Είμαστε στην διάθεση σας, να σας βοηθήσουμε με όλα τα ερωτήματα που σχετίζονται με τις παραγγελίες, π.χ. επιλογές πληρωμής, Click & Collect ή πώς να ακυρώσετε ή να αλλάξετε την παραγγελία σας. Εάν δεν μπορείτε να βρείτε την απάντηση στην ερώτησή σας παρακάτω, είστε πάντα ευπρόσδεκτοι να επικοινωνήσετε με την ομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών μας.
Δεν απαντήθηκε η ερώτησή σας; Γράψτε στην Εξυπηρέτηση Πελατών.
Με μία δωροκάρτα JYSK μπορείτε να προσφέρετε στην οικογένεια ή τους φίλους σας ένα τέλειο δώρο δικής τους επιλογής. Η δωροκάρτα μπορεί να χρησιμοποιηθεί τόσο για online αγορές, όσο και για αγορές στα φυσικά μας καταστήματα.
Πλέον υπάρχει η δυνατότητα αγοράς δωροκάρτας JYSK στη JYSK.gr. Αν επισκεφτείτε τη σελίδα https://jysk.gr/giftcard, θα μπορέσετε να κάνετε αγορά μιας δωροκάρτας JYSK αξίας από 15 - 750€ και να τη στείλετε στο email σας ή στο πρόσωπο που επιθυμείτε μέσω email, ως PDF αρχείο.
Δεν απαντήθηκε η ερώτησή σας; Γράψτε στην Εξυπηρέτηση Πελατών.
Δεν απαντήθηκε η ερώτησή σας; Γράψτε στην Εξυπηρέτηση Πελατών.
Δεν απαντήθηκε η ερώτησή σας; Γράψτε στην Εξυπηρέτηση Πελατών.
Για τα προϊόντα που αγοράζετε από τη JYSK.gr μπορείτε να πληρώσετε, είτε με αντικαταβολή (για παραγγελίες το ποσό των οποίων δεν υπερβαίνει τα 170€), είτε με τις παρακάτω χρεωστικές / πιστωτικές κάρτες.
Visa, MasterCard, JCB, Maestro.
Επίσης υπάρχει η δυνατότητα εξαργύρωσης δωροκάρτας JYSK κατά την πληρωμή της παραγγελίας σας.
Δεν απαντήθηκε η ερώτησή σας; Γράψτε στην Εξυπηρέτηση Πελατών.
Δεν απαντήθηκε η ερώτησή σας; Γράψτε στην Εξυπηρέτηση Πελατών.
Είναι σημαντικό για εμάς να αισθάνεστε ασφαλείς πριν, κατά τη διάρκεια και μετά την ολοκλήρωση των αγορών σας στη JYSK. Αυτός είναι ο λόγος που προσφέρουμε "Εγγύηση Τιμής" σε όλα τα προϊόντα μας.
Εάν βρείτε ένα προϊόν, το οποίο έχετε αγοράσει στη JYSK, σε χαμηλότερη τιμή (στη JYSK ή σε άλλο κατάστημα) εντός 30 ημερών από την αγορά σας, θα σας επιστρέψουμε τη διαφορά τιμής με μία δωροκάρτα JYSK. Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε τη δωροκάρτα σε ένα από τα καταστήματα JYSK Ελλάδας ή στη JYSK.gr. Αντισταθμίζουμε τις τιμές των προϊόντων τόσο από τα φυσικά καταστήματα Ελλάδας, όσο και από τα διαδικτυακά καταστήματα Ελλάδας.
Προϋποθέσεις για την "Εγγύηση Τιμής":
• Η JYSK αντισταθμίζει την τιμή σε όλα τα πανομοιότυπα προϊόντα. Δείτε επίσης παρακάτω στις "Εξαιρέσεις".
• Η αξίωση της "Εγγύησης Τιμής" πρέπει να πραγματοποιηθεί εντός 30 ημερών από την ημερομηνία αγοράς ή παράδοσης.
• Το αντιστάθμισμα τιμής πραγματοποιείται μόλις καταχωρηθεί η αξίωση της "Εγγύησης Τιμής", για να είναι αντιπροσωπευτικό.
• Πρέπει να είστε σε θέση να προσκομίσετε αποδεικτικό αγοράς από τη JYSK.
• Πρέπει να είστε σε θέση να προσκομίσετε σχετικά έγγραφα από εταιρεία του ανταγωνισμού, π.χ. ένα φυλλάδιο καμπάνιας, ένα link με την προσφορά ή κάτι αντίστοιχο.
Εξαιρέσεις:
• Προϊόντα τα οποία δεν είναι πανομοιότυπα δεν καλύπτονται από την "Εγγύηση Τιμής". Το προϊόν πρέπει να είναι το ίδιο μοντέλο και να έχει τα ίδια τεχνικά χαρακτηριστικά, περιλαμβάνοντας την ίδια μάρκα/κατασκευαστή, ίδιο χρώμα, ίδιες διαστάσεις, ίδια εξαρτήματα, ίδιο μέγεθος, ίδιο περιεχόμενο κ.ο.κ. - επομένως, να είναι 100% όμοιο προϊόν.
• Η "Εγγύηση Τιμής" δεν αφορά προϊόντα από εκκαθάριση, προσφορές εγκαινίων, εκθεσιακά προϊόντα, ειδικές παραγγελίες/διαστάσεις ή εποχιακά προϊόντα κατά τη διάρκεια εκκαθάρισης στο τέλος της περιόδου.
• Η "Εγγύηση Τιμής" δεν περιλαμβάνει υπηρεσίες, όπως παράδοση, ειδικές προσφορές σε μεταφορικά κόστη κ.ο.κ.
• Η "Εγγύηση Τιμής" ισχύει μόνο για αγορές ιδιωτών.
Παρακαλούμε επικοινωνήστε με το τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών [https://jysk.gr/customer-service] ή επισκεφθείτε ένα από τα καταστήματά μας για να κάνετε χρήση της “Εγγύησης Τιμής”.
Λάβετε περισσότερες πληροφορίες για το πώς μπορείτε να κάνετε χρήση της “Εγγύησης Τιμής”. [https://jysk.gr/customer-service-category/12363?question=ka01r000000Lz53AAC#service-category-ka01r000000Lz53AAC]
Δεν απαντήθηκε η ερώτησή σας; Γράψτε στην Εξυπηρέτηση Πελατών.
Δεν απαντήθηκε η ερώτησή σας; Γράψτε στην Εξυπηρέτηση Πελατών.
Δεν απαντήθηκε η ερώτησή σας; Γράψτε στην Εξυπηρέτηση Πελατών.
Το Click&Collect σας επιτρέπει να κάνετε κράτηση online τα προϊόντα που επιθυμείτε και να τα παραλάβετε από ένα κατάστημα JYSK της επιλογής σας. Όταν κάνετε την online κράτηση των προϊόντων σας, η JYSK θα επιβεβαιώσει, εντός 30 λεπτών (κατά τις ώρες λειτουργίας του καταστήματος), ότι η παραγγελία σας είναι έτοιμη για να την παραλάβετε.
Σε περίπτωση που το κατάστημα δεν έχει έρθει σε επαφή μαζί σας μέσα σε 30 λεπτά από την παραγγελία, παρακαλούμε επικοινωνήστε με το κατάστημα για να ενημερωθείτε τι έχει γίνει με την Click&Collect παραγγελία σας.
Στοιχεία επικοινωνίας των καταστημάτων μας μπορείτε να βρείτε εδώ.
Δεν απαντήθηκε η ερώτησή σας; Γράψτε στην Εξυπηρέτηση Πελατών.
Δεν απαντήθηκε η ερώτησή σας; Γράψτε στην Εξυπηρέτηση Πελατών.
Δευτέρα - Παρασκευή: 09.00 - 18.00
Σάββατο: 09.00 - 17.00
Η Εξυπηρέτηση Πελατών μας θα λειτουργήσει τις Κυριακές 15/12, 22/12 & 29/12 σε ωράριο : 12.00 - 17.00
Το διάστημα 23/12 - 5/1 θα λειτουργήσουμε σε ωράριο: 09.00 - 17.00
Ευχόμαστε Καλές Γιορτές!