Καλάθι

Το καλάθι αγορών σας είναι άδειο

Καλάθι

Το καλάθι αγορών σας είναι άδειο

ΤΕΛΟΣ ΕΚΠΤΩΣΕΩΝ - ΚΕΡΔΙΣΤΕ ΜΕΧΡΙ ΚΑΙ 60%

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΠΟ 600 ΠΡΟΪΟΝΤΑ ΣΕ ΠΡΟΣΦΟΡΑ

Επιστροφή και απαίτηση.

Σε περίπτωση που έχετε οποιεσδήποτε ερωτήσεις σχετικά με την πολιτική μας επιστροφής προϊόντων, είμαστε έτοιμοι να σας βοηθήσουμε. Εάν δεν μπορείτε να βρείτε την απάντηση στην ερώτησή σας παρακάτω, είστε πάντα ευπρόσδεκτοι να επικοινωνήσετε με την ομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών μας. , plain_text

Πολιτική αλλαγών και επιστροφών

Απάντηση

Όταν αγοράζετε από JYSK.gr έχετε ένα δικαίωμα 14 ημερών, ακύρωσης της αγοράς, που υπολογίζεται από τη στιγμή που θα παραλάβετε τα προϊόντα σας.
Το δικαίωμα ακύρωσης σημαίνει ότι μπορείτε να επιστρέψετε το ή τα προϊόντα και να σας επιστραφεί η αξία του ή των προιόντων.

Αν θέλετε μπορείτε να επικοινωνήσετε με την Εξυπηρέτηση Πελατών μας στο +30 2111985096, Δευτέρα με Παρασκευή 09.00 - 19.00 και Σάββατο 09.00 - 17.00, ή στέλνοντας ένα e-mail χρησιμοποιώντας τον παρακάτω σύνδεσμο.

Το προϊόν πρέπει να επιστραφεί στην διεύθυνση: 

JYSK A.E.
Εξυπηρέτηση Πελατών.

Χρύσανθου Τραπεζούντος 29
& Αθανασίου Διάκου
16777 Ελληνικό

Θυμηθείτε να επισυνάψετε αντίγραφο της απόδειξης αγοράς που λάβατε με mail. Επίσης θα είστε υπεύθυνος για όλα τα έξοδα, σε σχέση με την επιστροφή του προιόντος.
Θα πρέπει βεβαίως το προιόν πρέπει να είναι σε καλή κατάσταση στην αρχική του συσκευασία. Εάν είναι δυνατόν, η συσκευασία πρέπει να επιστρέφεται ανέπαφη ώστε να μπορεί να ξαναχρησιμοποιηθεί.

Δεν απαντήθηκε η ερώτησή σας; Γράψτε στην Εξυπηρέτηση Πελατών.

Απάντηση

Αν επιθυμείτε να ακυρώσετε την παραγγελία που κάνατε στο JYSK.gr, πριν από τη παραλαβή του προϊόντος, θα πρέπει να επικοινωνήσετε με την Εξυπηρέτηση Πελατών μας στο +30 2111985096, Δευτέρα με Παρασκευή 09.00 - 19.00 και Σάββατο 09.00 - 17.00, ή στέλνοντας ένα e-mail χρησιμοποιώντας τον παρακάτω σύνδεσμο, ώστε να ακυρώσει την παραγγελία. Θα πρέπει να μας αναφέρετε τον αριθμό παραγγελίας που λάβατε στο mail σας ή άλλα στοιχεία σας, ώστε να βρούμε την παραγγελία σας.

Μπορείτε επίσης να ζητήσετε από την μεταφορική εταιρεία, να επιστρέψει την παραγγελίας σας. Δεν θα χρεωθείτε επιπλέον για την επιστροφή της παραγγελίας.

Τα χρήματα θα επιστραφούν στο λογαριασμό σας ή στην κάρτα σας, μόλις λάβουμε το προιόν στην αποθήκη μας.

Δεν απαντήθηκε η ερώτησή σας; Γράψτε στην Εξυπηρέτηση Πελατών.

Απάντηση

Επιστρέψτε την αγορά σας οποιαδήποτε στιγμή.

Στη JYSK, είναι εύκολο να επιστρέψετε ή να ανταλλάξετε ένα προϊόν, αν αλλάξετε γνώμη.
Παρέχουμε πλήρη επιστροφή χρημάτων χωρίς χρονικό περιορισμό για τα προϊόντα που επιστρέφονται με απόδειξη αγοράς. Αυτό ισχύει για τα προϊόντα που αγοράζονται στα καταστήματα, αλλά και online.
 
Παρακαλούμε λάβετε υπόψη τα παρακάτω:

- Αν δεν έχετε την απόδειξη αγοράς, μπορείτε να ανταλλάξετε αυτό που αγοράσατε με ένα άλλο προϊόν ή με ένα κουπόνι πίστωσης.
- Αν επιστρέψετε κάποιο προϊόν που έχει υποστεί φθορά ή έχει χρησιμοποιηθεί με τρόπο που μειώνει σημαντικά την αξία του, διατηρούμε το δικαίωμα να μειώσουμε το ποσό της επιστροφής χρημάτων.
- Εμείς καλύπτουμε το αρχικό κόστος μεταφοράς. Το κόστος μεταφοράς για την επιστροφή καλύπτεται από εσάς.


Αν έχετε μετανιώσει λοιπόν για την αγορά σας, μπορείτε είτε να επισκεφτείτε ένα από τα καταστήματά μας, είτε να επικοινωνήσετε με την Εξυπηρέτηση Πελατών μας στο +30 2111985096, Δευτέρα με Παρασκευή 09.00 - 19.00 και Σάββατο 09.00 - 17.00, ή να στείλετε ένα e-mail χρησιμοποιώντας τον παρακάτω σύνδεσμο.

Σημειώστε επίσης: 

  • Για τα στρώματα, προτείνουμε να τα δοκιμάζετε κρατώντας τα στο πλαστικό κάλυμα, για να εξασφαλίσετε ότι η αξία του προιόντος δεν θα μειωθεί με την χρήση.
  • Προσφέρουμε μια δοκιμαστική περίοδο 100 ημερών για τα GOLD στρώματα. Διαβάστε περισσότερα στο  δοκιμάστε τα στρώματα GOLD.
Τα προϊόντα θα πρέπει να επιστραφούν σε ένα κατάστημα JYSK (εφ’ όσον υπάρχει στο νομό σας). Σε διαφορετική περίπτωση, μπορείτε να το στείλετε στην διεύθυνση μας: 

JYSK A.E.
Εξυπηρέτηση Πελατών.

Χρύσανθου Τραπεζούντος 29
& Αθανασίου Διάκου
16777, Ελληνικό

Θυμηθείτε να έχετε μαζί σας ή να επισυνάψετε αντίγραφο της απόδειξης αγοράς που λάβατε με mail, αν υπάρχει. 


 

Δεν απαντήθηκε η ερώτησή σας; Γράψτε στην Εξυπηρέτηση Πελατών.

Απάντηση

Αν έχετε στείλει πίσω στην Εξυπηρέτηση Πελατών JYSK τα προιόντα σας, τότε μόλις τα λάβουμε θα σας καταθέσουμε την αξία των προιόντων.
Αν η αγορά έγινε με αντικαταβολή, θα χρειαστούμε να μας δώσετε ένα αριθμό λογαριασμού Ελληνικής Τράπεζας σε ΙΒΑΝ μορφή, για να σας καταθέσουμε την αξία των προιόντων.
Αν η αγορά έγινε με πιστωτική κάρτα, θα σας επιστραφεί η αξία στην κάρτα σας.

Δεν απαντήθηκε η ερώτησή σας; Γράψτε στην Εξυπηρέτηση Πελατών.

Επισυνάψτε τα αρχεία σας σε αυτό το πεδίο, όλα μαζί, σε μία αποστολή.
Υποστηριζόμενοι τύποι αρχείων είναι: png jpg gif pdf doc docx.

Απαιτήσεις

Απάντηση

Εάν σας στείλουμε ένα λάθος προιόν ή αν υπάρχουν προιόντα ή μέρη προιόντων που λείπουν σε σχέση με την παραγγελία που κάνατε στο JYSK.gr, σας παρακαλούμε να επικοινωνήσετε με την Εξυπηρέτηση Πελατών της JYSK, καλώντας στο +30 2111985096, Δευτέρα με Παρασκευή 09.00 - 19.00 και Σάββατο 09.00 - 17.00, ή στέλνοντας email στο customerservice-gr@jysk.com.
Η JYSK θα καλύψει όλα τα έξοδα που σχετίζονται με την αλλαγή ή την εκ νέου αποστολή, σε εκείνες τις περιπτώσεις όπου σας έχουμε στείλει ένα λανθασμένο ή ελαττωματικό προιόν.

Δεν απαντήθηκε η ερώτησή σας; Γράψτε στην Εξυπηρέτηση Πελατών.

Απάντηση

Οποτεδήποτε και αν έχετε να αντιμετωπίσετε ζημιές προιόντων από τη μεταφορά, είτε κατά την παραλαβή είτε μετά το άνοιγμα του κουτιού του προιόντος, θα σας παρακαλούσαμε να επικοινωνήσετε με την Εξυπηρέτηση Πελατών της JYSK καλώντας στο +30 2111985096, Δευτέρα με Παρασκευή 09.00 - 19.00 και Σάββατο 09.00 - 17.00, ή στέλνοντας email στο customerservice-gr@jysk.com, για να μπορέσουμε να χειριστούμε το πρόβλημα.

Δεν απαντήθηκε η ερώτησή σας; Γράψτε στην Εξυπηρέτηση Πελατών.

Απάντηση

Τα προιόντα μας έχουν εγγύηση 2 χρόνων από την ημερομηνία αγοράς τους, ή παραλαβής αν πρόκειται για αγορά μέσω του JYSK.gr.

Εάν ένα προιόν μας ήταν ελαττωματικό κατά τη στιγμή της πώλησης, έχετε το δικαίωμα να το ανταλλάξετε με ένα νέο, εναλλακτικά, θα προσπαθήσουμε να το επισκευάσουμε ή να σας δώσουμε πίσω τα χρήματα. Η απαίτησή σας θα πρέπει να γίνει μέσα σε εύλογο χρονικό διάστημα, αφού διαπιστωθεί η βλάβη του προιόντος.

Διαδικασία Επιστροφής προιόντος με απαίτηση.

Αν κάνετε την επιστροφή σε ένα κατάστημα JYSK, παρακαλούμε να φέρετε το ελαττωματικό στοιχείο στο κατάστημα ή να φέρετε φωτογραφική τεκμηρίωση της βλάβης. Αν η αίτησή σας γίνει αμέσως και το εν λόγω προιόν έχει βρεθεί να είναι ελαττωματικό, μπορεί να το επισκευάσουμε αν γίνεται ή να λάβετε ένα νέο ή να πάρετε τα χρήματά σας πίσω. Εμείς θα σας επιστρέψουμε το κόστος του προϊόντος και τυχόν έξοδα αποστολής. Βρείτε το πλησιέστερο σε εσάς κατάστημα από εδώ.

Αν θέλετε να επικοινωνήσετε με την Εξυπηρέτηση Πελατών JYSK, σας καλούμε να κάνετε χρήση της προτύπου φόρμας ακύρωσης, η στέλνοντας ένα email στο customerservice-gr@jysk.com. Καλό θα είναι να υπάρχει τεκμηρίωση με φωτογραφίες για να χειριστούμε το αίτημα. Αν η αίτησή σας γίνει αμέσως και το εν λόγω προιόν έχει βρεθεί να είναι ελαττωματικό, μπορεί να το επισκευάσουμε αν γίνεται ή να λάβετε ένα νέο ή να πάρετε τα χρήματά σας πίσω. Εμείς θα σας επιστρέψουμε το κόστος του προϊόντος και τυχόν έξοδα αποστολής.
Μετά την αποστολή του αιτήματός σας, θα ενημερωθείτε από το τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών, ώστε να χειριστούμε την  απαίτηση όσο το δυνατόν γρηγορότερα.
 

Δεν απαντήθηκε η ερώτησή σας; Γράψτε στην Εξυπηρέτηση Πελατών.

Απάντηση

Είναι πολύ σημαντικό για την JYSK,  όλα τα αντικείμενα που παραδίδονται να είναι σε καλή κατάσταση. Σε ορισμένες βέβαια περιπτώσεις αυτό που μπορεί να συμβεί είναι τα εμπορεύματα να έχουν υποστεί ζημιά κατά τη μεταφορά. Η εταιρεία μεταφορών θα πρέπει να το ανακαλύψει αυτό πριν από την παράδοση έτσι ώστε η αλλαγή των προιόντων να συμβεί πριν από την πραγματοποίηση της παράδοσης στον πελάτη.

Ζημιά των εμπορευμάτων κατά την παράδοση.

Αν παρατηρήσετε ότι το υλικό συσκευασίας έχει υποστεί ζημιά κατά την παράδοση, τότε σας προτείνουμε να κάνετε ένα από δύο πράγματα:

  • Άρνηση παραλαβής. Αυτό σημαίνει ότι μπορείτε να ενημερώσετε την μεταφορική εταιρεία ότι δεν επιθυμείτε να παραλάβετε τα προιόντα. Όταν αυτά επιστραφούν σε εμάς, θα λάβετε αυτόματα ένα πιστωτικό σημείωμα και τα χρήματα θα επιστραφούν στην κάρτα σας (αν έχει γίνει η αγορά με πιστωτική κάρτα). 
  • Να λάβετε τα εμπορεύματα, να τα ελέγξετε και εφ' όσον υπάρχει πρόβλημα ζημιάς του ίδιου του προιόντος, να ζητήσετε την επιστροφή του.
Προτείνουμε να βγάλετε μια φωτογραφία από τα υλικά συσκευασίας πριν από το άνοιγμα της συσκευασίας σε περίπτωση που υποψιάζεστε ότι τα προιόντα μπορεί να έχουν υποστεί ζημιά.  Με αυτόν τον τρόπο είναι πιο εύκολο να καθοριστεί ότι η ζημία επήλθε κατά τη μεταφορά. Αυτό θα καταστήσει ευκολότερο για εμάς να σας βοηθήσουμε και να εξασφαλίσουμε λιγότερες ζημιές στο μέλλον για τους πελάτες μας.

Δεν απαντήθηκε η ερώτησή σας; Γράψτε στην Εξυπηρέτηση Πελατών.

Επισυνάψτε τα αρχεία σας σε αυτό το πεδίο, όλα μαζί, σε μία αποστολή.
Υποστηριζόμενοι τύποι αρχείων είναι: png jpg gif pdf doc docx.

Επικοινωνία με την Εξυπηρέτηση Πελατών

Επικοινωνία με την Εξυπηρέτηση Πελατών

Τηλέφωνο: 211 1985 096Αποστολή email
  • Δευτέρα - Παρασκευή 9:00 – 19:00

  • Σάββατο 9:00 – 17:00



Βρείτε εδώ τις ώρες λειτουργίας των καταστημάτων μας