Καλάθι

Το καλάθι αγορών σας είναι άδειο

Καλάθι

Το καλάθι αγορών σας είναι άδειο

Ημέρες Επίπλων στη JYSK με Κέρδος 20-50%*

Μεταφορά και παράδοση

Σε περίπτωση που έχετε απορίες σχετικά με τις υπηρεσίες μας παράδοσης προιόντων, είμαστε στην διάθεση σας να σας βοηθήσουμε. Εάν δεν μπορείτε να βρείτε την απάντηση στην ερώτησή σας παρακάτω, είστε πάντα ευπρόσδεκτοι να επικοινωνήσετε με την ομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών μας.

Γενικά

Μπορούν να παραδοθούν τα προϊόντα μου εκτός Ελλάδος;

+
Όχι, προϊόντα που αγοράζονται στη JYSK.gr, δε μπορούν παραδοθούν σε διεύθυνση έξω από την Ελλάδα.
Παραδίδουμε μόνο εντός Ελλάδας.

Δεν απαντήθηκε η ερώτησή σας; Γράψτε στην Εξυπηρέτηση Πελατών.

Μπορώ να αλλάξω ημέρα παράδοσης της παραγγελίας μου και πώς;

+
Η ημέρα παράδοσης της παραγγελίας σας εξαρτάται από το μέρος της Ελλάδας που βρίσκεστε. Από τη στιγμή που η παραγγελία σας φτάσει στην Ελλάδα από το εξωτερικό και παραληφθεί από την συνεργαζόμενη μεταφορική εταιρεία, χρειάζεται συνήθως:

Για Αθήνα ή Θεσσαλονίκη, 1 εργάσιμη ημέρα 
Για άλλες μεγάλες πόλεις της Ελλάδας, 2 - 3 εργάσιμες ημέρες
Για νησιά ή πιο απομακρυσμένα μέρη, 4 - 5 εργάσιμες ημέρες ή και λίγο παραπάνω, αν μιλάμε για απομακρυσμένη από χωριό ή πόλη περιοχή.

Η μεταφορική εταιρεία θα σας καλέσει για να συνεννοηθεί μαζί σας, για το πότε μπορείτε να παραλάβετε την παραγγελία σας. Για να αλλάξει συμφωνημένη ημερομηνία παράδοσης θα πρέπει να υπάρξει επικοινωνία με τον συνεργάτη μας. Μπορείτε επίσης να καλέσετε και στην Εξυπηρέτηση Πελατών μας, στο +30 2111985096, Δευτέρα με Παρασκευή 09:00 - 19:00 και Σάββατο 09:00 - 17:00 και εμείς θα επικοινωνήσουμε μαζί τους για εσάς και θα σας ενημερώσουμε.

Δεν απαντήθηκε η ερώτησή σας; Γράψτε στην Εξυπηρέτηση Πελατών.

Μπορώ να κάνω online κράτηση σε προϊόντα και να τα πληρώσω σε ένα κατάστημα JYSK;

+
Ναι, μπορείτε να κάνετε online κράτηση σε προϊόντα και να τα παραλάβετε σε ένα κατάστημα. Την υπηρεσία αυτή την ονομάζουμε "Click & Collect".
Βρείτε τα προϊόντα που θέλετε να αγοράσετε στη JYSK.gr και κάντε κλικ στο "Κάντε κλικ εδώ – κάντε κράτηση και παραλάβετε από ένα κατάστημα εντός 30 λεπτών". Η παραγγελία σας δεσμεύεται από τη στιγμή εκείνη και μέχρι τις επόμενες 2 εργάσιμες μέρες, εντός των ωρών λειτουργίας του καταστήματος. 
Όταν το κατάστημα έχει ετοιμάσει την παραγγελία σας για παραλαβή, θα ειδοποιηθείτε τόσο μέσω email, όσο και μέσω SMS.
Παρακαλώ σημειώστε ότι ένας μικρός αριθμός προϊόντων μπορεί να αγοραστεί μόνο στα φυσικά μας καταστήματα, ενώ άλλα είδη διατίθενται μόνο στη JYSK.gr. 

Δεν απαντήθηκε η ερώτησή σας; Γράψτε στην Εξυπηρέτηση Πελατών.

Παρέλαβα λάθος προϊόντα, τι κάνω;

+
Σε περίπτωση που από λάθος μας λάβατε διαφορετικά προϊόντα από αυτά που παραγγείλατε, παρακαλούμε επικοινωνήστε με την Εξυπηρέτηση Πελατών μας στο +30 2111985096, Δευτέρα με Παρασκευή 09:00 - 19:00 και Σάββατο 09:00 - 17:00, ώστε να το αναφέρετε και να σας στείλουμε τα σωστά είδη.  Στην περίπτωση αυτή δε θα χρεωθείτε άλλα κόστη μεταφοράς για την παραλαβή των προϊόντων αυτών.

Δεν απαντήθηκε η ερώτησή σας; Γράψτε στην Εξυπηρέτηση Πελατών.

Ποιο είναι το κόστος μεταφοράς;

+
Η JYSK παραδίδει σε όλη τη χώρα. Το κόστος των μεταφορικών εξαρτάται από το βάρος ή/και τον όγκο των προϊόντων αλλά και την περιοχή παράδοσης της παραγγελίας. Έτσι, π.χ. η Αθήνα και η Θεσσαλονίκη έχουν χαμηλότερο κόστος σε σχέση με τα νησιά ή κάποια απομακρυσμένα χωριά της Ελλάδας. Το ελάχιστο κόστος είναι 2,99€ για μικρά δέματα και 13,99€ για μεγάλες παραγγελίες.

Σημειώστε ότι υπάρχουν περιοχές στην Ελλάδα που θεωρούνται "απομακρυσμένες" και παράδοση σε αυτές γίνεται μόνο στο κοντινότερο γραφείο της μεταφορικής εταιρείας.

Προχωρώντας στην παραγγελία σας και αφού καταχωρήσετε τη διεύθυνση και τον ταχυδρομικό κωδικό, θα ενημερωθείτε για το κόστος των μεταφορικών, προτού ολοκληρώσετε την παραγγελία σας. Έτσι, μπορείτε να κρίνετε αν θέλετε να συνεχίσετε ή όχι με την αγορά σας.

Για μια εικόνα του κόστους πριν από την αγορά σας, μπορείτε πάντα να καλέσετε την Εξυπηρέτηση Πελατών μας, στο +30 2111985096, Δευτέρα με Παρασκευή 09:00 - 19:00 και Σάββατο 09:00 - 17:00.
.

 


  
 

Δεν απαντήθηκε η ερώτησή σας; Γράψτε στην Εξυπηρέτηση Πελατών.

Πού στην Ελλάδα παραδίδει η JYSK;

+
Η JYSK παραδίδει σε ολόκληρη την ηπειρωτική Ελλάδα και τα νησιά. Το κόστος παράδοσης προσαρμόζεται ανάλογα.
Σημειώστε ότι υπάρχουν περιοχές στην Ελλάδα που θεωρούνται "απομακρυσμένες" και παράδοση σε αυτές γίνεται μόνο στο κοντινότερο γραφείο της μεταφορικής εταιρείας.

Δεν απαντήθηκε η ερώτησή σας; Γράψτε στην Εξυπηρέτηση Πελατών.

Πώς μπορώ να μάθω τον αριθμό αποστολής της παραγγελίας μου;

+
Για να μάθετε τον αριθμό αποστολής της παραγγελίας σας, θα πρέπει να επικοινωνήσετε με την Εξυπηρέτηση Πελατών μας στο +30 2111985096, Δευτέρα με Παρασκευή 09:00 - 19:00 και Σάββατο 09:00 - 17:00.

Εάν η παραγγελία σας παραδοθεί από τη "Γενική Ταχυδρομική" και  χρησιμοποιώντας τον αριθμό αποστολής του πακέτου σας, μπορείτε να παρακολουθήσετε την κατάσταση της παραγγελίας σας εδώ.

Δεν απαντήθηκε η ερώτησή σας; Γράψτε στην Εξυπηρέτηση Πελατών.

Σημεία παράδοσης ανά μεταφορική εταιρεία

+
Ανάλογα με το μέγεθος ή/και το βάρος των προϊόντων σας, θα σας τα παραδώσει είτε η "Γενική Ταχυδρομική" για μικρότερα προϊόντα, είτε η "Orphee Beinoglou" για τα μεγαλύτερα.

Σημειώνουμε ότι η "Γενική Ταχυδρομική" θα σας παραδώσει την παραγγελία σας στην πόρτα του σπιτιού σας, ανεξαρτήτως ορόφου.

Η "Orphee Beinoglou", θα σας τα παραδώσει:
  • στην πόρτα του σπιτιού σας για αποστολές σε Αθήνα,Θεσσαλονίκη και Πάτρα, εφόσον υπάρχει πρόσβαση με ανελκυστήρα.
  • στην πρώτη είσοδο, για τις υπόλοιπες περιοχές της Ελλάδα (υπάρχει η δυνατότητα βέβαια, σε περίπτωση που επιθυμείτε, να επιλέξετε την υπηρεσία "μεταφορά σε όροφο" με ένα μικρό κόστος).
Σημειώστε ότι υπάρχουν κάποιες περιοχές στην Ελλάδα που θεωρούνται "απομακρυσμένες" από τις μεταφορικές εταιρείες και η παράδοση σε αυτές γίνεται μόνο στο κοντινότερο γραφείο της μεταφορικής εταιρείας που συνεργαζόμαστε.

Δεν απαντήθηκε η ερώτησή σας; Γράψτε στην Εξυπηρέτηση Πελατών.