Καλάθι

Το καλάθι αγορών σας είναι άδειο

Καλάθι

Το καλάθι αγορών σας είναι άδειο

10% ΕΠΙΠΛΕΟΝ ΚΕΡΔΟΣ ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΠΡΟΪΟΝΤΑ*

ΜΑΘΕΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Έξι Customer Service Supporters επί το έργον: δίνοντας καλές συμβουλές μέσω τηλεφώνου ή email

Το τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών της JYSK σας βοηθά να πραγματοποιήσετε τις αγορές σας

Ημερομηνία:

Κατηγορία: Σχετικά με τη JYSK

Ετικέτες: Αγορές από το σπίτι, Καλή εξυπηρέτηση πελατών

Εάν δεν έχετε χρόνο για να επισκεφθείτε ένα από τα καταστήματά μας ή αν αισθάνεστε πιο άνετα στο σπίτι, τότε, δεν υπάρχει κανένας λόγος να ανησυχείτε – είναι εξίσου εύκολο να αγοράσετε διαδικτυακά τα σωστά προϊόντα με τη βοήθεια των συναδέλφων από το τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών, τους δικούς μας Customer Service Supporters. Είναι έτοιμοι να σας καθοδηγήσουν και να απαντήσουν στις ερωτήσεις σας σχετικά με τα προϊόντα μας.

Για να παράσχουν την ιδανική εξυπηρέτηση πελατών, εστιάζουν στην εύρεση του κατάλληλου προϊόντος για εσάς και τις ανάγκες σας. Οι Customer Service Supporters της ομάδας μας λαμβάνουν την ίδια εκπαίδευση, όπως αυτή που λαμβάνει το προσωπικό των καταστημάτων μας. Τόσο οι Customer Service Supporters, όσο και το προσωπικό των καταστημάτων μας, παρακολουθούν εκπαιδεύσεις εικονικές, αλλά και με φυσική παρουσία. Επιπλέον, οι Customer Service Supporters λαμβάνουν επιπρόσθετη εκπαίδευση ειδικά για τις ανάγκες του τμήματος εξυπηρέτησης πελατών.

Διαθέτουν εκτενείς γνώσεις σχετικά με τη συλλογή προϊόντων μας, που είναι διαθέσιμα διαδικτυακά, ώστε να μπορείτε να αισθάνεστε ασφαλείς όταν πραγματοποιείτε τις αγορές σας στη JYSK.gr.

Δείτε τη συλλογή προϊόντων μας που διατίθενται μόνο διαδικτυακά

Εάν επικοινωνείτε με τους Customer Service Supporters, τόσο εσείς, όσο και εκείνοι δεν είστε σε θέση να αγγίξετε ή να αισθανθείτε τα προϊόντα – έτσι, αυτή είναι η στιγμή που θα μπορέσουν να μοιραστούν μαζί σας τη γνώση τους. Κάνοντας χρήση των γνώσεων τους και των σημειώσεων τους από τις εκπαιδεύσεις που έχουν λάβει, αλλά και από τη λεπτομερή βάση δεδομένων των προϊόντων, είναι σε θέση να βρουν τα καταλληλότερα για εσάς προϊόντα.

Αγορές από το σπίτι με τους ειδικούς μας

Για να μπορέσουμε να παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εξυπηρέτηση, το προσωπικό του τμήματος Εξυπηρέτησης Πελατών ξεκινούν με μια εβδομάδα σε ένα κατάστημα JYSK. Τα επόμενα χρόνια, επισκέπτονται συχνά τα καταστήματά μας και εργάζονται εκεί για μία ή δύο μέρες, ώστε να είναι διαρκώς ενημερωμένοι σχετικά με τις τάσεις, τη συλλογή μας, αλλά και τις ανάγκες των πελατών μας. Επίσης, οι Customer Service Supporters βοηθούν στα καταστήματα JYSK κατά τη διαδικασία συναρμολόγησης νέων προϊόντων, και έτσι διευρύνουν τις γνώσεις τους και βοηθούν τους πελάτες μας σε περίπτωση που αντιμετωπίζουν δυσκολίες στη συναρμολόγηση των JYSK προϊόντων.

Οι Customer Service Supporters κατά την επίσκεψη τους σε καταστήματα JYSK

Εκτός από την εύρεση των κατάλληλων προϊόντων για εσάς και τις ανάγκες σας, οι Customer Service Supporters μας μπορούν να σας δώσουν συμβουλές συντήρησης των προϊόντων και συμβουλές για τη συναρμολόγησή τους, οι οποίες θα σας βοηθήσουν να εξοικονομήσετε χρόνο και βοηθούν τα προϊόντα JYSK να κρατήσουν για μεγαλύτερο διάστημα.

Για μια εύκολη εμπειρία αγορών, επικοινωνήστε με το τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών μας μέσω της εφαρμογής chat. Μπορείτε να βρείτε την εφαρμογή στο κάτω μέρος και δεξιά στην οθόνη σας στη JYSK.gr.