Καλάθι

Το καλάθι αγορών σας είναι άδειο

Καλάθι

Το καλάθι αγορών σας είναι άδειο

Ερωτήσεις σχετικά με τις παραγγελίες σας.

Είμαστε στην διάθεση σας, να σας βοηθήσουμε με όλα τα ερωτήματα που σχετίζονται με τις παραγγελίες, π.χ. επιλογές πληρωμής, Click & Collect ή πώς να ακυρώσετε ή να αλλάξετε την παραγγελία σας. Εάν δεν μπορείτε να βρείτε την απάντηση στην ερώτησή σας παρακάτω, είστε πάντα ευπρόσδεκτοι να επικοινωνήσετε με την ομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών μας.

Αλλαγή ή ακύρωση παραγγελίας

Απάντηση

Αν η παραγγελία έχει γίνει σε κατάστημα

  • Παρακαλώ να επικοινωνήσετε με το κατάστημα που κάνατε την παραγγελία, ώστε αυτή να ακυρωθεί.
Αν η παραγγελία έχει γίνει στο JYSK.gr
  • Παρακαλώ να επικοινωνήσετε με την Εξυπηρέτηση Πελατών μας, στο +30 2111985096, Δευτέρα ως Παρασκευή από 09.00 - 17.00, ώστε να σας ακυρώσει την online παραγγελία σας και να πιστωθεί το ποσό που έχετε χρεωθεί στην κάρτα σας.

Δεν απαντήθηκε η ερώτησή σας; Γράψτε στην Εξυπηρέτηση Πελατών.

Απάντηση

Αν η παραγγελία έχει γίνει σε κατάστημα

  • Παρακαλώ επικοινωνήστε με το κατάστημα στο οποίο έχει γίνει η παραγγελία.
Αν η παραγγελία έχει γίνει στο JYSK.gr
  • Δεν υπάρχει η δυνατότητα να προσθέσετε προιόντα σε ήδη υπάρχουσα παραγγελία. θα πρέπει ή να κάνετε μια νέα παραγγελία στο JYSK.gr ή να επικοινωνήσετε στην Εξυπηρέτηση Πελατών μας, στο +30 2111985096, Δευτέρα με Παρασκευή 09.00 - 17.00 και να ζητήσετε να ακυρωθεί η προηγούμενη ώστε να δημιουργήσετε μια νέα με όλα τα προιόντα που θέλετε.
  • Ισως είναι δυνατόν να ακυρωθούν κάποια από τα προιόντα της παραγγελίας σας. Αυτό θα εξαρτηθεί από την κατάσταση επεξεργασίας της παραγγελίας σας.
  • Ειναι εφικτό να ακυρωθεί ολόκληρη η παραγγελία.
  • Γενικότερα, για όποια αλλαγή θέλετε στην παραγγελία σας, επικοινωνήστε με την Εξυπηρέτηση Πελατών μας, στο +30 2111985096, Δευτέρα με Παρασκευή 09.00 - 17.00.

Δεν απαντήθηκε η ερώτησή σας; Γράψτε στην Εξυπηρέτηση Πελατών.

Κράτηση παραγγελίας - Click & Collect

Απάντηση

Σε περίπτωση που το κατάστημα δεν έχει έρθει σε επαφή μαζί σας μέσα σε 2 ώρες από την παραγγελία, παρακαλούμε επικοινωνήστε με το κατάστημα για να ενημερωθείτε τι έχει γίνει με την Click & Collect παραγγελία σας.

Στοιχεία επικοινωνίας των καταστημάτων μας μπορείτε να βρείτε εδώ.

Δεν απαντήθηκε η ερώτησή σας; Γράψτε στην Εξυπηρέτηση Πελατών.

Απάντηση

Ναι, μπορείτε να κάνετε online κράτηση σε προιόντα και να τα παραλάβετε σε ένα κατάστημα. Την υπηρεσία αυτή την ονομάζουμε "Click & Collect".
Βρείτε τα προιόντα που θέλετε να αγοράσετε στο JYSK.gr και κάντε κλικ στο "Κράτηση online - παραλαβή από κατάστημα". Η παραγγελία σας δεσμεύεται από την στιγμή εκείνη και μέχρι την επόμενη ημέρα εντός των ωρών λειτουργίας του καταστήματος. 
Όταν το κατάστημα έχει ετοιμάσει την παραγγελία σας για παραλαβή, θα ειδοποιηθείτε τόσο με e-mail, όσο και με SMS.
Παρακαλώ σημειώστε ότι ένας μικρός αριθμός προιόντων μπορεί να αγοραστεί μόνο στα καταστήματά μας, ενώ άλλα είδη μπορεί να είναι διαθέσιμα μόνο στο JYSK.gr. 

Δεν απαντήθηκε η ερώτησή σας; Γράψτε στην Εξυπηρέτηση Πελατών.

Απάντηση

Η παραγγελία σας ισχύει από την στιγμή έγινε η παραγγελία και μέχρι την επόμενη ημέρα,  εντός των ωρών λειτουργίας του καταστήματος. Σίγουρα όχι παραπάνω από 2 εργ. ημέρες! 

Όταν το κατάστημα έχει ετοιμάσει την παραγγελία σας και είναι έτοιμη για παραλαβή, θα ειδοποιηθείτε τόσο με e-mail, όσο και με SMS.

Δεν απαντήθηκε η ερώτησή σας; Γράψτε στην Εξυπηρέτηση Πελατών.

Πληρωμή

Απάντηση

Βεβαίως, έχετε την δυνατότητα πλέον να χρησιμοποιήσετε δωροκάρτα για αγορές σας στο JYSK.gr.

Δεν απαντήθηκε η ερώτησή σας; Γράψτε στην Εξυπηρέτηση Πελατών.

Απάντηση

Με μία δωροκάρτα JYSK μπορείτε να προσφέρετε στην οικογένεια ή τους φίλους σας ένα τέλειο δώρο δικής τους επιλογής. Η δωροκάρτα μπορεί να χρησιμοποιηθεί τόσο για online αγορές όσο και για αγορές στα φυσικά μας καταστήματα. 

Πλέον υπάρχει η δυνατότητα αγοράς δωροκάρτας JYSK στο JYSK.gr. Αν επισκεφτείτε την σελίδα https://jysk.gr/giftcard, θα μπορέσετε να κάνετε αγορά μιας δωροκάρτας JYSK αξίας από 15 - 750€ και να την στείλετε στο email σας ή στο πρόσωπο που επιθυμείτε μέσω email, ως PDF αρχείο. 

 

 

Δεν απαντήθηκε η ερώτησή σας; Γράψτε στην Εξυπηρέτηση Πελατών.

Απάντηση

Για τα προϊόντα που αγοράζετε από το JYSK.gr μπορείτε να πληρώσετε, είτε με αντικαταβολή (COD - για παραγγελίες το ποσό των οποίων δεν υπερβαίνει τα 500€), είτε με τις παρακάτω χρεωστικές / πιστωτικές κάρτες. 

Visa, MasterCard, JCB, Maestro.

Επίσης υπάρχει η δυνατότητα εξαργύρωσης Δωροκάρτας JYSK κατά την πληρωμή της παραγγελίας σας!

 

Δεν απαντήθηκε η ερώτησή σας; Γράψτε στην Εξυπηρέτηση Πελατών.

Απάντηση

Για να κάνετε χρήση της Εγγύησης Τιμής, ανεξάρτητα αν η αγορά έγινε από φυσικό κατάστημα ή από το JYSK.gr, παρακαλώ επικοινωνήστε με την Εξυπηρέτηση Πελατών μας στο +30 2111985096, Δευτέρα με Παρασκευή 09.00 - 17.00 ή επισκεφθείτε ένα από τα φυσικά καταστήματά μας με την απόδειξη αγοράς του προϊόντος, για να αιτηθείτε την κάλυψη της διαφοράς.
 

Δεν απαντήθηκε η ερώτησή σας; Γράψτε στην Εξυπηρέτηση Πελατών.

Απάντηση

Εάν αγοράσετε ένα προϊόν στη JYSK και το δείτε αργότερα να διαφημίζεται σε χαμηλότερη τιμή, θα σας επιστρέψουμε με χαρά τη διαφορά, δίνοντάς σας μια Δωροκάρτα για τις επόμενες αγορές σας. Παρακαλώ επικοινωνήστε με την Εξυπηρέτηση Πελατών μας στο +30 2111985096, Δευτέρα με Παρασκευή 09.00 - 17.00 ή επισκεφείτε ένα από τα καταστήματά μας για να αιτηθείτε την κάλυψη της διαφοράς.
Αυτή η Εγγύηση τιμής ισχύει για 30 ημέρες από την ημερομηνία αγοράς και το μόνο που έχετε να κάνετε είναι να παρουσιάσετε την απόδειξη για το προϊόν σε ένα από τα καταστήματα μας ή να επικοινωνήσετε με την Εξυπηρέτηση Πελατών μας και να μας πείτε τον αριθμό παραγγελίας σας (για online αγορές).

Η Εγγύηση τιμής δεν ισχύει για έπιπλα κήπου, εκθεσιακά δείγματα ή Χριστουγεννιάτικα είδη μετά τη λήξη της εορταστικής περιόδου.

Δεν απαντήθηκε η ερώτησή σας; Γράψτε στην Εξυπηρέτηση Πελατών.

Απάντηση

Σύμφωνα με νομοθεσία που ψηφίστηκε πρόσφατα, δεν επιτρέπεται στις μεταφορικές εταιρείες να δέχονται σε μετρητά, ποσά άνω των 500€ (πχ αγορές με αντικαταβολή). Έτσι και εμείς θα πρέπει να ευθυγραμμιστούμε με την νομοθεσία αυτή και να μην δεχόμαστε παραγγελίες αντικαταβολής για συνολικό ποσό άνω από 500€, προκειμένου να μην δημιουργείται πρόβλημα εκ των υστέρων, στην εξόφληση της παραγγελίας σας.
Υπάρχει πάντα η δυνατότητα εξόφλησης με πιστωτική ή χρεωστική κάρτα (Visa, Mastercard, JCB, Maestro).
 

Δεν απαντήθηκε η ερώτησή σας; Γράψτε στην Εξυπηρέτηση Πελατών.

Απάντηση

Δυστυχώς δεν υπάρχει η δυνατότητα προς το παρόν να λάβετε Τιμολόγιο Χονδρικής Πώλησης για αγορές σας από το JYSK.gr. Τιμολόγιο μπορείτε να λάβετε μόνο από τα φυσικά μας καταστήματα.
Γίνονται ενέργειες, ώστε στο μέλλον να μπορέσουμε να σας εξυπηρετήσουμε και σε αυτό το θέμα. Ευχαριστούμε για την κατανόηση σας.

Δεν απαντήθηκε η ερώτησή σας; Γράψτε στην Εξυπηρέτηση Πελατών.

ΕΓΓΡΑΦΕΙΤΕ ΣΤΟ NEWSLETTER

Visa Mastercard