Καλάθι

Το καλάθι αγορών σας είναι άδειο

Καλάθι

Το καλάθι αγορών σας είναι άδειο

ΤΕΛΟΣ ΕΚΠΤΩΣΕΩΝ - ΚΕΡΔΙΣΤΕ ΜΕΧΡΙ ΚΑΙ 60%

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΠΟ 600 ΠΡΟΪΟΝΤΑ ΣΕ ΠΡΟΣΦΟΡΑ

Μεταφορά και παράδοση.

Σε περίπτωση που έχετε απορίες σχετικά με τις υπηρεσίες μας παράδοσης προιόντων, είμαστε στην διάθεση σας να σας βοηθήσουμε. Εάν δεν μπορείτε να βρείτε την απάντηση στην ερώτησή σας παρακάτω, είστε πάντα ευπρόσδεκτοι να επικοινωνήσετε με την ομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών μας. , plain_text

Γενικά

Απάντηση

Η JYSK παραδίδει σε όλη τη χώρα. Τα κόστη μεταφορικών εξαρτώνται από το βάρος ή/και τον όγκο των προιόντων αλλά και την περιοχή παράδοσης της παραγγελίας. Ετσι π.χ. η Αθήνα και η Θεσσαλονίκη έχουν λιγότερα κόστη σε σχέση με τα νησιά ή κάποια απομακρυσμένα χωριά της Ελλάδας. Τα ελάχιστα κόστη είναι 1,9€ για μικρά δέματα και 10€ για μεγάλες παραγγελίες!

Προχωρώντας στην παραγγελία σας και αφού καταχωρήσετε την διεύθυνση και τον Ταχυδρομικό σας Κωδικό, θα ενημερωθείτε για τα μεταφορικά κόστη, προτού ολοκληρώσετε την παραγγελία σας. 'Ετσι μπορείτε να κρίνετε αν θέλετε να συνεχίστε ή όχι με την αγορά σας.

Για μια εικόνα του κόστους πριν από την αγορά σας, μπορείτε πάντα να καλέσετε στην Εξυπηρέτηση Πελατών μας, στο +30 2111985096, Δευτέρα με Παρασκευή 09.00 - 19.00 και Σάββατο 09.00 - 17.00
.

 


  
 

Δεν απαντήθηκε η ερώτησή σας; Γράψτε στην Εξυπηρέτηση Πελατών.

Απάντηση

Σε περίπτωση που από λάθος μας λάβετε διαφορετικά προιόντα από αυτά που παραγγείλατε,  παρακαλώ επικοινωνήστε με την Εξυπηρέτηση Πελατών μας στο +30 2111985096, Δευτέρα με Παρασκευή 09.00 - 19.00 και Σάββατο 09.00 - 17.00, ώστε να το αναφέρετε και να σας στείλουμε τα σωστά είδη.  Είναι προφανές ότι δεν θα χρεωθείτε άλλα κόστη μεταφοράς για την παραλαβή των προιόντων αυτών.

Δεν απαντήθηκε η ερώτησή σας; Γράψτε στην Εξυπηρέτηση Πελατών.

Απάντηση

Για να μάθετε τον Αριθμό Αποστολής της παραγγελίας σας, θα πρέπει να επικοινωνήσετε με την Εξυπηρέτηση Πελατών μας στο +30 2111985096, Δευτέρα με Παρασκευή 09.00 - 19.00 και Σάββατο 09.00 - 17.00.

Εάν έχετε παραγγείλει ένα μεγάλο προϊόν (στρώμα, έπιπλα, κρεβάτι, κλπ), η παραγγελία σας πρόκειται να παραδοθεί από την μεταφορική εταιρεία μας, "Orphee Beinoglou".

Εάν έχετε παραγγείλει ένα μικρότερο προϊόν, η παραγγελία σας θα παραδοθεί από την "Γενική Ταχυδρομική". Χρησιμοποιώντας τον Αριθμό Αποστολής του πακέτου σας, μπορείτε να παρακολουθήσετε την κατάσταση της παραγγελίας σας εδώ!

Δεν απαντήθηκε η ερώτησή σας; Γράψτε στην Εξυπηρέτηση Πελατών.

Απάντηση

Η ημέρα παράδοσης της παραγγελίας σας εξαρτάται από το μέρος της Ελλάδας που βρίσκεστε. Από την στιγμή που η παραγγελία σας φύγει από την αποθήκη μας χρειάζεται συνήθως:

Για Αθήνα ή Θεσσαλονίκη, 1 εργάσιμη μερα 
Για άλλες μεγάλες πόλεις της Ελλάδας, 2 εργάσιμες μέρες
Για νησιά ή μέρη πιο απομακρυσμένα από μεγάλες πόλεις, 3 - 4 εργάσιμες

Πάντα η μεταφορική μας εταιρεία θα σας καλέσει και θα συνεννοηθείτε μαζί τους για το πότε μπορείτε να παραλάβετε την παραγγελία σας. Μπορείτε όμως να καλέσετε και στην Εξυπηρέτηση Πελατών μας, στο +30 2111985096, Δευτέρα με Παρασκευή 09.00 - 19.00 και Σάββατο 09.00 - 17.00 και εμείς θα επικοινωνήσουμε ότι χρειάζεστε στις μεταφορικές μας εταιρείες.

Δεν απαντήθηκε η ερώτησή σας; Γράψτε στην Εξυπηρέτηση Πελατών.

Απάντηση

Ανάλογα με το μέγεθος ή/και το βάρος των προιόντων σας, θα σας τα παραδώσει είτε η "Γενική Ταχυδρομική" για μικρότερα προιόντα, είτε η "Orphee Beinoglou" για τα μεγαλύτερα.

Σημειώνουμε πως η "Γενική Tαχυδρομική" θα σας παραδώσει την παραγγελία σας στην πόρτα του σπιτιού σας, ανεξαρτήτως ορόφου, ενώ η "Orphee Beinoglou", θα σας τα παραδώσει στην διεύθυνσή σας, στην πρώτη πόρτα. 
 

Δεν απαντήθηκε η ερώτησή σας; Γράψτε στην Εξυπηρέτηση Πελατών.

Απάντηση

Ναι, μπορείτε να κάνετε online κράτηση σε προιόντα και να τα παραλάβετε σε ένα κατάστημα. Την υπηρεσία αυτή την ονομάζουμε "Click & Collect".
Βρείτε τα προιόντα που θέλετε να αγοράσετε στο JYSK.gr και κάντε κλικ στο "Κράτηση online - παραλαβή από κατάστημα". Η παραγγελία σας δεσμεύεται από την στιγμή εκείνη και μέχρι την επόμενη ημέρα εντός των ωρών λειτουργίας του καταστήματος. 
Όταν το κατάστημα έχει ετοιμάσει την παραγγελία σας για παραλαβή, θα ειδοποιηθείτε τόσο με e-mail, όσο και με SMS.
Παρακαλώ σημειώστε ότι ένας μικρός αριθμός προιόντων μπορεί να αγοραστεί μόνο στα καταστήματά μας, ενώ άλλα είδη μπορεί να είναι διαθέσιμα μόνο στο JYSK.gr. 

Δεν απαντήθηκε η ερώτησή σας; Γράψτε στην Εξυπηρέτηση Πελατών.

Απάντηση

Όχι, προϊόντα που αγοράζονται μέσα από το JYSK.gr, δεν μπορούν παραδοθούν σε μια διεύθυνση έξω από την Ελλάδα.
Παραδίδουμε μόνο εντός Ελλάδος.

Δεν απαντήθηκε η ερώτησή σας; Γράψτε στην Εξυπηρέτηση Πελατών.

Απάντηση

H JYSK παραδίδει σε ολόκληρη την ηπειρωτική χώρα και στα νησιά μας. Υπάρχει βεβαίως μια διαφοροποίηση στο κόστος μεταφοράς ανάλογα με την περιοχή παράδοσης.

Δεν απαντήθηκε η ερώτησή σας; Γράψτε στην Εξυπηρέτηση Πελατών.

Επικοινωνία με την Εξυπηρέτηση Πελατών

Επικοινωνία με την Εξυπηρέτηση Πελατών

Τηλέφωνο: 211 1985 096Αποστολή email
  • Δευτέρα - Παρασκευή 9:00 – 19:00

  • Σάββατο 9:00 – 17:00



Βρείτε εδώ τις ώρες λειτουργίας των καταστημάτων μας