Εξυπηρέτηση Πελατών – Ερωτήσεις και απαντήσεις

Χρειάζεστε βοήθεια ή συμβουλές για την παραγγελία του σωστού προϊόντος; Αναζητάτε πληροφορίες σχετικά με προϊόντα ή υπηρεσίες;

Το 80% των πελατών μας βρίσκει τις απαντήσεις των ερωτήσεων τους στις Συχνές Ερωτήσεις μας παρακάτω (FAQs).

Εάν δεν μπορείτε να βρείτε εδώ, στη σελίδα μας, την απάντηση που ψάχνετε, επικοινωνήστε με την Εξυπηρέτηση Πελατών μας μέσω του live chat ή του τηλεφώνου μας (βρείτε το στα δεξιά της σελίδας).

Σας ενημερώνουμε ότι λόγω του αυξημένου αριθμού κλήσεων που δεχόμαστε αυτή τη στιγμή στο τηλεφωνικό μας κέντρο, ενδέχεται να υπάρξει καθυστέρηση στην απάντηση της κλήσης σας. Σας ευχαριστούμε εκ των προτέρων για την κατανόηση.

Εκτός ωρών λειτουργίας, μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας μέσω e-mail.

Ανυπομονούμε να σας βοηθήσουμε.

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ ΜΕ ΤΗΝ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ ΠΕΛΑΤΩΝ

Μίλησε μαζί μας στο Messenger
Μέσος χρόνος αναμονής: 50 λεπτά
Live chat - Offline
Μέσος χρόνος αναμονής: 30 δευτερόλεπτα
211 1985 096
Μέσος χρόνος αναμονής: 3 - 7 λεπτά
Ωράριο λειτουργίας του τμήματος Εξυπηρέτησης Πελατών

Δευτέρα - Παρασκευή: 09.00 - 18.00 

Σάββατο: 09.00 - 17.00

 

Την εβδομάδα της Black Friday 25.11 - 01.12,  το ωράριό μας θα διαμορφωθεί ως εξής,

Δευτέρα - Τετάρτη: 09.00 - 19.00

Πέμπτη - Παρασκευή: 09.00 - 20.00

Σάββατο: 09.00 - 17.00

Κυριακή: 11.00 - 19.00

Βρείτε εδώ τις ώρες λειτουργίας των καταστημάτων μας