Click & Collect - FAQ

Μπορώ να κάνω κράτηση για οποιοδήποτε προϊόν μέσω της ιστοσελίδας;
Κάποια προϊόντα στην ιστοσελίδα μπορούν να αγοραστούν μόνο online. Αυτά δεν είναι σε απόθεμα στα καταστήματά μας και για αυτό δεν μπορούν να δεσμευτούν. Το συγκεκριμένο προϊόν θα αναφέρει καθαρά ότι μπορεί να αγοραστεί μόνο online.

Πώς μπορώ να ξέρω αν το προϊόν είναι σε απόθεμα στο κατάστημα;
Βρείτε το προϊόν για το οποίο θέλετε να κάνετε κράτηση και κλικάρετε το σύνδεσμο «Κράτηση online - Παραλαβή από το κατάστημα». Θα πρέπει να είστε σε θέση να δείτε το απόθεμα σε κάθε κατάστημα.

Θα πρέπει να πληρώσω online ή στο κατάστημα;
Για το Click&Collect, η πληρωμή γίνεται στο κατάστημα.

Πότε θα είναι έτοιμα τα προϊόντα μου για παραλαβή;
1 ώρα αφότου κάνετε την παραγγελία σας στη JYSK.gr, θα λάβετε ένα μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (email) και ένα μήνυμα κειμένου (SMS), ενημερώνοντάς σας ότι τα προϊόντα σας είναι έτοιμα για παραλαβή. 

Πότε θα είναι έτοιμα τα προϊόντα μου για παραλαβή εάν έχω παραγγείλει σε ώρες εκτός ωραρίου λειτουργίας του καταστήματος;
Κρατήσεις που γίνονται σε ώρες εκτός ωραρίου λειτουργίας θα διαχειρίζονται από την στιγμή που το κατάστημα θα ανοίξει. Όταν οι υπάλληλοι του καταστήματος έχουν έτοιμα τα προϊόντα σας για παραλαβή, θα ειδοποιηθείτε μέσω e-mail και γραπτού μηνύματος. 

Από που θα παραλάβω τα προϊόντα μου;
Για να παραλάβετε τα προϊόντα σας, απλά ρωτήστε κάποιον από το προσωπικό του καταστήματος.

Τι θα πρέπει να έχω μαζί μου κατά την παραλαβή των προϊόντων;
Για να παραλάβετε τα προϊόντα σας, θα πρέπει να δείξετε την επιβεβαίωση της κράτησης. Μπορείτε είτε να τυπώσετε την επιβεβαίωση, είτε να δείξετε το e-mail ή το γραπτό μήνυμα, που θα έχετε λάβει στο κινητό σας τηλέφωνο.

Πότε είναι το αργότερο που μπορώ να παραλάβω τα προϊόντα μου;
Δεσμεύουμε τα προϊόντα σας μέχρι την επόμενη ημέρα, μέσα στο ωράριο λειτουργίας του καταστήματος. Εάν, για παράδειγμα, κάνετε κράτηση σε ένα προϊόν τη Δευτέρα, το αργότερο που μπορείτε να το παραλάβετε είναι την Τρίτη πριν το κλείσιμο του καταστήματος.

Ισχύει η περίοδος 14 ημερών για επιστροφή των προϊόντων που αγοράζονται με την υπηρεσία Click & Collect;
Ναι, όταν παραγγέλνετε ένα προϊόν με την υπηρεσία Click & Collect, το δικαίωμα επιστροφής εντός 14 ημερών ισχύει κανονικά.

Μπορώ να ακυρώσω την κράτησή μου;
Η επιβεβαίωση της κράτησης που λαμβάνετε με e-mail περιλαμβάνει ένα σύνδεσμο που θα πρέπει να κλικάρετε εάν επιθυμείτε να ακυρώσετε μια κράτηση.

Είναι πιθανό κάτι για το οποίο έχω κάνει κράτηση να βρεθεί χωρίς απόθεμα;
Δυστυχώς μπορεί να συμβεί ένα προϊόν στο οποίο έχει γίνει κράτηση να μην βρίσκεται σε απόθεμα στο κατάστημα. Σε αυτή την περίπτωση, κάποιος από το προσωπικό του καταστήματος θα σας βοηθήσει να βρείτε μια εναλλακτική.

Με ποιον πρέπει να επικοινωνήσω εάν έχω οποιαδήποτε ερώτηση πέρα από τα όσα αναφέρονται παραπάνω;
Για άλλες ερωτήσεις,  επικοινωνήστε με την Εξυπηρέτηση Πελατών.