Ερωτήσεις για προϊόντα

Στην JYSK μπορείτε να βρείτε τα πάντα για το σπίτι σας. Σε περίπτωση που έχετε οποιαδήποτε απορία σχετικά με το φάσμα των προϊόντων μας, είμαστε στην διάθεση σας να σας βοηθήσουμε. Εάν δεν μπορείτε να βρείτε την απάντηση στην ερώτησή σας παρακάτω, είστε πάντα ευπρόσδεκτοι να επικοινωνήσετε με την ομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών μας.

Γενικά

Η πλειοψηφία των προϊόντων της JYSK διατίθεται τόσο διαδικτυακά, όσο και στα φυσικά καταστήματα. Ωστόσο, κάποια προϊόντα διατίθενται μόνο για διαδικτυακές αγορές, ενώ κάποια άλλα μόνο για αγορές από τα φυσικά καταστήματα. Τα προϊόντα αναφέρουν στη σελίδα τους πώς διατίθενται, (διαδικτυακά, στα φυσικά καταστήματα ή και στα δύο).

Δεν απαντήθηκε η ερώτησή σας; Γράψτε στην Εξυπηρέτηση Πελατών.

Ένας μεγάλος αριθμός των βασικών προϊόντων μας, π.χ. στρώματα, παπλώματα, μαξιλάρια, σεντόνια και πετσέτες χεριών χωρίζονται σε BASIC, PLUS και GOLD.

Αυτό απλά σημαίνει ότι έχουμε κάτι που ταιριάζει σε κάθε ανάγκη:

Εάν αναζητάτε ένα καλό προϊόν και με καλή αξία χρημάτων, επιλέξτε ένα προϊόν με την ένδειξη BASIC.

Εάν αναζητάτε μεγαλύτερη ποικιλία και καλή ποιότητα σε λογική τιμή, επιλέξτε ένα προϊόν με την ένδειξη PLUS.

Εάν αναζητάτε την κορυφαία ποιότητα, από τα καλύτερα υλικά, χωρίς να πρέπει να πληρώσετε μια περιουσία, επιλέξτε ένα προϊόν με την ένδειξη GOLD.

Δεν απαντήθηκε η ερώτησή σας; Γράψτε στην Εξυπηρέτηση Πελατών.

Αν θέλετε να δείτε τα χαρακτηριστικά ενός προϊόντος, αναζητήστε το προϊόν με την ονομασία του ή τον κωδικό του. Βρείτε επιπλέον πληροφορίες, όπως την περιγραφή του προϊόντος και τα λεπτομερή χαρακτηριστικά του, κάτω από κάθε προϊόν. Αν χρειάζεστε περισσότερες πληροφορίες επικοινωνήστε με το τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών.

Δεν απαντήθηκε η ερώτησή σας; Γράψτε στην Εξυπηρέτηση Πελατών.

Στη JYSK, όλα μας τα προϊόντα καλύπτονται από εγγύηση 2 χρόνων, σύμφωνα με τις Ευρωπαϊκές οδηγίες. Για τα στρώματα μας όμως, υπάρχει εκτεταμένη εγγύηση για τα PLUS και GOLD προϊόντα μας.
Συγκεκριμένα,τα PLUS στρώματά μας καλύπτονται από εγγύηση 15 χρόνων ενώ τα GOLD στρώματά μας από εγγύηση 25 χρόνων!
Υπάρχουν βέβαια προϋποθέσεις καλής συντήρησης και χρήσης και η εγγύηση αφορά ελαττώματα στην κατασκευή και το ύφασμα ή γέμισμα. Επίσης, θα πρέπει να υπάρχει και η απόδειξη αγοράς για να γίνει χρήση της εγγύησης.

Δεν απαντήθηκε η ερώτησή σας; Γράψτε στην Εξυπηρέτηση Πελατών.

Όταν αγοράζετε ένα κρεβάτι (ή αυτό που είναι γνωστό ως «πλαίσιο κρεβατιού»), θα πρέπει να θυμάστε να αγοράσετε και τάβλες και στρώμα για το κρεβάτι.
Τα περισσότερα από τα κρεβάτια μας δεν περιλαμβάνουν τάβλες και στρώμα, υπάρχουν όμως μερικά κρεβάτια που περιλαμβάνουν κάποιο από/ή και τα δύο.
Αυτή η πληροφορία αναφέρεται στην σελίδα του προϊόντος για το κάθε κρεβάτι.

Δεν απαντήθηκε η ερώτησή σας; Γράψτε στην Εξυπηρέτηση Πελατών.

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ ΜΕ ΤΗΝ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ ΠΕΛΑΤΩΝ

Μίλησε μαζί μας στο Messenger
Μέσος χρόνος αναμονής: 50 λεπτά
Live chat - Offline
Μέσος χρόνος αναμονής: 30 δευτερόλεπτα
211 1985 096
Μέσος χρόνος αναμονής: 3 - 7 λεπτά
Ωράριο λειτουργίας του τμήματος Εξυπηρέτησης Πελατών

Δευτέρα - Παρασκευή: 09.00 - 18.00 

Σάββατο: 09.00 - 17.00

 

Η Εξυπηρέτηση Πελατών μας θα λειτουργήσει τις Κυριακές 15/12, 22/12 & 29/12 σε ωράριο : 12.00 - 17.00

Το διάστημα 23/12 - 5/1 θα λειτουργήσουμε σε ωράριο: 09.00 - 17.00

Ευχόμαστε Καλές Γιορτές!

 

 

Βρείτε εδώ τις ώρες λειτουργίας των καταστημάτων μας