Καλάθι

Το καλάθι αγορών σας είναι άδειο

Πώς διαχειριζόμαστε τις εξελίξεις σχετικά με τον COVID-19 στη JYSK

Συχνές Ερωτήσεις - FAQs

  • Πώς χειρίζεται η JYSK την κρίση που έχει προκληθεί από τον κορωνοϊό;

Η διοίκηση της JYSK παρακολουθεί στενά τις εξελίξεις, τόσο σε εθνικό, όσο και σε διεθνές επίπεδο. Ακολουθούμε την ισχύουσα νομοθεσία και τις οδηγίες των αρμόδιων αρχών, με γνώμονα την υγεία και την ασφάλεια των εργαζομένων και των πελατών μας. Τα καταστήματά μας θα παραμείνουν κλειστά από το Σάββατο 07.11.2020.

  • Τι ισχύει για την παραγγελία των προϊόντων;

Μπορείτε να πραγματοποιείτε τις αγορές σας διαδικτυακά στη JYSK.gr.    

  • Τι ισχύει για τις μεθόδους πληρωμής των διαδικτυακών παραγγελιών;

Θα μπορείτε να εξοφλείτε τις διαδικτυακές παραγγελίες σας με τη χρήση χρεωστικών/πιστωτικών καρτών, γρήγορα και με ασφάλεια, εφόσον προσθέτετε τα προϊόντα που επιθυμείτε να αγοράσετε στο καλάθι και προχωρώντας στην ολοκλήρωση της παραγγελίας. 

Η μέθοδος της αντικαταβολής δεν θα είναι προσωρινά διαθέσιμη για τις διαδικτυακές παραγγελίες.

  • Τι ισχύει για την αποστολή των προϊόντων;

Επί της παρούσης οι αποστολές των προϊόντων πραγματοποιούνται κανονικά, σε όσες περιοχές επιτρέπεται από τις οδηγίες των αρμόδιων αρχών. Επίσης, στα Κέντρα Αποστολής τηρούνται οι κανόνες υγιεινής, όπως αυτές ορίζονται από την ισχύουσα νομοθεσία. 

  • Τι ισχύει για τον χρόνο παραδόσεων;

Λόγω του αυξημένου όγκου των παραγγελιών αναμένονται καθυστερήσεις στις παραδόσεις, ενώ δεν μπορούμε να εγγυηθούμε την παράδοση των παραγγελιών που πραγματοποιούνται, από 01.12, πριν τα Χριστούγεννα.

  • Γιατί δεν μπορώ να παραγγείλω όλα τα προϊόντα διαδικτυακά;

Στη συλλογή μας υπάρχουν προϊόντα που είναι διαθέσιμα μόνο από τα καταστήματα, προϊόντα που είναι διαθέσιμα μόνο διαδικτυακά και προϊόντα που διατίθενται τόσο για αγορές από τα καταστήματα, όσο και online. Όσα είναι διαθέσιμα για αγορές μόνο από τα καταστήματα (για λόγους όπως: περιορισμένο απόθεμα, κατάργηση κωδικού, ποικιλία χρωμάτων ή/και σχεδίων, κ.ο.κ.) θα βρίσκονται ξανά στη διάθεσή σας μετά την άρση των περιοριστικών μέτρων και κατά την επαναλειτουργία των καταστημάτων μας. Μπορείτε ακόμα να αγοράζετε όσα είναι διαθέσιμα διαδικτυακά στη JYSK.gr.

  • Τι ισχύει για την παράδοση των παραγγελιών που είχαν πραγματοποιηθεί στα καταστήματα;

Οι παραγγελίες παραδίδονται κανονικά σε όσα καταστήματα παραμένουν ανοιχτά, ενώ από το Σάββατο 07.11.2020 δε θα πραγματοποιούνται παραδόσεις σε καταστήματα, καθώς θα είναι κλειστά.

Το ίδιο ισχύει και για τις παραγγελίες που είχαν πραγματοποιηθεί online με παράδοση σε κατάστημα, ενώ και η υπηρεσία Click&Collect δεν θα είναι προσωρινά διαθέσιμη.

Οι παραγγελίες που είχαν πραγματοποιηθεί θα εκτελεστούν το συντομότερο δυνατό κατά την επαναλειτουργία τους.

Προκαταβολές ή πάσης φύσεως αλλαγές και πιθανές ακυρώσεις που αφορούν στις υπάρχουσες παραγγελίες θα εξυπηρετηθούν στο ακέραιο μετά την άρση αναστολής λειτουργίας των καταστημάτων μας. 

Για περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να επικοινωνείτε με το Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών της JYSK.

Επικοινωνήστε με το τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών

Θυμηθείτε ότι μπορείτε να επικοινωνείτε με το τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών είτε στέλνοντας email, είτε μέσω της εφαρμογής chat, είτε καλώντας στο τηλέφωνο επικοινωνίας, είτε μέσω μηνύματος στο κοινωνικά δίκτυα που έχει παρουσία η JYSK. Αναμένεται μεγαλύτερος χρόνος απόκρισης στα αιτήματα λόγω της αυξημένης δραστηριότητας. Σας ευχαριστούμε για την κατανόηση.

Συνιστώμενες οδηγίες & προφυλάξεις, καθώς επίσης και συστάσεις από τους αρμόδιους φορείς, για την προστασία όλων μας

Ακολουθούν οδηγίες σχετικά με τα καταστήματα, όσο αυτά παραμένουν ανοιχτά. 

  • Ακολουθώντας τις υποδείξεις των αρμόδιων αρχών, θα ισχύει για τα καταστήματα της Αθήνας, προσωρινά, ανανεωμένο ωράριο λειτουργίας: Δευτέρα - Παρασκευή: 10:00 - 21:00, &  Σάββατο: 10:00 - 20:00.
  • Το ωράριο των καταστημάτων της περιφέρειας διαμορφώνεται ανάλογα με τις υποδείξεις των κατά τόπους εμπορικών συλλόγων. Δείτε εδώ το ωράριο λειτουργίας του πλησιέστερου σε εσάς καταστήματος JYSK.
  • Σε όλα τα καταστήματά μας υπάρχουν ειδικές σημάνσεις σχετικά με τον μέγιστο αριθμό ατόμων βάσει των τ.μ. ανά κατάστημα - προμηθευτείτε την κάρτα εισόδου.
  • Σε όλα τα καταστήματά μας υπάρχουν ειδικές σημάνσεις σχετικά με την υπόδειξη για τήρηση απόστασης 1,5 μέτρων.
  • Σε όλα τα καταστήματά μας υπάρχουν ειδικές σημάνσεις σχετικά με τη χρήση του ανελκυστήρα, εφόσον υπάρχει.
  • Θυμηθείτε ότι η χρήση μάσκας είναι υποχρεωτική εντός των καταστημάτων, τόσο για το προσωπικό, όσο και για τους πελάτες.

Σας ευχαριστούμε που τηρείτε τους κανόνες προσωπικής προστασίας και υγιεινής.

Φροντίζουμε ο ένας τον άλλο - Μένουμε ασφαλείς & ψύχραιμοι

Νέα & Ενημερώσεις

Ενημέρωση 05.11

Τα καταστήματα JYSK θα παραμείνουν προσωρινά κλειστά από το Σάββατο 07.11, ακολουθώντας τις οδηγίες των αρμόδιων αρχών.

Ενημέρωση 02.11 

Τα καταστήματα JYSK Θεσσαλονίκης (Πυλαίας & West Gate) & Σερρών από αύριο 03.11 και για διάστημα 14 ημερών θα παραμείνουν κλειστά ακολουθώντας τις οδηγίες των αρμόδιων αρχών.

Ενημέρωση 30.10

Για τα καταστήματα JYSK Κιλκίς & Ξάνθης θα ισχύει από αύριο, 31.10.2020, προσωρινά ανανεωμένο ωράριο λειτουργίας: Δευτέρα - Παρασκευή: 10:00 - 21:00, &  Σάββατο: 10:00 - 20:00.

Για τα καταστήματα JYSK Δράμας & Καβάλας ισχύει προσωρινά ανανεωμένο ωράριο λειτουργίας: Δευτέρα - Παρασκευή: 10:00 - 21:00, &  Σάββατο: 10:00 - 20:00.

Ενημέρωση 29.10

Την Κυριακή 01.11.2020 τα καταστήματα JYSK θα παραμείνουν κλειστά σύμφωνα με τις οδηγίες των αρμόδιων αρχών. 

Για τα καταστήματα JYSK Ιωαννίνων, Κομοτηνής & Θεσσαλονίκης ισχύει προσωρινά ανανεωμένο ωράριο λειτουργίας: Δευτέρα - Παρασκευή: 10:00 - 21:00, &  Σάββατο: 10:00 - 20:00

Ενημέρωση 26.10

Το κατάστημα JYSK Κοζάνης είναι και πάλι ανοιχτό.

Για τα καταστήματα JYSK Κοζάνης & Σερρών ισχύει προσωρινά ανανεωμένο ωράριο λειτουργίας: Δευτέρα - Παρασκευή: 10:00 - 21:00, &  Σάββατο: 10:00 - 20:00.

Ενημέρωση 16.10

Το κατάστημα JYSK Κοζάνης θα παραμείνει κλειστό από σήμερα, σύμφωνα με τις οδηγίες των αρμόδιων αρχών "περί επιπέδου 4 αυξημένης επιτήρησης".