Σε περίπτωση που έχετε οποιεσδήποτε ερωτήσεις σχετικά με την πολιτική μας επιστροφής προϊόντων, είμαστε έτοιμοι να σας βοηθήσουμε. Εάν δεν μπορείτε να βρείτε την απάντηση στην ερώτησή σας παρακάτω, είστε πάντα ευπρόσδεκτοι να επικοινωνήσετε με την ομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών μας.
Δεν απαντήθηκε η ερώτησή σας; Γράψτε στην Εξυπηρέτηση Πελατών.
Δεν απαντήθηκε η ερώτησή σας; Γράψτε στην Εξυπηρέτηση Πελατών.
Δεν απαντήθηκε η ερώτησή σας; Γράψτε στην Εξυπηρέτηση Πελατών.
Δεν απαντήθηκε η ερώτησή σας; Γράψτε στην Εξυπηρέτηση Πελατών.
Δεν απαντήθηκε η ερώτησή σας; Γράψτε στην Εξυπηρέτηση Πελατών.
Δεν απαντήθηκε η ερώτησή σας; Γράψτε στην Εξυπηρέτηση Πελατών.
Στη JYSK είναι εύκολο να επιστρέψετε ή να αλλάξετε ένα προϊόν, εάν αλλάξετε γνώμη.
Παρέχουμε πλήρη επιστροφή χρημάτων χωρίς χρονικό περιορισμό για προϊόντα που δεν έχουν χρησιμοποιηθεί και που επιστρέφονται με την απόδειξη αγοράς τους. Αυτό ισχύει για προϊόντα που αγοράζονται τόσο σε καταστήματα όσο και από το ηλεκτρονικό μας κατάστημα. Ο πιο γρήγορος και εύκολος τρόπος για να επιστρέψετε το προϊόν σας, είναι σε ένα κατάστημα JYSK. Εάν επιστρέψετε το προϊόν σε ένα κατάστημα, λαμβάνετε αμέσως την επιστροφή των χρημάτων σας, συμπεριλαμβανομένου του κόστους μεταφοράς της αγοράς μέσω Διαδικτύου. Με αυτόν τον τρόπο διασφαλίζουμε την καλύτερη κατάσταση του προϊόντος, ώστε να μπορούμε να το πουλήσουμε ξανά σε έναν άλλο ευχαριστημένο πελάτη. Με κάποια χρέωση μεταφοράς, μπορούμε επίσης να κανονίσουμε την επιστροφή της ηλεκτρονικής παραγγελίας, εάν χρειαστεί. Για μεταφορά της επιστροφής σας, επικοινωνήστε με την Εξυπηρέτηση Πελατών εδώ.
Συσκευασία των προϊόντων που επιθυμείτε να επιστρέψετε
Στη JYSK νοιαζόμαστε για τη βιωσιμότητα. Ως εκ τούτου, σας παρακαλούμε να διατηρήσετε τη συσκευασία μέχρι να βεβαιωθείτε ότι θέλετε να κρατήσετε την αγορά σας, ώστε να μπορείτε να τη χρησιμοποιήσετε αν επιστρέψετε τα προϊόντα σας.
Όταν επιστρέφετε ένα προϊόν στο κατάστημα, προτιμούμε να το παραλάβουμε στην αρχική του κατάσταση και συσκευασία. Σε αυτή την περίπτωση μπορούμε να πουλήσουμε ξανά το προϊόν και να κάνουμε άλλον έναν πελάτη ευχαριστημένο. Εάν το προϊόν δεν είναι στην αρχική του κατάσταση, το κατάστημα θα καθορίσει εάν θα κάνουμε πλήρη ή μερική επιστροφή χρημάτων ή αν θα προσφέρουμε μια δωροκάρτα. Δεν είναι υποχρεωτική η αποσυναρμολόγηση του προϊόντος όταν το επιστρέφετε σε κατάστημα.
Εάν κανονίσουμε την επιστροφή του προϊόντος από την μεταφορική μας εταιρεία, το προϊόν πρέπει να αποσυναρμολογηθεί και να τυλιχθεί, για να διατηρηθεί έτσι ανέπαφο και να διασφαλιστεί η πλήρης επιστροφή των χρημάτων σας. Συνιστούμε να ανοίξετε προσεκτικά τα προϊόντα σας και να διατηρήσετε τη συσκευασία εάν δεν είστε σίγουροι για την αγορά σας.
Διαβάστε περισσότερα σχετικά με τους Όρους και τις Προϋποθέσεις σχετικά με την επιστροφή, εδώ.
100 ημέρες δοκιμαστική περίοδος για GOLD στρώματα
Προσφέρουμε μια δοκιμαστική περίοδο 100 ημερών για τα στρώματα GOLD. Λάβετε υπόψη ότι η δοκιμή 100 ημερών είναι πολιτική ανταλλαγής και όχι πολιτική επιστροφής. Η δοκιμή των 100 ημερών δεν ισχύει για τα GOLD ανωστρώματα.
Διαβάστε εδώ περισσότερα για την δοκιμαστική περίοδο των 100 ημέρών στα GOLD στρώματα.
Παρακαλώ σημειώστε:
Όταν επιστρέψετε ένα προϊόν στο κατάστημα, θα σας επιστρέψουμε και τα έξοδα μεταφοράς που έχετε πληρώσει με την ηλεκτρονική σας παραγγελία. Για ηλεκτρονικές παραγγελίες, αυτό ισχύει μόνο όταν η πλήρης παραγγελία επιστρέφεται σε κατάστημα. Εάν θέλετε η JYSK να κανονίσει την επιστροφή ενός προϊόντος, δεν θα σας επιστρέψουμε τα αρχικά έξοδα μεταφοράς, καθώς το ποσό θα καλύψει τα έξοδα επιστροφής του προϊόντος. Εάν επιστρέψετε σε κατάστημα μια παραγγελία που έχει παραδοθεί στο χώρο σας από μεταφορική του καταστήματος, δεν θα λάβετε πίσω το κόστος παράδοσης.
Δεν απαντήθηκε η ερώτησή σας; Γράψτε στην Εξυπηρέτηση Πελατών.
Δεν απαντήθηκε η ερώτησή σας; Γράψτε στην Εξυπηρέτηση Πελατών.
Δεν απαντήθηκε η ερώτησή σας; Γράψτε στην Εξυπηρέτηση Πελατών.
Δεν απαντήθηκε η ερώτησή σας; Γράψτε στην Εξυπηρέτηση Πελατών.
Δευτέρα - Παρασκευή: 09.00 - 18.00
Σάββατο: 09.00 - 17.00