Ερωτήσεις που σχετίζονται με καταστήματα και παραγγελίες καταστημάτων

Σε περίπτωση που έχετε οποιεσδήποτε ερωτήσεις σχετικά με τα καταστήματα μας, παρακαλούμε βρείτε βοήθεια παρακάτω.

Γενικά

Οι τρόποι πληρωμής στα καταστήματα της JYSK είναι:

1. Μετρητά.
2. Χρεωστική/πιστωτική κάρτα, με εφάπαξ χρέωση του ποσού.
3. Πιστωτική κάρτα – πρόγραμμα άτοκων δόσεων.
    Συγκεκριμένα, με αγορές από 350€ και μέχρι 700€ έως 6 άτοκες δόσεις και από 701€ και πάνω, έως 12 άτοκες δόσεις.
4. 
Δωροκάρτα JYSK.

Δεν απαντήθηκε η ερώτησή σας; Γράψτε στην Εξυπηρέτηση Πελατών.

Η επικοινωνία των πελατών μας με τα καταστήματα JYSK γίνεται μέσω της Εξυπηρέτησης Πελατών της JYSK. Προκειμένου να διασφαλίσουμε ταχύτητα τόσο στην απάντηση της κλήσης όσο και στο ερώτημα του πελάτη μας, αποφασίσαμε όλες οι κλήσεις να περνούν από το τηλεφωνικό μας κέντρο, το οποίο μπορεί να εξυπηρετήσει σε κάθε ερώτημα.
Αν κριθεί απαραίτητο, μπορούμε πάντα να συνδέσουμε με το κατάστημα ή να επικοινωνήσουμε εμείς για να πάρουμε την πληροφορία που χρειάζεται.

Δεν απαντήθηκε η ερώτησή σας; Γράψτε στην Εξυπηρέτηση Πελατών.

Μπορείτε να βρείτε το πλησιέστερο σε εσάς κατάστημα JYSK και τις ώρες λειτουργίας του εδώ.

Σημειώνουμε ότι οι ώρες λειτουργίας των καταστημάτων μας είναι:
Δευτέρα - Παρασκευή: 09.00 - 21.00 
Σάββατο: 09.00 - 20.00.

Όταν τα καταστήματα μας είναι ανοιχτά Κυριακή, το ωράριο τους είναι 11.00 - 20.00.

Δεν απαντήθηκε η ερώτησή σας; Γράψτε στην Εξυπηρέτηση Πελατών.

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ ΜΕ ΤΗΝ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ ΠΕΛΑΤΩΝ

Μίλησε μαζί μας στο Messenger
Μέσος χρόνος αναμονής: 50 λεπτά
Live chat - Offline
Μέσος χρόνος αναμονής: 30 δευτερόλεπτα
211 1985 096
Μέσος χρόνος αναμονής: 3 - 7 λεπτά
Ωράριο λειτουργίας του τμήματος Εξυπηρέτησης Πελατών

Δευτέρα - Παρασκευή: 09.00 - 18.00 

Σάββατο: 09.00 - 17.00

 

Βρείτε εδώ τις ώρες λειτουργίας των καταστημάτων μας