Σε περίπτωση που έχετε απορίες σχετικά με τις υπηρεσίες μας παράδοσης προιόντων, είμαστε στην διάθεση σας να σας βοηθήσουμε. Εάν δεν μπορείτε να βρείτε την απάντηση στην ερώτησή σας παρακάτω, είστε πάντα ευπρόσδεκτοι να επικοινωνήσετε με την ομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών μας.
Δεν απαντήθηκε η ερώτησή σας; Γράψτε στην Εξυπηρέτηση Πελατών.
Δεν απαντήθηκε η ερώτησή σας; Γράψτε στην Εξυπηρέτηση Πελατών.
Δεν απαντήθηκε η ερώτησή σας; Γράψτε στην Εξυπηρέτηση Πελατών.
Δεν απαντήθηκε η ερώτησή σας; Γράψτε στην Εξυπηρέτηση Πελατών.
Η JYSK παραδίδει σε όλη τη χώρα. Το κόστος των μεταφορικών εξαρτάται από το βάρος ή/και τον όγκο των προϊόντων αλλά και την περιοχή παράδοσης της παραγγελίας. Έτσι, π.χ. η Αθήνα και η Θεσσαλονίκη έχουν χαμηλότερο κόστος σε σχέση με τα νησιά ή κάποια απομακρυσμένα χωριά της Ελλάδας. Το ελάχιστο κόστος είναι 3,99€ για μικρά δέματα και 14,99€ για μεγάλες παραγγελίες.
Σημειώστε ότι υπάρχουν περιοχές στην Ελλάδα που θεωρούνται "απομακρυσμένες" και παράδοση σε αυτές γίνεται μόνο στο κοντινότερο γραφείο της μεταφορικής εταιρείας.
Προχωρώντας στην παραγγελία σας και αφού καταχωρήσετε τη διεύθυνση και τον ταχυδρομικό κωδικό, θα ενημερωθείτε για το κόστος των μεταφορικών, προτού ολοκληρώσετε την παραγγελία σας. Έτσι, μπορείτε να κρίνετε αν θέλετε να συνεχίσετε ή όχι με την αγορά σας.
Για μια εικόνα του κόστους πριν από την αγορά σας, μπορείτε πάντα να καλέσετε την Εξυπηρέτηση Πελατών μας, στο +30 2111985096, Δευτέρα με Παρασκευή 09:00 - 18:00 και Σάββατο 09:00 - 17:00.
.
Δεν απαντήθηκε η ερώτησή σας; Γράψτε στην Εξυπηρέτηση Πελατών.
Δεν απαντήθηκε η ερώτησή σας; Γράψτε στην Εξυπηρέτηση Πελατών.
Εάν η παραγγελία σας παραδοθεί από τη "Γενική Ταχυδρομική" και χρησιμοποιώντας τον αριθμό αποστολής του πακέτου σας, μπορείτε να παρακολουθήσετε την κατάσταση της παραγγελίας σας εδώ.
Δεν απαντήθηκε η ερώτησή σας; Γράψτε στην Εξυπηρέτηση Πελατών.
Δεν απαντήθηκε η ερώτησή σας; Γράψτε στην Εξυπηρέτηση Πελατών.
Δευτέρα - Παρασκευή: 09.00 - 18.00
Σάββατο: 09.00 - 17.00