Ερωτήσεις σχετικά με τις παραγγελίες σας

Είμαστε στην διάθεση σας, να σας βοηθήσουμε με όλα τα ερωτήματα που σχετίζονται με τις παραγγελίες, π.χ. επιλογές πληρωμής, Click & Collect ή πώς να ακυρώσετε ή να αλλάξετε την παραγγελία σας. Εάν δεν μπορείτε να βρείτε την απάντηση στην ερώτησή σας παρακάτω, είστε πάντα ευπρόσδεκτοι να επικοινωνήσετε με την ομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών μας.

Αλλαγή ή ακύρωση παραγγελίας

Απάντηση

Αν η παραγγελία έχει γίνει σε φυσικό κατάστημα

  • Παρακαλώ επικοινωνήστε με το κατάστημα στο οποίο έχει γίνει η παραγγελία.
Αν η παραγγελία έχει γίνει στη JYSK.gr
  • Δεν υπάρχει η δυνατότητα να προσθέσετε προϊόντα σε ήδη υπάρχουσα παραγγελία. θα πρέπει ή να κάνετε μια νέα παραγγελία στη JYSK.gr ή να επικοινωνήσετε με την Εξυπηρέτηση Πελατών μας, στο +30 2111985096, Δευτέρα με Παρασκευή 09:00 - 19:00 και Σάββατο 09:00 - 17:00
     και να ζητήσετε να ακυρωθεί η προηγούμενη, ώστε να δημιουργήσετε μια νέα με όλα τα προϊόντα που θέλετε.
  • Ίσως είναι δυνατόν να ακυρωθούν κάποια από τα προϊόντα της παραγγελίας σας. Αυτό θα εξαρτηθεί από το στάδιο επεξεργασίας της παραγγελίας σας.
  • Δεν  είναι δυνατό να ακυρωθεί η παραγγελία, εφόσον έχει ξεκινήσει η επεξεργασία της.
  • Γενικότερα, για όποια αλλαγή θέλετε στην παραγγελία σας, επικοινωνήστε με την Εξυπηρέτηση Πελατών μας, στο +30 2111985096, Δευτέρα με Παρασκευή 09:00 - 19:00 και Σάββατο 09:00 - 17:00.
     

Δεν απαντήθηκε η ερώτησή σας; Γράψτε στην Εξυπηρέτηση Πελατών.

Απάντηση

Αν η παραγγελία έχει γίνει σε κατάστημα

  • Παρακαλούμε να επικοινωνήσετε με το κατάστημα που κάνατε την παραγγελία, ώστε αυτή να ακυρωθεί.
Αν η παραγγελία έχει γίνει στη JYSK.gr
  • Παρακαλούμε να επικοινωνήσετε με την Εξυπηρέτηση Πελατών μας, στο +30 2111985096, Δευτέρα με Παρασκευή 09:00 - 19:00 και Σάββατο 09:00 - 17:00, ώστε να σας ενημερώσει σχετικά με την ακύρωση της online παραγγελία σας και την πίστωση του ποσού, που έχετε χρεωθεί, στην κάρτα σας.

Δεν απαντήθηκε η ερώτησή σας; Γράψτε στην Εξυπηρέτηση Πελατών.

Κράτηση παραγγελίας - Click & Collect

Απάντηση

Η Click&Collect παραγγελία σας ισχύει από τη στιγμή που την πραγματοποιήσατε και μέχρι την επόμενη ημέρα, εντός των ωρών λειτουργίας του καταστήματος. 

Όταν το κατάστημα έχει ετοιμάσει την παραγγελία σας και είναι έτοιμη για παραλαβή, θα ειδοποιηθείτε τόσο μέσω email, όσο και μέσω SMS.

Δεν απαντήθηκε η ερώτησή σας; Γράψτε στην Εξυπηρέτηση Πελατών.

Απάντηση

Ναι, μπορείτε να κάνετε online κράτηση σε προϊόντα και να τα παραλάβετε σε ένα κατάστημα. Την υπηρεσία αυτή την ονομάζουμε "Click & Collect".
Βρείτε τα προϊόντα που θέλετε να αγοράσετε στη JYSK.gr και κάντε κλικ στο "Κράτηση online - παραλαβή από κατάστημα". Η παραγγελία σας δεσμεύεται από τη στιγμή εκείνη και μέχρι την επόμενη εργάσιμη ημέρα, εντός των ωρών λειτουργίας του καταστήματος. 
Όταν το κατάστημα έχει ετοιμάσει την παραγγελία σας για παραλαβή, θα ειδοποιηθείτε τόσο μέσω email, όσο και μέσω SMS.
Παρακαλώ σημειώστε ότι ένας μικρός αριθμός προϊόντων μπορεί να αγοραστεί μόνο στα φυσικά μας καταστήματα, ενώ άλλα είδη διατίθενται μόνο στη JYSK.gr. 

Δεν απαντήθηκε η ερώτησή σας; Γράψτε στην Εξυπηρέτηση Πελατών.

Απάντηση

Το Click&Collect σας επιτρέπει να κάνετε κράτηση online τα προϊόντα που επιθυμείτε και να τα παραλάβετε από ένα κατάστημα JYSK της επιλογής σας. Όταν κάνετε την online κράτηση των προϊόντων σας, η JYSK θα επιβεβαιώσει, εντός 1 ώρας (κατά τις ώρες λειτουργίας του καταστήματος), ότι η παραγγελία σας είναι έτοιμη για να την παραλάβετε.  

Σε περίπτωση που το κατάστημα δεν έχει έρθει σε επαφή μαζί σας μέσα σε 1 ώρα από την παραγγελία, παρακαλούμε επικοινωνήστε με το κατάστημα για να ενημερωθείτε τι έχει γίνει με την Click&Collect παραγγελία σας.

Στοιχεία επικοινωνίας των καταστημάτων μας μπορείτε να βρείτε εδώ.

Δεν απαντήθηκε η ερώτησή σας; Γράψτε στην Εξυπηρέτηση Πελατών.

Πληρωμή

Απάντηση

Δεν υπάρχει η δυνατότητα να λάβετε τιμολόγιο χονδρικής πώλησης για αγορές σας από τη JYSK.gr.
Τιμολόγιο μπορείτε να λάβετε μόνο από τα φυσικά μας καταστήματα.
 

Δεν απαντήθηκε η ερώτησή σας; Γράψτε στην Εξυπηρέτηση Πελατών.

Απάντηση

Με μία δωροκάρτα JYSK μπορείτε να προσφέρετε στην οικογένεια ή τους φίλους σας ένα τέλειο δώρο δικής τους επιλογής. Η δωροκάρτα μπορεί να χρησιμοποιηθεί τόσο για online αγορές, όσο και για αγορές στα φυσικά μας καταστήματα. 

Πλέον υπάρχει η δυνατότητα αγοράς δωροκάρτας JYSK στη JYSK.gr. Αν επισκεφτείτε τη σελίδα https://jysk.gr/giftcard, θα μπορέσετε να κάνετε αγορά μιας δωροκάρτας JYSK αξίας από 15 - 750€ και να τη στείλετε στο email σας ή στο πρόσωπο που επιθυμείτε μέσω email, ως PDF αρχείο. 

 

 

Δεν απαντήθηκε η ερώτησή σας; Γράψτε στην Εξυπηρέτηση Πελατών.

Απάντηση

Βεβαίως, έχετε τη δυνατότητα να χρησιμοποιήσετε τη δωροκάρτα για αγορές σας στη JYSK.gr.

Δεν απαντήθηκε η ερώτησή σας; Γράψτε στην Εξυπηρέτηση Πελατών.

Απάντηση

Για τα προϊόντα που αγοράζετε από τη JYSK.gr μπορείτε να πληρώσετε, είτε με αντικαταβολή (για παραγγελίες το ποσό των οποίων δεν υπερβαίνει τα 170€), είτε με τις παρακάτω χρεωστικές / πιστωτικές κάρτες. 

Visa, MasterCard, JCB, Maestro.

Επίσης υπάρχει η δυνατότητα εξαργύρωσης δωροκάρτας JYSK κατά την πληρωμή της παραγγελίας σας.

 

Δεν απαντήθηκε η ερώτησή σας; Γράψτε στην Εξυπηρέτηση Πελατών.

Απάντηση

Σύμφωνα με τη νομοθεσία, δεν επιτρέπεται στις μεταφορικές εταιρείες να δέχονται σε μετρητά, ποσά άνω των 500€ (πχ αγορές με αντικαταβολή).
Η μεταφορική εταιρεία που συνεργαζόμαστε δέχεται ποσά αντικαταβολής μέχρι 170€ και γι αυτό το λόγο έχει οριστεί αυτό το ποσό ως όριο για τις παραγγελίες με αντικαταβολή.
Υπάρχει πάντα η δυνατότητα εξόφλησης με πιστωτική ή χρεωστική κάρτα (Visa, Mastercard, JCB, Maestro).

Δεν απαντήθηκε η ερώτησή σας; Γράψτε στην Εξυπηρέτηση Πελατών.

Απάντηση

Για να κάνετε χρήση της Εγγύησης Τιμής, ανεξάρτητα αν η αγορά έγινε από φυσικό κατάστημα ή από τη JYSK.gr, παρακαλούμε επικοινωνήστε με την Εξυπηρέτηση Πελατών μας στο +30 2111985096, Δευτέρα με Παρασκευή 09:00 - 19:00 και Σάββατο 09:00 - 17:00 ή επισκεφθείτε ένα από τα φυσικά καταστήματά μας με την απόδειξη αγοράς του προϊόντος, για να αιτηθείτε την κάλυψη της διαφοράς.
 

Δεν απαντήθηκε η ερώτησή σας; Γράψτε στην Εξυπηρέτηση Πελατών.

Απάντηση

Είναι σημαντικό για εμάς να αισθάνεστε ασφαλείς πριν, κατά τη διάρκεια και μετά την ολοκλήρωση των αγορών σας στη JYSK. Αυτός είναι ο λόγος που προσφέρουμε "Εγγύηση Τιμής" σε όλα τα προϊόντα μας.
 

Εάν βρείτε ένα προϊόν, το οποίο έχετε αγοράσει στη JYSK, σε χαμηλότερη τιμή (στη JYSK ή σε άλλο κατάστημα) εντός 30 ημερών από την αγορά σας, θα σας επιστρέψουμε τη διαφορά τιμής με μία δωροκάρτα JYSK. Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε τη δωροκάρτα σε ένα από τα καταστήματα JYSK Ελλάδας ή στη JYSK.gr. Αντισταθμίζουμε τις τιμές των προϊόντων τόσο από τα φυσικά καταστήματα Ελλάδας, όσο και από τα διαδικτυακά καταστήματα Ελλάδας.
 

Προϋποθέσεις για την "Εγγύηση Τιμής":

• Η JYSK αντισταθμίζει την τιμή σε όλα τα πανομοιότυπα προϊόντα. Δείτε επίσης παρακάτω στις "Εξαιρέσεις".
• Η αξίωση της "Εγγύησης Τιμής" πρέπει να πραγματοποιηθεί εντός 30 ημερών από την ημερομηνία αγοράς ή παράδοσης.
• Το αντιστάθμισμα τιμής πραγματοποιείται μόλις καταχωρηθεί η αξίωση της "Εγγύησης Τιμής", για να είναι αντιπροσωπευτικό.
• Πρέπει να είστε σε θέση να προσκομίσετε αποδεικτικό αγοράς από τη JYSK.
• Πρέπει να είστε σε θέση να προσκομίσετε σχετικά έγγραφα από εταιρεία του ανταγωνισμού, π.χ. ένα φυλλάδιο καμπάνιας, ένα link με την προσφορά ή κάτι αντίστοιχο.

 

Εξαιρέσεις:

• Προϊόντα τα οποία δεν είναι πανομοιότυπα δεν καλύπτονται από την "Εγγύηση Τιμής". Το προϊόν πρέπει να είναι το ίδιο μοντέλο και να έχει τα ίδια τεχνικά χαρακτηριστικά, περιλαμβάνοντας την ίδια μάρκα/κατασκευαστή, ίδιο χρώμα, ίδιες διαστάσεις, ίδια εξαρτήματα, ίδιο μέγεθος, ίδιο περιεχόμενο κ.ο.κ. - επομένως, να είναι 100% όμοιο προϊόν.
• Η "Εγγύηση Τιμής" δεν αφορά προϊόντα από εκκαθάριση, προσφορές εγκαινίων, εκθεσιακά προϊόντα, ειδικές παραγγελίες/διαστάσεις ή εποχιακά προϊόντα κατά τη διάρκεια εκκαθάρισης στο τέλος της περιόδου.
• Η "Εγγύηση Τιμής" δεν περιλαμβάνει υπηρεσίες, όπως παράδοση, ειδικές προσφορές σε μεταφορικά κόστη κ.ο.κ.
• Η "Εγγύηση Τιμής" ισχύει μόνο για αγορές ιδιωτών.

 

Παρακαλούμε επικοινωνήστε με το τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών [https://jysk.gr/customer-service] ή επισκεφθείτε ένα από τα καταστήματά μας για να κάνετε χρήση της “Εγγύησης Τιμής”.
 

Λάβετε περισσότερες πληροφορίες για το πώς μπορείτε να κάνετε χρήση της “Εγγύησης Τιμής”. [https://jysk.gr/customer-service-category/12363?question=ka01r000000Lz53AAC#service-category-ka01r000000Lz53AAC]

 

Δεν απαντήθηκε η ερώτησή σας; Γράψτε στην Εξυπηρέτηση Πελατών.