Απάντηση
Είναι σημαντικό για εμάς να αισθάνεστε ασφαλείς πριν, κατά τη διάρκεια και μετά την ολοκλήρωση των αγορών σας στη JYSK. Αυτός είναι ο λόγος που προσφέρουμε "Εγγύηση Τιμής" σε όλα τα προϊόντα μας.
Εάν βρείτε ένα προϊόν, το οποίο έχετε αγοράσει στη JYSK, σε χαμηλότερη τιμή (στη JYSK ή σε άλλο κατάστημα) εντός 30 ημερών από την αγορά σας, θα σας επιστρέψουμε τη διαφορά τιμής με μία δωροκάρτα JYSK. Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε τη δωροκάρτα σε ένα από τα καταστήματα JYSK Ελλάδας ή στη JYSK.gr. Αντισταθμίζουμε τις τιμές των προϊόντων τόσο από τα φυσικά καταστήματα Ελλάδας, όσο και από τα διαδικτυακά καταστήματα Ελλάδας.
Προϋποθέσεις για την "Εγγύηση Τιμής":
• Η JYSK αντισταθμίζει την τιμή σε όλα τα πανομοιότυπα προϊόντα. Δείτε επίσης παρακάτω στις "Εξαιρέσεις".
• Η αξίωση της "Εγγύησης Τιμής" πρέπει να πραγματοποιηθεί εντός 30 ημερών από την ημερομηνία αγοράς ή παράδοσης.
• Το αντιστάθμισμα τιμής πραγματοποιείται μόλις καταχωρηθεί η αξίωση της "Εγγύησης Τιμής", για να είναι αντιπροσωπευτικό.
• Πρέπει να είστε σε θέση να προσκομίσετε αποδεικτικό αγοράς από τη JYSK.
• Πρέπει να είστε σε θέση να προσκομίσετε σχετικά έγγραφα από εταιρεία του ανταγωνισμού, π.χ. ένα φυλλάδιο καμπάνιας, ένα link με την προσφορά ή κάτι αντίστοιχο.
Εξαιρέσεις:
• Προϊόντα τα οποία δεν είναι πανομοιότυπα δεν καλύπτονται από την "Εγγύηση Τιμής". Το προϊόν πρέπει να είναι το ίδιο μοντέλο και να έχει τα ίδια τεχνικά χαρακτηριστικά, περιλαμβάνοντας την ίδια μάρκα/κατασκευαστή, ίδιο χρώμα, ίδιες διαστάσεις, ίδια εξαρτήματα, ίδιο μέγεθος, ίδιο περιεχόμενο κ.ο.κ. - επομένως, να είναι 100% όμοιο προϊόν.
• Η "Εγγύηση Τιμής" δεν αφορά προϊόντα από εκκαθάριση, προσφορές εγκαινίων, εκθεσιακά προϊόντα, ειδικές παραγγελίες/διαστάσεις ή εποχιακά προϊόντα κατά τη διάρκεια εκκαθάρισης στο τέλος της περιόδου.
• Η "Εγγύηση Τιμής" δεν περιλαμβάνει υπηρεσίες, όπως παράδοση, ειδικές προσφορές σε μεταφορικά κόστη κ.ο.κ.
• Η "Εγγύηση Τιμής" ισχύει μόνο για αγορές ιδιωτών.
Παρακαλούμε επικοινωνήστε με το τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών [https://jysk.gr/customer-service] ή επισκεφθείτε ένα από τα καταστήματά μας για να κάνετε χρήση της “Εγγύησης Τιμής”.
Λάβετε περισσότερες πληροφορίες για το πώς μπορείτε να κάνετε χρήση της “Εγγύησης Τιμής”. [https://jysk.gr/customer-service-category/12363?question=ka01r000000Lz53AAC#service-category-ka01r000000Lz53AAC]
Δεν απαντήθηκε η ερώτησή σας; Γράψτε στην Εξυπηρέτηση Πελατών.