Καλάθι

Το καλάθι αγορών σας είναι άδειο

Καλάθι

Το καλάθι αγορών σας είναι άδειο

ΛΙΓΟ ΠΡΙΝ ΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΩΝ ΧΕΙΜΕΡΙΝΩΝ ΕΚΠΤΩΣΕΩΝ

ΑΝΑΚΑΛΥΨΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
Άτομο που κρατάει την μέση του

Πώς να επιλέξετε το σωστό στρώμα εάν έχετε πόνους στην πλάτη

Ημερομηνία:

Κατηγορία: Συμβουλές ύπνου

Ετικέτες: Στρώμα ύπνου, Κατάλληλο στρώμα ύπνου, Πόνοι στην πλάτη

Η επιλογή του στρώματος είναι προσωπική υπόθεση, καθώς ένα στρώμα πρέπει να καλύπτει τις ανάγκες σας. Συνήθως δεν δαπανούμε αρκετό χρόνο και ενέργεια για να επιλέξουμε το κατάλληλο στρώμα ύπνου.

Εάν κοιμάστε σε ένα ακατάλληλο στρώμα, τα προβλήματα στην πλάτη σας μπορεί να επιδεινωθούν. Επομένως, χρειάζεστε ένα στρώμα το οποίο να στηρίζει σωστά το σώμα σας και να σας ανακουφίζει από την πίεση.  

Πώς να επιλέξετε το σωστό στρώμα εάν έχετε πόνους στην πλάτη

  • Δοκιμάστε πολλά διαφορετικά στρώματα - πάρτε τον χρόνο σας!
  • Η σπονδυλική στήλη πρέπει να βρίσκεται σε ευθεία γραμμή
  • Επιλέξτε ένα στρώμα με σωστή σκληρότητα και πολλές ζώνες στήριξης
  • Πρέπει να υπάρχει αρκετός χώρος στο κρεβάτι
  • Μην ξεχνάτε, τα στρώματα έχουν ημερομηνία λήξης


Δοκιμάστε πολλά διαφορετικά στρώματα – πάρτε τον χρόνο σας!

Όταν επιλέγετε στρώμα, είναι σημαντικό να έχετε αρκετό χρόνο στη διάθεσή σας. Δεν αρκεί να ξαπλώσετε στο στρώμα για 5 λεπτά. Δοκιμάστε τις αγαπημένες σας στάσεις ύπνου και δείτε εάν νιώθετε άνετα ή όχι. Δοκιμάστε διαφορετικούς τύπους στρωμάτων, είτε αναζητάτε ένα στρώμα αφρού, είτε στρώμα ελατηρίων. Έτσι, θα μπορέσετε να επιλέξετε το σωστό στρώμα που θα καλύπτει τις ανάγκες σας.

Εάν είστε ζευγάρι, μια καλή ιδέα είναι να δοκιμάσετε το στρώμα με το σύντροφό σας. Χρειάζεστε το ίδιο διπλό στρώμα ή οι ανάγκες σας είναι διαφορετικές και χρειάζεστε δύο μονά στρώματα; Εάν επιλέξετε δύο στρώματα, μπορείτε να διαλέξετε αυτό που καλύπτει τις ατομικές ανάγκες του καθένα σας.

Μπορεί να χρειαστούν αρκετές μέρες μέχρι το σώμα σας να συνηθίσει ένα νέο στρώμα. Χρησιμοποιήστε το δικαίωμα επιστροφής προϊόντος, που παρέχουν πολλά καταστήματα. Πάρτε το στρώμα στο σπίτι σας και δοκιμάστε το κάποιες νύχτες. Εάν το στρώμα δεν ανταποκρίνεται στις προσδοκίες σας, μπορείτε να το επιστρέψετε.

Διαβάστε τον οδηγό μας για επιλογή στρώματος και κρεβατιού, για να αποκτήσετε μια σφαιρική εικόνα για τους διαφορετικούς τύπους στρωμάτων.

Η σπονδυλική στήλη πρέπει να βρίσκεται σε ευθεία γραμμή

Εάν έχετε πρόβλημα με την πλάτη σας, είναι σημαντικό να λάβετε υπόψη τη θέση της σπονδυλικής σας στήλης, ώστε να επιλέξετε το το κατάλληλο στρώμα.

Για να δείτε εάν το στρώμα παρέχει τη σωστή στήριξη, η σπονδυλική σας στήλη πρέπει να βρίσκεται σε ευθεία γραμμή, όταν ξαπλώνετε πλάγια στο στρώμα. Εάν η σπονδυλική σας στήλη σχηματίζει καμπύλη, τότε ενδέχεται να μην είναι το ιδανικό για εσάς στρώμα καθώς μπορεί να ασκεί πίεση στην πλάτη, τους ώμους ή τους γοφούς σας. Ζητήστε από τον σύντροφο σας ή κάποιο φίλο να σας συνοδεύσει στο κατάστημα, ώστε να αξιολογεί τη στάση του σώματός σας όταν εσείς δοκιμάζετε τα στρώματα.

Εάν έχετε αμφιβολίες, σας συνιστούμε να ζητήσετε την επαγγελματική βοήθεια του εξειδικευμένου προσωπικού μας.

Επιλέξτε ένα στρώμα με σωστή σκληρότητα και πολλά σημεία στήριξης

Εάν ένα στρώμα δεν προσφέρει σωστή στήριξη και δεν έχει κατάλληλη σκληρότητα, ο πόνος στην πλάτη σας μπορεί να επιδεινωθεί, καθώς ασκείται υπερβολική πίεση στους μυς και τις αρθρώσεις σας. Εάν το στρώμα είναι υπερβολικά σκληρό, μπορεί να σας προκαλέσει προβλήματα στη μέση. Το ίδιο ισχύει και για ένα υπερβολικά μαλακό στρώμα.

Για να καταλάβετε ότι το στρώμα που διαθέτετε στην παρούσα στιγμή, στηρίζει σωστά το σώμα σας, χρειάζεται να αξιολογήσετε αν νιώθετε αυξημένο πόνο στην πλάτη όταν σηκώνεστε το πρωί συγκριτικά με το πώς νιώθετε όταν πέφτετε για ύπνο.

Ένας άλλος τρόπος να ελέγξετε εάν η σκληρότητα του στρώματος είναι αυτή που ενδείκνυται μπορείτε να ξαπλώσετε ανάσκελα στο στρώμα. Ζητήστε από κάποιον να περάσει το χέρι του κάτω από τη μέση σας. Εάν το χέρι περνάει χωρίς δυσκολία, τότε το στρώμα είναι πολύ σκληρό. Αντιθέτως, αν το χέρι δεν περνάει με ευκολία κάτω από τη μέση σας, τότε το στρώμα είναι πολύ μαλακό. Εάν στο χέρι ασκείται ίση πίεση από το στρώμα και από τη μέση σας, τότε το στρώμα διαθέτει την κατάλληλη σκληρότητα για το σώμα σας.

Το βάρος και οι καμπύλες του σώματος σας καθορίζουν πόσο σκληρό πρέπει να είναι ένα στρώμα. Κατά κανόνα, όσο βαρύτεροι είστε, τόσο πιο σκληρό πρέπει να είναι το στρώμα για να παρέχει τη σωστή στήριξη. Εάν το σώμα σας έχει καμπύλες, αναζητήστε ένα στρώμα με διαφορετικές ζώνες άνεσης. Έτσι, εξασφαλίζετε ότι οι ώμοι και οι γοφοί σας βυθίζονται σωστά στο στρώμα. Θυμηθείτε ότι η σπονδυλική στήλη πρέπει να παραμένει σε ευθεία γραμμή. 

Αρκετός χώρος στο κρεβάτι

Το μέγεθος του κρεβατιού και του στρώματος επηρεάζουν την ποιότητα του ύπνου. Ο ύπνος σας θα είναι ποιοτικότερος εάν έχετε περισσότερο χώρο. Είναι σωστό το σώμα σας να βρίσκεται σε πλήρη έκταση όταν ξαπλώνετε. Εάν το κρεβάτι σας είναι πολύ μικρό, θα εμποδίσει τις φυσικές κινήσεις σας κατά τη διάρκεια της νύχτας. Ενδέχεται να αναγκαστείτε να επιλέξετε ακατάλληλες στάσεις ύπνου που να δημιουργήσουν ή να επιδεινώσουν τους πόνους στην πλάτη.

Το κρεβάτι πρέπει να έχει πλάτος τουλάχιστον 90 cm, 160 cm στην περίπτωση διπλού κρεβατιού, και μήκος 20 cm μεγαλύτερο από το ύψος σας. Εάν μοιράζεστε το κρεβάτι σας με κάποιον άλλο θα πρέπει να λάβετε υπόψη σας αυτές τις μετρήσεις.
 

Το στρώμα έχει ημερομηνία λήξης

Για να αποφύγετε προβλήματα στη μέση, είναι καλό να αλλάζετε το στρώμα εγκαίρως. Πολλοί θεωρούν λανθασμένα ότι το στρώμα δεν χρειάζεται αλλαγή εάν δεν έχει φθαρεί εντελώς. Στην πραγματικότητα, χρειάζεται να αντικαταστήσετε το στρώμα σας πριν να νιώσετε ότι είναι άβολο και έχει πάψει να προσφέρει τη στήριξη που πρέπει. Κατά γενική ομολογία το στρώμα έχει διάρκεια ζωής περίπου 10 χρόνια, ανάλογα με την ποιότητά του, και κατόπιν χρειάζεται αντικατάσταση.

Προσοχή εάν το στρώμα σας έχει αρχίσει να σχηματίζει βαθουλώματα στο μέσον. Τότε, είναι πολύ πιθανό ότι δεν στηρίζει πλέον σωστά την σπονδυλική σας στήλη και μπορεί να προκαλέσει πόνο στη μέση. Επίσης, αν νιώθετε ότι κοιμάστε καλύτερα όταν βρίσκεστε εκτός σπιτιού, τότε μάλλον ήρθε η ώρα να αλλάξετε το στρώμα στο υπνοδωμάτιό σας.

 

Κατερίνα Social Media and Digital Coordinator

Σχόλια Blog