοποιώντας τον παρακάτω σύνδεσμο.
Σημειώστε επίσης:
JYSK A.E.
Εξυπηρέτηση Πελατών.
Χρύσανθου Τραπεζούντος 29
& Αθανασίου Διάκου
16777, Ελληνικό
Θυμηθείτε να έχετε μαζί σας ή να επισυνάψετε αντίγραφο της απόδειξης αγοράς που λάβατε με mail, αν υπάρχει.
Δεν απαντήθηκε η ερώτησή σας; Γράψτε στην Εξυπηρέτηση Πελατών.
Δεν απαντήθηκε η ερώτησή σας; Γράψτε στην Εξυπηρέτηση Πελατών.
Δεν απαντήθηκε η ερώτησή σας; Γράψτε στην Εξυπηρέτηση Πελατών.
Δεν απαντήθηκε η ερώτησή σας; Γράψτε στην Εξυπηρέτηση Πελατών.
Δεν απαντήθηκε η ερώτησή σας; Γράψτε στην Εξυπηρέτηση Πελατών.
Δεν απαντήθηκε η ερώτησή σας; Γράψτε στην Εξυπηρέτηση Πελατών.
Την Δευτέρα 5/6 (Αγ. Πνεύματος) το κέντρο μας θα παραμείνει κλειστό!