Ερωτήσεις που σχετίζονται με ηλεκτρονικές παραγγελίες

Είμαστε στην διάθεση σας, να σας βοηθήσουμε με όλα τα ερωτήματα που σχετίζονται με τις παραγγελίες, π.χ. επιλογές πληρωμής, Click & Collect ή πώς να ακυρώσετε ή να αλλάξετε την παραγγελία σας. Εάν δεν μπορείτε να βρείτε την απάντηση στην ερώτησή σας παρακάτω, είστε πάντα ευπρόσδεκτοι να επικοινωνήσετε με την ομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών μας.

Πληρωμή

Γιατί για αγορές άνω των 170€ δε μπορώ να αγοράσω με αντικαταβολή;

+
Σύμφωνα με τη νομοθεσία, δεν επιτρέπεται στις μεταφορικές εταιρείες να δέχονται σε μετρητά, ποσά άνω των 500€ (πχ αγορές με αντικαταβολή).
Η μεταφορική εταιρεία που συνεργαζόμαστε δέχεται ποσά αντικαταβολής μέχρι 170€ και γι αυτό το λόγο έχει οριστεί αυτό το ποσό ως όριο για τις παραγγελίες με αντικαταβολή.
Υπάρχει πάντα η δυνατότητα εξόφλησης με πιστωτική ή χρεωστική κάρτα (Visa, Mastercard, JCB, Maestro).

Δεν απαντήθηκε η ερώτησή σας; Γράψτε στην Εξυπηρέτηση Πελατών.

Μπορώ να αγοράσω μια δωροκάρτα JYSK στη JYSK.gr;

+

Με μία δωροκάρτα JYSK μπορείτε να προσφέρετε στην οικογένεια ή τους φίλους σας ένα τέλειο δώρο δικής τους επιλογής. Η δωροκάρτα μπορεί να χρησιμοποιηθεί τόσο για online αγορές, όσο και για αγορές στα φυσικά μας καταστήματα. 

Πλέον υπάρχει η δυνατότητα αγοράς δωροκάρτας JYSK στη JYSK.gr. Αν επισκεφτείτε τη σελίδα https://jysk.gr/giftcard, θα μπορέσετε να κάνετε αγορά μιας δωροκάρτας JYSK αξίας από 15 - 750€ και να τη στείλετε στο email σας ή στο πρόσωπο που επιθυμείτε μέσω email, ως PDF αρχείο. 

 

 

Δεν απαντήθηκε η ερώτησή σας; Γράψτε στην Εξυπηρέτηση Πελατών.

Μπορώ να κάνω αγορές από τη JYSK.gr και να λάβω τιμολόγιο χονδρικής πώλησης;

+
Υπάρχει η δυνατότητα έκδοσης Τιμολογίου Χονδρικής Πώλησης στις αγορές σας από τη JYSK.gr. 
Θα πρέπει στο καλάθι αγορών και κατά την εισαγωγή των στοιχείων παραγγελίας σας, να προσθέσετε το όνομα της εταιρείας σας και το ΑΦΜ της, έτσι ώστε να λάβετε στο email σας το Τιμολόγιο Χονδρικής Πώλησης.

Αν χρειαστείτε βοήθεια, μπορείτε να επικοινωνήσετε με την Εξυπηρέτηση Πελατών μας στο +30 2111985096, Δευτέρα με Παρασκευή 09.00 - 18.00 και Σάββατο 09.00 - 17.00 ή με το τμήμα Β2Β της εταιρείας μας στο +30 2111993542, Δευτέρα με Παρασκευή 09.00 - 17.00

Δεν απαντήθηκε η ερώτησή σας; Γράψτε στην Εξυπηρέτηση Πελατών.

Μπορώ να χρησιμοποιήσω τη δωροκάρτα JYSK για αγορές στη JYSK.gr;

+
Βεβαίως, έχετε τη δυνατότητα να χρησιμοποιήσετε τη δωροκάρτα για αγορές σας στη JYSK.gr.

Δεν απαντήθηκε η ερώτησή σας; Γράψτε στην Εξυπηρέτηση Πελατών.

Ποιες επιλογές πληρωμής διατίθενται στη JYSK.gr;

+

Για τα προϊόντα που αγοράζετε από τη JYSK.gr μπορείτε να πληρώσετε, είτε με αντικαταβολή (για παραγγελίες το ποσό των οποίων δεν υπερβαίνει τα 170€), είτε με τις παρακάτω χρεωστικές / πιστωτικές κάρτες. 

Visa, MasterCard, JCB, Maestro.

Επίσης υπάρχει η δυνατότητα εξαργύρωσης δωροκάρτας JYSK κατά την πληρωμή της παραγγελίας σας.

 

Δεν απαντήθηκε η ερώτησή σας; Γράψτε στην Εξυπηρέτηση Πελατών.

Πώς να κάνετε χρήση της Εγγύησης Τιμής

+
Για να κάνετε χρήση της Εγγύησης Τιμής, ανεξάρτητα αν η αγορά έγινε από φυσικό κατάστημα ή από τη JYSK.gr, παρακαλούμε επικοινωνήστε με την Εξυπηρέτηση Πελατών μας στο +30 2111985096, Δευτέρα με Παρασκευή 09:00 - 18:00 και Σάββατο 09:00 - 17:00 ή επισκεφθείτε ένα από τα φυσικά καταστήματά μας με την απόδειξη αγοράς του προϊόντος, για να αιτηθείτε την κάλυψη της διαφοράς.
 

Δεν απαντήθηκε η ερώτησή σας; Γράψτε στην Εξυπηρέτηση Πελατών.

Τι σημαίνει στη JYSK Εγγύηση Τιμής;

+

Είναι σημαντικό για εμάς να αισθάνεστε ασφαλείς πριν, κατά τη διάρκεια και μετά την ολοκλήρωση των αγορών σας στη JYSK. Αυτός είναι ο λόγος που προσφέρουμε "Εγγύηση Τιμής" σε όλα τα προϊόντα μας.
 

Εάν βρείτε ένα προϊόν, το οποίο έχετε αγοράσει στη JYSK, σε χαμηλότερη τιμή (στη JYSK ή σε άλλο κατάστημα) εντός 30 ημερών από την αγορά σας, θα σας επιστρέψουμε τη διαφορά τιμής με μία δωροκάρτα JYSK. Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε τη δωροκάρτα σε ένα από τα καταστήματα JYSK Ελλάδας ή στη JYSK.gr. Αντισταθμίζουμε τις τιμές των προϊόντων τόσο από τα φυσικά καταστήματα Ελλάδας, όσο και από τα διαδικτυακά καταστήματα Ελλάδας.
 

Προϋποθέσεις για την "Εγγύηση Τιμής":

• Η JYSK αντισταθμίζει την τιμή σε όλα τα πανομοιότυπα προϊόντα. Δείτε επίσης παρακάτω στις "Εξαιρέσεις".
• Η αξίωση της "Εγγύησης Τιμής" πρέπει να πραγματοποιηθεί εντός 30 ημερών από την ημερομηνία αγοράς ή παράδοσης.
• Το αντιστάθμισμα τιμής πραγματοποιείται μόλις καταχωρηθεί η αξίωση της "Εγγύησης Τιμής", για να είναι αντιπροσωπευτικό.
• Πρέπει να είστε σε θέση να προσκομίσετε αποδεικτικό αγοράς από τη JYSK.
• Πρέπει να είστε σε θέση να προσκομίσετε σχετικά έγγραφα από εταιρεία του ανταγωνισμού, π.χ. ένα φυλλάδιο καμπάνιας, ένα link με την προσφορά ή κάτι αντίστοιχο.

 

Εξαιρέσεις:

• Προϊόντα τα οποία δεν είναι πανομοιότυπα δεν καλύπτονται από την "Εγγύηση Τιμής". Το προϊόν πρέπει να είναι το ίδιο μοντέλο και να έχει τα ίδια τεχνικά χαρακτηριστικά, περιλαμβάνοντας την ίδια μάρκα/κατασκευαστή, ίδιο χρώμα, ίδιες διαστάσεις, ίδια εξαρτήματα, ίδιο μέγεθος, ίδιο περιεχόμενο κ.ο.κ. - επομένως, να είναι 100% όμοιο προϊόν.
• Η "Εγγύηση Τιμής" δεν αφορά προϊόντα από εκκαθάριση, προσφορές εγκαινίων, εκθεσιακά προϊόντα, ειδικές παραγγελίες/διαστάσεις ή εποχιακά προϊόντα κατά τη διάρκεια εκκαθάρισης στο τέλος της περιόδου.
• Η "Εγγύηση Τιμής" δεν περιλαμβάνει υπηρεσίες, όπως παράδοση, ειδικές προσφορές σε μεταφορικά κόστη κ.ο.κ.
• Η "Εγγύηση Τιμής" ισχύει μόνο για αγορές ιδιωτών.

 

Παρακαλούμε επικοινωνήστε με το τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών [https://jysk.gr/customer-service] ή επισκεφθείτε ένα από τα καταστήματά μας για να κάνετε χρήση της “Εγγύησης Τιμής”.
 

Λάβετε περισσότερες πληροφορίες για το πώς μπορείτε να κάνετε χρήση της “Εγγύησης Τιμής”. [https://jysk.gr/customer-service-category/12363?question=ka01r000000Lz53AAC#service-category-ka01r000000Lz53AAC]

 

Δεν απαντήθηκε η ερώτησή σας; Γράψτε στην Εξυπηρέτηση Πελατών.

Κράτηση παραγγελίας - Click & Collect

Για πόσο καιρό ισχύει η Click&Collect παραγγελία μου;

+
Η Click&Collect παραγγελία σας ισχύει από τη στιγμή που την πραγματοποιήσατε και για τις επόμενες 2 εργάσιμες μέρες, εντός των ωρών λειτουργίας του καταστήματος. 

Όταν το κατάστημα έχει ετοιμάσει την παραγγελία σας και είναι έτοιμη για παραλαβή, θα ειδοποιηθείτε τόσο μέσω email, όσο και μέσω SMS.

Δεν απαντήθηκε η ερώτησή σας; Γράψτε στην Εξυπηρέτηση Πελατών.

Μπορώ να κάνω online κράτηση σε προϊόντα και να τα πληρώσω σε ένα κατάστημα JYSK;

+
Ναι, μπορείτε να κάνετε online κράτηση σε προϊόντα και να τα παραλάβετε σε ένα κατάστημα. Την υπηρεσία αυτή την ονομάζουμε "Click & Collect".
Βρείτε τα προϊόντα που θέλετε να αγοράσετε στη JYSK.gr και κάντε κλικ στο "Κάντε κλικ εδώ – κάντε κράτηση και παραλάβετε από ένα κατάστημα εντός 30 λεπτών". Η παραγγελία σας δεσμεύεται από τη στιγμή εκείνη και μέχρι τις επόμενες 2 εργάσιμες μέρες, εντός των ωρών λειτουργίας του καταστήματος. 
Όταν το κατάστημα έχει ετοιμάσει την παραγγελία σας για παραλαβή, θα ειδοποιηθείτε τόσο μέσω email, όσο και μέσω SMS.
Παρακαλώ σημειώστε ότι ένας μικρός αριθμός προϊόντων μπορεί να αγοραστεί μόνο στα φυσικά μας καταστήματα, ενώ άλλα είδη διατίθενται μόνο στη JYSK.gr. 

Δεν απαντήθηκε η ερώτησή σας; Γράψτε στην Εξυπηρέτηση Πελατών.

Το κατάστημα δε με ενημέρωσε ότι η Click&Collect παραγγελία μου είναι έτοιμη για παραλαβή

+

Το Click&Collect σας επιτρέπει να κάνετε κράτηση online τα προϊόντα που επιθυμείτε και να τα παραλάβετε από ένα κατάστημα JYSK της επιλογής σας. Όταν κάνετε την online κράτηση των προϊόντων σας, η JYSK θα επιβεβαιώσει, εντός 30 λεπτών (κατά τις ώρες λειτουργίας του καταστήματος), ότι η παραγγελία σας είναι έτοιμη για να την παραλάβετε.  

Σε περίπτωση που το κατάστημα δεν έχει έρθει σε επαφή μαζί σας μέσα σε 30 λεπτά από την παραγγελία, παρακαλούμε επικοινωνήστε με το κατάστημα για να ενημερωθείτε τι έχει γίνει με την Click&Collect παραγγελία σας.

Στοιχεία επικοινωνίας των καταστημάτων μας μπορείτε να βρείτε εδώ.

Δεν απαντήθηκε η ερώτησή σας; Γράψτε στην Εξυπηρέτηση Πελατών.

Αλλαγή ή ακύρωση παραγγελίας

Μπορώ να αλλάξω μια παραγγελία μου;

+
Αν η παραγγελία έχει γίνει σε φυσικό κατάστημα
  • Παρακαλώ επικοινωνήστε με το κατάστημα στο οποίο έχει γίνει η παραγγελία.
Αν η παραγγελία έχει γίνει στη JYSK.gr
  • Δεν υπάρχει η δυνατότητα να προσθέσετε προϊόντα σε ήδη υπάρχουσα παραγγελία. θα πρέπει ή να κάνετε μια νέα παραγγελία στη JYSK.gr ή να επικοινωνήσετε με την Εξυπηρέτηση Πελατών μας, στο +30 2111985096, Δευτέρα με Παρασκευή 09:00 - 18:00 και Σάββατο 09:00 - 17:00
     και να ζητήσετε να ακυρωθεί η προηγούμενη, ώστε να δημιουργήσετε μια νέα με όλα τα προϊόντα που θέλετε.
  • Ίσως είναι δυνατόν να ακυρωθούν κάποια από τα προϊόντα της παραγγελίας σας. Αυτό θα εξαρτηθεί από το στάδιο επεξεργασίας της παραγγελίας σας.
  • Δεν  είναι δυνατό να ακυρωθεί η παραγγελία, εφόσον έχει ξεκινήσει η επεξεργασία της.
  • Γενικότερα, για όποια αλλαγή θέλετε στην παραγγελία σας, επικοινωνήστε με την Εξυπηρέτηση Πελατών μας, στο +30 2111985096, Δευτέρα με Παρασκευή 09:00 - 18:00 και Σάββατο 09:00 - 17:00.
     

Δεν απαντήθηκε η ερώτησή σας; Γράψτε στην Εξυπηρέτηση Πελατών.

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ ΜΕ ΤΗΝ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ ΠΕΛΑΤΩΝ

Λόγω του μεγάλου αριθμού παραγγελιών που λάβαμε το προηγούμενο διάστημα, υπάρχουν δυστυχώς καθυστερήσεις στην παράδοση παραγγελιών. Ζητούμε συγνώμη και σας διαβεβαιώνουμε ότι κάνουμε ότι μπορούμε για την παράδοσή τους το συντομότερο δυνατό.