Ερωτήσεις για προϊόντα

Στην JYSK μπορείτε να βρείτε τα πάντα για το σπίτι σας. Σε περίπτωση που έχετε οποιαδήποτε απορία σχετικά με το φάσμα των προϊόντων μας, είμαστε στην διάθεση σας να σας βοηθήσουμε. Εάν δεν μπορείτε να βρείτε την απάντηση στην ερώτησή σας παρακάτω, είστε πάντα ευπρόσδεκτοι να επικοινωνήσετε με την ομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών μας.

Γενικά

Μπορώ να αγοράσω τα ίδια προϊόντα τόσο διαδικτυακά, όσο και στα φυσικά καταστήματα;

+
Η πλειοψηφία των προϊόντων της JYSK διατίθεται τόσο διαδικτυακά, όσο και στα φυσικά καταστήματα. Ωστόσο, κάποια προϊόντα διατίθενται μόνο για διαδικτυακές αγορές, ενώ κάποια άλλα μόνο για αγορές από τα φυσικά καταστήματα. Τα προϊόντα αναφέρουν στη σελίδα τους πώς διατίθενται, (διαδικτυακά, στα φυσικά καταστήματα ή και στα δύο).

Δεν απαντήθηκε η ερώτησή σας; Γράψτε στην Εξυπηρέτηση Πελατών.

Ποια είναι η διαφορά μεταξύ των BASIC, PLUS και GOLD;

+

Ένας μεγάλος αριθμός των βασικών προϊόντων μας, π.χ. στρώματα, παπλώματα, μαξιλάρια, σεντόνια και πετσέτες χεριών χωρίζονται σε BASIC, PLUS και GOLD.

Αυτό απλά σημαίνει ότι έχουμε κάτι που ταιριάζει σε κάθε ανάγκη:

Εάν αναζητάτε ένα καλό προϊόν και με καλή αξία χρημάτων, επιλέξτε ένα προϊόν με την ένδειξη BASIC.

Εάν αναζητάτε μεγαλύτερη ποικιλία και καλή ποιότητα σε λογική τιμή, επιλέξτε ένα προϊόν με την ένδειξη PLUS.

Εάν αναζητάτε την κορυφαία ποιότητα, από τα καλύτερα υλικά, χωρίς να πρέπει να πληρώσετε μια περιουσία, επιλέξτε ένα προϊόν με την ένδειξη GOLD.

Δεν απαντήθηκε η ερώτησή σας; Γράψτε στην Εξυπηρέτηση Πελατών.

Πού μπορώ να βρω τα χαρακτηριστικά ενός προϊόντος;

+
Αν θέλετε να δείτε τα χαρακτηριστικά ενός προϊόντος, αναζητήστε το προϊόν με την ονομασία του ή τον κωδικό του. Βρείτε επιπλέον πληροφορίες, όπως την περιγραφή του προϊόντος και τα λεπτομερή χαρακτηριστικά του, κάτω από κάθε προϊόν. Αν χρειάζεστε περισσότερες πληροφορίες επικοινωνήστε με το τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών.

Δεν απαντήθηκε η ερώτησή σας; Γράψτε στην Εξυπηρέτηση Πελατών.

Πόσα χρόνια εγγύηση έχουν τα στρώματα;

+
Στη JYSK, όλα μας τα προϊόντα καλύπτονται από εγγύηση 2 χρόνων, σύμφωνα με τις Ευρωπαϊκές οδηγίες. Για τα στρώματα μας όμως, υπάρχει εκτεταμένη εγγύηση για τα PLUS και GOLD προϊόντα μας.
Συγκεκριμένα,τα PLUS στρώματά μας καλύπτονται από εγγύηση 15 χρόνων ενώ τα GOLD στρώματά μας από εγγύηση 25 χρόνων!
Υπάρχουν βέβαια προϋποθέσεις καλής συντήρησης και χρήσης και η εγγύηση αφορά ελαττώματα στην κατασκευή και το ύφασμα ή γέμισμα. Επίσης, θα πρέπει να υπάρχει και η απόδειξη αγοράς για να γίνει χρήση της εγγύησης.

Δεν απαντήθηκε η ερώτησή σας; Γράψτε στην Εξυπηρέτηση Πελατών.

Τι πρέπει να θυμάμαι κατά την αγορά κρεβατιού; 

+
Όταν αγοράζετε ένα κρεβάτι (ή αυτό που είναι γνωστό ως «πλαίσιο κρεβατιού»), θα πρέπει να θυμάστε να αγοράσετε και τάβλες και στρώμα για το κρεβάτι.
Τα περισσότερα από τα κρεβάτια μας δεν περιλαμβάνουν τάβλες και στρώμα, υπάρχουν όμως μερικά κρεβάτια που περιλαμβάνουν κάποιο από/ή και τα δύο.
Αυτή η πληροφορία αναφέρεται στην σελίδα του προϊόντος για το κάθε κρεβάτι.

Δεν απαντήθηκε η ερώτησή σας; Γράψτε στην Εξυπηρέτηση Πελατών.

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ ΜΕ ΤΗΝ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ ΠΕΛΑΤΩΝ

Λόγω του μεγάλου αριθμού παραγγελιών που λάβαμε το προηγούμενο διάστημα, υπάρχουν δυστυχώς καθυστερήσεις στην παράδοση παραγγελιών. Ζητούμε συγνώμη και σας διαβεβαιώνουμε ότι κάνουμε ότι μπορούμε για την παράδοσή τους το συντομότερο δυνατό.